Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö perheitä joissa aikuiset pojat eivät ole koskaan seurustelleet tai ainakaan se ei ole ilmi tullut?

Vierailija
04.08.2025 |

Minulla on 2 veljeä. Minä olen meistä kolmesta veljeksestä vanhin. Kukaan meistä ei ole missään sukujuhlissakaan tuont näytille naisehdokasta. Minäkään en ole koskaan käynyt edes treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Katselen viehättäviä naisia kauempaa, mutta en osaa enkä kykene lähestymään. Pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja puheenaiheita että keskustelu onnistuisi.

Meistä veljeksistä 2 olemme insinöörejä ja työelämässä ihan ookoosti menestyneitä. Nuorin meistä sairastui psyykkisesti lukioikäisenä eikä ole puhunut vieraille ihmisille sanaakaan 20 vuoteen. Vanhemmat ovat olleet "omaishoitajia", vaikkakin ei siinä nyt liiemmin ole tarvinnut omaishoitoa. Nuorin veljeni varmaan elää hoitolaitoksessa loppuelämänsä kun vanhemmista aika jättää.

Iältämme olemme 30-40 vuotiaita. 

Osin meillä kolmella taitaa olla samat piirteet, mutta voimakkuus vaihtelee. Minä pärjään kyllä työelämässä.

Tämä piirteemme taitaa periytyä isältämme joka on myös melko hiljaista sorttia ja äärimmäisen asiakeskeinen. 

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen käynyt neljän vuoden sisällä treffeillä 50 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen.

Eli n. 17 jäi jäljelle, mutta ei riitä sulle?

Ei mikään riitä.

Vierailija
82/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä 24- vuotiaan raavaan miehen kanssa kesällä joka ei koskaan seurustellut, jonkun akan lykkinyt paksuksi kyllä jo🤣. Vahva siemen. Oli kyllä huvittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä 24- vuotiaan raavaan miehen kanssa kesällä joka ei koskaan seurustellut, jonkun akan lykkinyt paksuksi kyllä jo🤣. Vahva siemen. Oli kyllä huvittavaa.

Pois jo sieltä 1950-luvulta, eihän seksin harrastamiseen seurustelua tarvita.

Vierailija
84/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas oikein elävä esimerkki millaiset miehet pääsevät treffeille ja lisääntymään.

Vierailija
85/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oma veljeni ja hyvän ystäväni veli. Molemmat kolmenkympin molemmin puolin. Eroavat monista ketjun esimerkeistä siinä, että ovat kyllä melko sosiaalisia, supliikkeja, komeita ja kaiken kaikkiaan passeleita tyyppejä ensivaikutelmalla. Molempien ongelma on se, että ovat olleet totaalisesti äitiensä passaamia ja pilalle hemmoteltuja. Eivät tee kotitöitä tai huomioi tapailukumppania mitenkään. Yleensä parien treffien jälkeen naiset kaikkoavat kun tajuavat, millainen kivireki tuollainen tyyppi olisi seurustelusuhteessa.

Huvittavaa sinänsä, että sekä oma äitini että ystäväni äiti ovat todenneet, että kyllä tyttöystävä sitten opettaa pojat tavoille. No, eihän nykyajan naiset tuollaisia hunsvotteja katso vaan kiertävät kaukaa. Taitaa jäädä elämäntaitojen oppiminen haaveeksi.

On kyllä sinänsä vähän outoa että vain sen takia koski kotitöitä ei ehkä raaski ihan koko ajan tehdä niin _kaikki_ naiset ovat yhtäkkiä nyt vuonna 2025 sillä asenteella että "Heippa!" 

En voi kertakaikkiaan ymmärtää miksi se on niin iso juttu jos ei tykkää vaikkapa ruuanlaitosta ollenkaan, sitä voi esimerkiksi kompensoida viemällä naisen ulos syömään pari kertaa kuukaudessa. Kaikki jotenkin niin väkisin vaikeaa nykyään.

Vierailija
86/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas oikein elävä esimerkki millaiset miehet pääsevät treffeille ja lisääntymään.

Mä olen kyllä nainen, enkä ole lisääntynyt.

Vierailija
87/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertakaikkiaan ymmärtää miksi se on niin iso juttu jos ei tykkää vaikkapa ruuanlaitosta ollenkaan, sitä voi esimerkiksi kompensoida viemällä naisen ulos syömään pari kertaa kuukaudessa. Kaikki jotenkin niin väkisin vaikeaa nykyään.

Eihän nuo vässykät tee mitään muitakaan kotitöitä, joten kaksi kertaa kuukaudessa ulkona syöminen ei riitä alkuunkaan. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta naisetkaan ei tykkää kotitöistä, mutta ne on pakko tehdä. Siksi vässykät ei kelpaa naisille

Vierailija
88/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä. Toisella asperger, lievänä, toinen terve. Kumpikin yli 30-v ja en tiedä että olisivat seurustelleet. En painosta enkä välitä onko tyttö- vai poikaystäviä. En tosin tiedä kun ovat asuneet eri paikkakunnilla. Toinen kyllä asuu nykyään samalla mutta eri alueella. Mutta jos haluavat pysyä sinkkuina sitten ovat. He eivät tarvitse "piikaa" ja vanhempi ei oiken osaa olla lasten kanssa, joten niitä ei varmaan haluakaan. Nuorempi osaa olla lastenkin kanssa mutta ei ole hinkua saada omia.  

Sitä hinkua on turha miehen elätellä jos naista ei ole.

No sillä tavalla että ei ole halua isäksi, niin ei sitten etsi naistakaan. Kumpikin viihtyy sinkkuna ja osaa tehdä kaikki taloustyöt, joten olisivat varmaan ihannepuolisoita luonteidensa puolesta. Rauhallisia, siistejä, nuorempi ei varmaan edes päästäisi poulisoa keittiöön kun tykkää ruuanlaitosta niin paljon. Vanhempi viihtyy kotosalla, nuorempi käy festareilla ja konserteissa (kertoo meille paljon näistä oma-alotteisesti) mutta tykkää mennä yksin ja siellä näkee kavereitaan. 

Vierailija
89/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään alle nelikymppisillä miehillä, etenkään sinkkuna ollessaan, ole mitään ihmeen hinkua isäksi. :,)

Yleensä nuoret miehet menevät treffeille koska tykkäävät tytöistä/naisista, ei koska tykkävät vauvoista.

Vierailija
90/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheissä muutamia. 

Yleensä vielä nelikymppisinä pelaavat videopelejä vanhempien ullakolla.

Vaiettu tosiasia on, ettei mitään läheisiä suhteita vastakkaisiin sukupuoliin ole ollut elämän varrella eikä todennäköisesti tulekaan.

Vierailija
91/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oma veljeni ja hyvän ystäväni veli. Molemmat kolmenkympin molemmin puolin. Eroavat monista ketjun esimerkeistä siinä, että ovat kyllä melko sosiaalisia, supliikkeja, komeita ja kaiken kaikkiaan passeleita tyyppejä ensivaikutelmalla. Molempien ongelma on se, että ovat olleet totaalisesti äitiensä passaamia ja pilalle hemmoteltuja. Eivät tee kotitöitä tai huomioi tapailukumppania mitenkään. Yleensä parien treffien jälkeen naiset kaikkoavat kun tajuavat, millainen kivireki tuollainen tyyppi olisi seurustelusuhteessa.

Huvittavaa sinänsä, että sekä oma äitini että ystäväni äiti ovat todenneet, että kyllä tyttöystävä sitten opettaa pojat tavoille. No, eihän nykyajan naiset tuollaisia hunsvotteja katso vaan kiertävät kaukaa. Taitaa jäädä elämäntaitojen oppiminen haaveeksi.

On kyllä sinänsä vähän outoa että vain sen taki

Tässä on kyllä kysymys isommasta asiasta kuin "[...] kotitöitä ei ehkä raaski ihan koko ajan tehdä niin _kaikki_ naiset ovat yhtäkkiä nyt vuonna 2025 sillä asenteella että "Heippa!". 

Se on uusi sukupolvi ja uudet vaatimukset. Vielä 2000-luvun alussakin silloiset nuoret naiset paljon enemmän jotenkin "hyväksyivät" heille kaatuvan kotityövaatimuksen. Ja lisäksi vauvan/lastenhoitovaatimus. 

Nykyään nuoret naiset Suomessa vaativat enemmän ja hyvä niin. Tuon aiemman kirjoittajan äiti ja ystävän äiti ovat tehneet sellaisen karhunpalveluksen pojilleen, että huh huh. Todennäköisesti se johtaa siihen, etteivät koskaan pääse pysyvään parisuhteeseen ja/tai tule isiksi. Ja sekin ehkä ihan hyvä niin, koska jos olisivat isiä tuskin hoitaisivat sitä vauvaa ollenkaan. Jolloin oltaisiin taas tässä tyypillisessä lapsiperhehelvetissä, jossa nainen tekee lähes kaiken ja mies ei edes ymmärrä tekevänsä mitään väärin.

Vierailija
92/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniaki. Tiiän kaks sisarusparia veli-sisko joista veli ei oo seurustellu koskaan vaikka on ikää 30+ (toisella kohta 40) mutta siskolla on mies/ollu miehiä ja lapsia.

Tää johtuu jotenki siitä että miehiä ei kukaan tuu hakemaan parisuhteeseen jos ne ei ite tee mitään + suomeen muuttaa miehiä paljon enemmän ku naisia. 

Oon ite kolmen lapsen isä ja käydään paljon lasten kans kaikennäkösis harrastuksis ja melkein jokases näkyy ulkomaalasen tumma mies + suomalainen nainen pariskunta muttei ainuttakaan tumma ulkomaalaisnainen + suomalainen mies pariskuntaa.

Tuossa on myös kyse siitä, että Koraani kieltää naisia pariutumasta vääräuskoisen miehen kanssa. Kun taas mies kyllä saa pariutua vääräuskoisen naisen kanssa.

Johtuu siitä, että isla*issa uskonto siirtyy lapsille isän mukaan. On heille eduksi saada vááráuskoiset naiset synnyttämään isla*laisia lapsia kun taas ei tule kuuloonkaan, että heidän naisensa synnyttäisivät lapsia, jotka perisivät isältään väárän uskonnon.

Vierailija
93/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Eikä ole kiinni ulkonäöstä, pituudesta, lihaksista, ujoudesta, rahasta, älystä tai edes sosiaalisista taidoista. Voi olla vähän kirjolla kyllä, muttei niin paljon, että useimmat edes tajuaisi. 

Vielä varmaan 10-15 vuotta sitten olisi tytöt tapelleet hänestä, mutta hän oli vasta lapsi silloin. Jokin tässä nykyajassa mättää. Nuoret ei hirveästi tapaa toisiaan eikä tutustu uusiin. Kyseinen mies ei käytä tinderiä ja on varmaan vähän kranttu itsekin, eikä ole pariutuminen päällimmäisenä asiana mielessä. 

Ei siis kannata vaipua epätoivoon. Ei se yleensä ole mikään vika ihmisessä, vaan tässä ajassa jota elämme. Jotkut ihan taukitkin löytävät kumppaneita, mutta eiköhän se vakka kantensa valitse, eli ei ne naisetkaan silloin kummoisia ole. Ehkä nykyään voi odottaa rauhassa sitä oikeaa, eikä tarvi kokemuksen vuoksi olla kenen kanssa sattuu. Voi olla hyväkin suuntaus. 

Vierailija
94/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Oma perheeni ja minä itse. 66 vuotta tuli täyteen ja seurustelu ei kiinnosta vieläkään.

Vierailija
95/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku 20 serkusta, miehistä puolilla ei ole koskaan ollut seurustelukumppania. Naisista kaikki suhteessa.

Myös kaveriporukkani koostuu lähinnä ikuisista poikamiehistä. Ollaan ihan sosiaalisia, koulutettuja, omillaan toimeen tulevia, siivotaan ja tehdään ruokaa, hauskaa seuraa yms. mutta ei vaan riitä nörteillä kortit naissuhteisiin.

Vierailija
96/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen poika ei ole koskaan seurustellut. On sellainen hiljainen jörrikä. Kavereita kyllä on paljon mutta kaikki on miehiä ja ei ole naisia edes kaveriporukoissa. 

Vierailija
97/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 48v enkä ole koskaan pitänyt naista edes kädestä.kiinni. 

Luultavasti olisin nuorempana, alle kolmekymppisenä saanut tyttöystävän, mikäli en olisi nirsoillut. Olin liian ronkeli. Lisäksi olin hyvin ujo enkä edelleenkään osaa lähestyä kiinnostavia naisia. En todellakaan tiedä, miten naisia isketään. 

Nyt juna on mennyt ohi ja asemalle jäätiin. Ei ole enää minkäänlaisia mahdollisuuksia saada naista enkä välttämättä edes pystyisi asumaan kenenkään kanssa yhdessä. Olen niin tottunut yksinolemiseen. 

Vierailija
98/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse M46. Ei koskaan parisuhdetta tai seksiä. 

Olen hyvin introvertti. En koe yksinäisyyden tunnetta, vaikka olisin kuinka kauan tahansa yksin. Ihmiset vievät minusta virtaa. 

En toki mihinkään parisuhteeseen mitenkään tästä edes päädy, mutta jos päätyisin se päättyisi muutaman päivän päästä yhteenmuutosta. En kestäisi toisen ihmisen seuraa samassa asunnossa kaiken aikaa.

Ja jos suhde tästä voisi selvitä, se kaatuisi luullakseni siihen, että olisin liian mielistelevä ja konflikti-arka, enkä osaisi pitää missään asiassa omaa päätäni. 

Ainut tapa jolla olen koskaan lähestynyt naisia on kirjoittaminen netissä. Kasvottomassa kirjallisessa ilmaisussa olen ihan hyvä. Tätä kautta olen saanut sähköpostikirjeenvaihtokavereita. Tämä on ollut miellyttävä asia, koska tätä kautta olen nähnyt, että jonkinlainen hyvin kaukainen mahdollisuus naisystävään minullakin olisi ollut. 

Kuten edellinen kirjoittaja sanoi, juna tosiaan meni minunkin osaltani jo. 

Vierailija
99/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lisään vielä sen, että vaikka tyttöystävää ei koskaan ole ollut, on minulla ollut ja on todella hyviä ja läheisiä miespuolisia ystäviä. Eräällä tavalla olen sosiaalisesti siis erittäin taitava, mutta toisaalta hyvin pökkelö. 

-98

Vierailija
100/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on muuten sellainenkin juttu, että vaikka olisi kaikin puolin hyvä ja sosiaalisesti ihan taitava, mutta kirjolla oleva mies, niin sellainen ei ehkä huomaa naisten kiinnostusta. Jos joku sopiva justiina päättää ottaa sen mieheksi, niin sitä kautta voi päätyä suhteeseen.

Mutta jos tämä mies haluaa tietyntyylisen neitosen, niin vaihtoehdot on, että hän lähestyy ulkoisen olemuksen perusteella kaikkia (joita selvästi ei kiinnosta) ja saa pakkeja, kunnes luovuttaa. Tai hän ei lähesty ketään, kun ei huomaa niitä kiinnostuksen merkkejä, ja siten jää moneen naiseen tutustumatta tai he jäävät kaveriasteelle, kun mies ei vaan tajua, että toinen on ihan lääpällään. 

Sivusta nähtyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi