Epäilevätkö ihmiset oikeasti puolisoaan, jos tämä käy vaikka urheilemassa?
Tuli toisesta aloituksesta mieleen. Miten voi elää noin?
Kommentit (22)
Ei ole liitossa kaikki kunnossa.
Mies haluaa käydä lenkillä oman itsensä kanssa, sehän on ihan okei.
Nainen epäilee jos vaikka mitä.
Pahinta olisi, jos nainen änkisi mukaan.
Meillä molemmilla on omat aikamme olla oman itsemme kanssa kaksin.
Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Isäntä muka käy punttisalilla mutta oikeesti se käy panemassa jotain muijaa,
lihakset ei kasva yhtään mutta kivespussit kolisee tyhjyyttään.
Onhan sekin eräänlaista kuntoilua.
Tehokasta jumppaa.
Joskus aiheellista. Tuttavalleni kävi näin, tosin ei kai ehtinyt epäillä kun totuus jo lävähti silmille. Hänen miehensä lenkkeili naapurin 19 v pojan kanssa lähes päivittäin. Syksyllä toisen naapurin emäntä näki metsässä sienestäessään näiden miehen ja pojan olevan täydessä touhussa, otti kuvan ja lähetti tuttavalleni. Kohta lähti muuttoauto pihasta ja mies mukana. En tiedä kertoiko kukaan pojan porukoille.
Mies ei saisi makoilla sohvalla, muttei urheillakaan saa koska silloin tietenkin pettää. Elämää naisen kanssa, ihanuutta.
En epäilisi, mutta ihmettelisin.
Oma ukko ei ole 24 vuoden liiton aikana koskaan urheillut.
Vierailija kirjoitti:
No, mun mies oli 50v kun lääkäriltä ns käsky alkaa liikkumaan ja syömään kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saisi makoilla sohvalla, muttei urheillakaan saa koska silloin tietenkin pettää. Elämää naisen kanssa, ihanuutta.
Nii just jos kerran heti menen panemaan jotain muijaa kun astun verkkarit jalassa ovesta ulos, niin antakaa sitten rauhassa maata soffal
Epäilen, että mieheni kunto saattaa lenkkeillessä kasvaa.
Miksi naiset aina luulevat, että joku nainen muka antaisi pimppiä heidän miehelleen?
Vierailija kirjoitti:
Treenaa kukin tavallaan
Vaikka ei kävisi missään muualla kuin ruokakaupassa 2-3 kertaa viikossa kun toisella on tarpeeksi mustat sukat niin se riittää epäilyihin/syyttämiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mun mies oli 50v kun lääkäriltä ns käsky alkaa liikkumaan ja syömään kasviksia.
Mä olin 26 kun tuli lääkäriltä käsky alkaa lenkkeilemään ja vahtimaan syömisiä. BMI oli tuolloin jo 25. Nyt, viisi vuotta myöhemmin, BMI on 23 ja käyn lenkillä edelleen. Syömisiä olen todella huono vahtimaan. Mies ensin ihmetteli kun aloin käymään lenkillä, mutta sitten ymmärsi kun sanoin muutaman kuukauden päästä, että lääkäri käski.
Meillä se epäilys osoittautui ihan sitten todeksi.. lähdettiin "pelaamaan firmasählyä" = naimaan osaston sihteeriä.
Olen harrastanut ikämieslätkää muutaman vuoden ja mieleen tuli näistä parista ketjusta yksi juttu parin vuoden takaa.
Olin siis harrastanut jo pari vuotta, kun yhtäkkiä vaimo ilmestyikin katsomaan peliä. Tuli siis omalla autolla puolisen tuntia minun jälkeeni. Kysyin asiasta kyllä, kun pääsin kotiin, niin vastaus oli, että ihan mielenkiinnosta tulin katsomaan millaista porukkaa siellä käy pelaamassa.
Näinköhän olisi epäillyt minun käyvän pelaamassa toisenlaisia pelejä. Eipä ole aikaisemmin käynyt tuo edes mielessä ennen tätä päivää.
Mun ex laittoi kössimailan suojus pussiin lapun jossa luki "tsemppiä peliin rakas" Myöhemmin tunnusti että laittoi sen nähdäkseen otanko koko mailaa esille edes. Sairasta kyttäämistä.
Oon kyllä nähnyt minkälaista peliä höntsäjengeissä harrastetaan. Tilaisuus tekee varkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se epäilys osoittautui ihan sitten todeksi.. lähdettiin "pelaamaan firmasählyä" = naimaan osaston sihteeriä.
Joo, munkin äiti lähti aina perjantaisin pelaamaan lentopalloa.,
Mulla on kaksi exää, jotka on epäilleet että käyn lenkillä joko panemassa jotakuta, tai vähintään lenkkeilen näyttääkseni hyvältä kun tottakai olen sen takia jotakuta pokaamassa.
Yllätys yllätys, nämä kaksi petti itse minkä kerkesivät.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex laittoi kössimailan suojus pussiin lapun jossa luki "tsemppiä peliin rakas" Myöhemmin tunnusti että laittoi sen nähdäkseen otanko koko mailaa esille edes. Sairasta kyttäämistä.
Työkaverin vaimo oli laittanut suksen pohjaan teipin, kun Iivo Niskanen tuli pitämään hiihtokoulua meidän tykypäivään.🤣 Iivo oli kuulemma liian läpinäkyvä valhe.