Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö perheitä joissa aikuiset pojat eivät ole koskaan seurustelleet tai ainakaan se ei ole ilmi tullut?

Vierailija
04.08.2025 |

Minulla on 2 veljeä. Minä olen meistä kolmesta veljeksestä vanhin. Kukaan meistä ei ole missään sukujuhlissakaan tuont näytille naisehdokasta. Minäkään en ole koskaan käynyt edes treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Katselen viehättäviä naisia kauempaa, mutta en osaa enkä kykene lähestymään. Pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja puheenaiheita että keskustelu onnistuisi.

Meistä veljeksistä 2 olemme insinöörejä ja työelämässä ihan ookoosti menestyneitä. Nuorin meistä sairastui psyykkisesti lukioikäisenä eikä ole puhunut vieraille ihmisille sanaakaan 20 vuoteen. Vanhemmat ovat olleet "omaishoitajia", vaikkakin ei siinä nyt liiemmin ole tarvinnut omaishoitoa. Nuorin veljeni varmaan elää hoitolaitoksessa loppuelämänsä kun vanhemmista aika jättää.

Iältämme olemme 30-40 vuotiaita. 

Osin meillä kolmella taitaa olla samat piirteet, mutta voimakkuus vaihtelee. Minä pärjään kyllä työelämässä.

Tämä piirteemme taitaa periytyä isältämme joka on myös melko hiljaista sorttia ja äärimmäisen asiakeskeinen. 

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniaki. Tiiän kaks sisarusparia veli-sisko joista veli ei oo seurustellu koskaan vaikka on ikää 30+ (toisella kohta 40) mutta siskolla on mies/ollu miehiä ja lapsia.

Tää johtuu jotenki siitä että miehiä ei kukaan tuu hakemaan parisuhteeseen jos ne ei ite tee mitään + suomeen muuttaa miehiä paljon enemmän ku naisia. 

Oon ite kolmen lapsen isä ja käydään paljon lasten kans kaikennäkösis harrastuksis ja melkein jokases näkyy ulkomaalasen tumma mies + suomalainen nainen pariskunta muttei ainuttakaan tumma ulkomaalaisnainen + suomalainen mies pariskuntaa.

Itse taas en näe juuri ollenkaan tuollaisia pariskuntia/perheitä. Kyllä ne perus-prismaperheet on ihan tavallisia suomalaisia perheitä.

Niin tänne on otettu paljon enemmän miehiä, kyllä sen jokainen tietää. Mutta nämä miehet ovat keskenään laumaeläiminä. Todella harva suomalainen nainen on kiinnostunut ulkomaalaisista miehistä, varsinkaan lähi-idän elävistä yms. Koska uskonto-ja kulttuurierot ovat niin suuria.

Vierailija
42/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, ei kellään ole aikaa, pelkkää seksiä en halua..siihen olisi mahdollisuus en vain halua kertakäyttökulttuuriin mukaan se vain ei sovi arvoihini. 

Onneksi viihdyn hyvin itsekseni vaikka se taitaa myös vaikuttaa kumppanin löytymiseen kun kiinnostun todella harvoin, kaikki on nykyään pelkkää pintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vihaan inceleitä.

Aloituksessa ei puhuttu mitään inceleistä.

Vierailija
44/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni ei ole ikinä seurustellut ja hän on yli kolmekymppinen. 

Vierailija
45/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniaki. Tiiän kaks sisarusparia veli-sisko joista veli ei oo seurustellu koskaan vaikka on ikää 30+ (toisella kohta 40) mutta siskolla on mies/ollu miehiä ja lapsia.

Tää johtuu jotenki siitä että miehiä ei kukaan tuu hakemaan parisuhteeseen jos ne ei ite tee mitään + suomeen muuttaa miehiä paljon enemmän ku naisia. 

Oon ite kolmen lapsen isä ja käydään paljon lasten kans kaikennäkösis harrastuksis ja melkein jokases näkyy ulkomaalasen tumma mies + suomalainen nainen pariskunta muttei ainuttakaan tumma ulkomaalaisnainen + suomalainen mies pariskuntaa.

Itse taas en näe juuri ollenkaan tuollaisia pariskuntia/perheitä. Kyllä ne perus-prismaperheet on ihan tav

Niinku mä just sanoin niin Helsingissä näkyy tosi paljon pariskuntia jossa isällä on ruskeat silmät ja tumma tukka ja äiti näyttää suomalaiselta.

Vierailija
46/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en näe juuri ollenkaan tuollaisia pariskuntia/

Niinku mä just sanoin niin Helsingissä näkyy tosi paljon pariskuntia jossa isällä on ruskeat silmät ja tumma tukka ja äiti näyttää suomalaiselta.

