Tiedättekö perheitä joissa aikuiset pojat eivät ole koskaan seurustelleet tai ainakaan se ei ole ilmi tullut?
Minulla on 2 veljeä. Minä olen meistä kolmesta veljeksestä vanhin. Kukaan meistä ei ole missään sukujuhlissakaan tuont näytille naisehdokasta. Minäkään en ole koskaan käynyt edes treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
Katselen viehättäviä naisia kauempaa, mutta en osaa enkä kykene lähestymään. Pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja puheenaiheita että keskustelu onnistuisi.
Meistä veljeksistä 2 olemme insinöörejä ja työelämässä ihan ookoosti menestyneitä. Nuorin meistä sairastui psyykkisesti lukioikäisenä eikä ole puhunut vieraille ihmisille sanaakaan 20 vuoteen. Vanhemmat ovat olleet "omaishoitajia", vaikkakin ei siinä nyt liiemmin ole tarvinnut omaishoitoa. Nuorin veljeni varmaan elää hoitolaitoksessa loppuelämänsä kun vanhemmista aika jättää.
Iältämme olemme 30-40 vuotiaita.
Osin meillä kolmella taitaa olla samat piirteet, mutta voimakkuus vaihtelee. Minä pärjään kyllä työelämässä.
Tämä piirteemme taitaa periytyä isältämme joka on myös melko hiljaista sorttia ja äärimmäisen asiakeskeinen.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, miten naisia ja miehiä voi olla miltei sama määrä, mutta muka tuollaisia miehiä on enemmän. Eihän se ole edes mahdollista. Pakkohan niitä naisiakin on olla.
Miehiä on paljon enemmän. Ylemmän tason miehet myös pyörittävät useita naisia.
Tiedän, mutta ne pojat on parikymppisiä
Joo mun poika. 34v pitkä ja ihan komea. Dippainssi. Oma asunto. Osakesalkku. Ei polta eikä juo. On mukava ja huumorintajuinen. Ei naisia ollenkaan. Ei oo kyllä miehiäkään (tämä pitää nykyaikana muistaa sanoa).
Sitä ihmettelen, miten naisia ja miehiä voi olla miltei sama määrä, mutta muka tuollaisia miehiä on enemmän. Eihän se ole edes mahdollista. Pakkohan niitä naisiakin on olla.