Miehillä ja naisilla on eri aatteet. Miehet ovat kansalliskonservatiivejä eivätkä halua pariutua ulkomaalaisen kanssa (paitsi kaukoidästä tulleen). Naiset taas ovat punavihreitä ja siksi mielellään ottavat Lähi-idästä tai Afrikasta puolison.

Vierailija
47/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden. Lähestyy 60v. ikää.

Tiedän 2. Toinen on yli 90, toinen vähän alle.

Vierailija
48/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli ei koskaan ole tuonut yhtäkään naista näytille sukujuhliin, vaikka on jo toista kertaa aviossa.

Vierailija
49/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ensimmäisenä mieleen tästä, että jotkut on sitä tyyppiä, että eivät tuo seksikumppaneitaan koskaan missään esiin, ainakaan perheelle näytille. Saattaa olla vaikka minkälainen suhina seksirintamalla, mutta kun eivät ole aviossa, ette tiedä heidän panemisista mitään.

Vierailija
50/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on autismin piirteitä, mutta ehkäpä ei riittävästi diagnoosiin.

Onko suomessa mitää omaa deitingappia/sivua kirjolaisille? Joku fiksu assari vois kehittää.

Siskoni keskimmäisellä pojalla on nyt tyttökaveri, löyty 30 veenä. Vanhimmalla ja nuorimmalla ei ole ollut.

Oma vanhin poikani löysi nyt 29 veenä, jonka tulee tuomaan näytille nyt syksyllä. Poikani kerto että tytöllä on autistisia piirteitä. Pojallani vuorostaan on ADD johon hällä on lääkitys ja autistisia piirteitä.

Nuorimmastani en vielä tiedä pitääkö naisista/miehistä vai olsiko aseksuaali. Ikää 27 vee.

Kaikkia poikiamme yhdistää että ovat ns late bloomers. 

Ap, et ole mitenkään epätavallinen.

Tämä. Kirjolla olevat ovat usein myöhässä muita seksiasioissa, koska siihen tarvitaan se toinen osapuoli. He usein menettävät poikuuden / neitsyyden yli 20-vuotiaina ja kypsyvät paljon muita myöhemmin, vaikka murrosikä on saattanut alkaa fyysisesti jo yli vuosikymmen sitten. Sitten saattavat vastapainona olla keski-ikäisinä ja ylikin vielä aktiivisia seksin suhteen, kun muilla jo mielenkiinto asiassa hiipunut.

Vierailija
51/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on autismin piirteitä, mutta ehkäpä ei riittävästi diagnoosiin.

Onko suomessa mitää omaa deitingappia/sivua kirjolaisille? Joku fiksu assari vois kehittää.

Siskoni keskimmäisellä pojalla on nyt tyttökaveri, löyty 30 veenä. Vanhimmalla ja nuorimmalla ei ole ollut.

Oma vanhin poikani löysi nyt 29 veenä, jonka tulee tuomaan näytille nyt syksyllä. Poikani kerto että tytöllä on autistisia piirteitä. Pojallani vuorostaan on ADD johon hällä on lääkitys ja autistisia piirteitä.

Nuorimmastani en vielä tiedä pitääkö naisista/miehistä vai olsiko aseksuaali. Ikää 27 vee.

Kaikkia poikiamme yhdistää että ovat ns late bloomers. 

Ap, et ole mitenkään epätavallinen.

Tämä. Kirjolla olevat ovat usein myöhässä muita seksiasioissa, koska siihen tarvitaan se toinen osapuoli. He usein menettävät poikuuden / nei

Jos jollain ei mene elämässä asiat niin kuin toivottaisiin, niin heti sille ollaan tunkemassa jotain kirjaindiagnoosia.

Vierailija
52/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma veljeni ja hyvän ystäväni veli. Molemmat kolmenkympin molemmin puolin. Eroavat monista ketjun esimerkeistä siinä, että ovat kyllä melko sosiaalisia, supliikkeja, komeita ja kaiken kaikkiaan passeleita tyyppejä ensivaikutelmalla. Molempien ongelma on se, että ovat olleet totaalisesti äitiensä passaamia ja pilalle hemmoteltuja. Eivät tee kotitöitä tai huomioi tapailukumppania mitenkään. Yleensä parien treffien jälkeen naiset kaikkoavat kun tajuavat, millainen kivireki tuollainen tyyppi olisi seurustelusuhteessa.

Huvittavaa sinänsä, että sekä oma äitini että ystäväni äiti ovat todenneet, että kyllä tyttöystävä sitten opettaa pojat tavoille. No, eihän nykyajan naiset tuollaisia hunsvotteja katso vaan kiertävät kaukaa. Taitaa jäädä elämäntaitojen oppiminen haaveeksi.

Vierailija
53/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena vihaan inceleitä.

Kuules incel, naiset eivät teistä piittaa. Ovat vaan ilkeitä, koska haukutte heitä koko ajan.

Vierailija
54/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useampia. Meidän suku on hyvin hiljaista porukkaa, enkä olisi (olen nainen) varmaan ikinä päässyt naimisiin, jos olisi itse pitänyt lähestyä jotain tuntematonta ja alkaa iskeä tarinaa. Mun miespuolinen serkku, joka asuu maalla ja on työssäkäyvä mutta aivan käsittämättömän ujo, löysi puolison itselleen netistä. Hän ei ollut ikinä seurustellut, mutta sitten kolmikymppisenä löysi chatista japanilaisen naisen. He seurustelivat jonkin aikaa, lähinnä etänä, tapasivat vain pari kertaa. Sitten nainen muutti Suomeen lapsensa kanssa ja he perustivat perheen. Heillä on nyt yhteisiäkin lapsia ja he vaikuttavat hyvin onnellisilta.

Yleensä ihmiset eivät  kuitenkaan ole valmiita muuttamaan elämäänsä toisen ihmisen takia ihan älyttömän paljoa.

Vierailija
55/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain ei mene elämässä asiat niin kuin toivottaisiin, niin heti sille ollaan tunkemassa jotain kirjaindiagnoosia.

Kirjolla olevat ovat jo syntyessään erilaisia, eli kehittyvät erilailla joka tapauksessa, meni asiat miten hyvin tahansa.

Vierailija
56/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin kavereissa, että on näitä naisjuttuja Tinderistä ja muualta paljonkin, mutta niistä ei omille sukulaisille mainita mitään.

Saattaa olla myös ihan maksullisissa käyntiä tai joku tämmöinen maksullinen vakiopano "opiskelijan rahoituskuvio". Näistä sitten kavereiden kesken jutellaan saunailloissa.

Sitten eivät ole saaneet kunnon kasvatusta eivätkä sitä omille lapsillekaan osaisi antaa.

Vierailija
57/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kaikille edes kerrota. Minä aikoinaan esittelin vaimoni perheelleni ja kerroin samalla että meille syntyy sitten kuukauden päästä lapsi ja viikon päästä muutetaan yhteen, siinä välissä oli kihlatkin. Kukaan ei tiennyt hänestä mitään sitä ennen. Tuskin kukaan tietää että minulla on ollut yli sata naista elämäni aikana ja tyttöystäviä seurustelusuhteissa tieten kymmenen.

Vierailija
58/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletlo kokeillut Tinderiä? Tiedän muutamia ujompia ihmisiä, jotka ovat sitä kautta löytäneet kumppanin. On helppoa ensin tutustua sovelluksessa ja siitä voi sitten lähteä juttu luistamaan, kunhan livenä tapaa. 

Tinder on nussija-proille.

Vierailija
59/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kaikille edes kerrota. Minä aikoinaan esittelin vaimoni perheelleni ja kerroin samalla että meille syntyy sitten kuukauden päästä lapsi ja viikon päästä muutetaan yhteen, siinä välissä oli kihlatkin. Kukaan ei tiennyt hänestä mitään sitä ennen. Tuskin kukaan tietää että minulla on ollut yli sata naista elämäni aikana ja tyttöystäviä seurustelusuhteissa tieten kymmenen.

Hitto mikä sankari tässäkin, tarkoitan siis *hyi helvetti. Valehtelijat on mun arvojen mukaan ihan alinta kastia.

Vierailija
60/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oma veljeni ja hyvän ystäväni veli. Molemmat kolmenkympin molemmin puolin. Eroavat monista ketjun esimerkeistä siinä, että ovat kyllä melko sosiaalisia, supliikkeja, komeita ja kaiken kaikkiaan passeleita tyyppejä ensivaikutelmalla. Molempien ongelma on se, että ovat olleet totaalisesti äitiensä passaamia ja pilalle hemmoteltuja. Eivät tee kotitöitä tai huomioi tapailukumppania mitenkään. Yleensä parien treffien jälkeen naiset kaikkoavat kun tajuavat, millainen kivireki tuollainen tyyppi olisi seurustelusuhteessa.

Huvittavaa sinänsä, että sekä oma äitini että ystäväni äiti ovat todenneet, että kyllä tyttöystävä sitten opettaa pojat tavoille. No, eihän nykyajan naiset tuollaisia hunsvotteja katso vaan kiertävät kaukaa. Taitaa jäädä elämäntaitojen oppiminen haaveeksi.

Ihan karseita tyyppejä. Semmoiset työssäkäyvät, hiljaiset, rehdit sinkuiksi jääneet miehet on vielä ihan ok miehiä, mutta tästä yksinäisten joukosta löytyy kyllä se pohjasakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä