Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö perheitä joissa aikuiset pojat eivät ole koskaan seurustelleet tai ainakaan se ei ole ilmi tullut?

Vierailija
04.08.2025 |

Minulla on 2 veljeä. Minä olen meistä kolmesta veljeksestä vanhin. Kukaan meistä ei ole missään sukujuhlissakaan tuont näytille naisehdokasta. Minäkään en ole koskaan käynyt edes treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Katselen viehättäviä naisia kauempaa, mutta en osaa enkä kykene lähestymään. Pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja puheenaiheita että keskustelu onnistuisi.

Meistä veljeksistä 2 olemme insinöörejä ja työelämässä ihan ookoosti menestyneitä. Nuorin meistä sairastui psyykkisesti lukioikäisenä eikä ole puhunut vieraille ihmisille sanaakaan 20 vuoteen. Vanhemmat ovat olleet "omaishoitajia", vaikkakin ei siinä nyt liiemmin ole tarvinnut omaishoitoa. Nuorin veljeni varmaan elää hoitolaitoksessa loppuelämänsä kun vanhemmista aika jättää.

Iältämme olemme 30-40 vuotiaita. 

Osin meillä kolmella taitaa olla samat piirteet, mutta voimakkuus vaihtelee. Minä pärjään kyllä työelämässä.

Tämä piirteemme taitaa periytyä isältämme joka on myös melko hiljaista sorttia ja äärimmäisen asiakeskeinen. 

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kaikille edes kerrota. Minä aikoinaan esittelin vaimoni perheelleni ja kerroin samalla että meille syntyy sitten kuukauden päästä lapsi ja viikon päästä muutetaan yhteen, siinä välissä oli kihlatkin. Kukaan ei tiennyt hänestä mitään sitä ennen. Tuskin kukaan tietää että minulla on ollut yli sata naista elämäni aikana ja tyttöystäviä seurustelusuhteissa tieten kymmenen.

Näin sitä pitää. Mitä sitä vakipanoaan raahaamaan sukulaisten näytille, arvioisivat ja juoruaisivat vaan selän takana. Parempi juuri tuo että ilmoittaa, että tässäpä minun vaimo, naimisiin mentiin viime viikolla.

Vierailija
62/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä kaikille edes kerrota. Minä aikoinaan esittelin vaimoni perheelleni ja kerroin samalla että meille syntyy sitten kuukauden päästä lapsi ja viikon päästä muutetaan yhteen, siinä välissä oli kihlatkin. Kukaan ei tiennyt hänestä mitään sitä ennen. Tuskin kukaan tietää että minulla on ollut yli sata naista elämäni aikana ja tyttöystäviä seurustelusuhteissa tieten kymmenen.

Näin sitä pitää. Mitä sitä vakipanoaan raahaamaan sukulaisten näytille, arvioisivat ja juoruaisivat vaan selän takana. Parempi juuri tuo että ilmoittaa, että tässäpä minun vaimo, naimisiin mentiin viime viikolla.

Et varmaan sitäkään kerro kun vaimo jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, eihän sekään muille kuulu.

Vierailija
64/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*niinkuin ne sata naista sitä ennen. Miksei tämäkin lähtisi?

Vierailija
65/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljeni. En tiedä onko seurustellut ainakaan vakavasti ikinä. On kyllä varmasti kirjolla, vaikka diagnoosia ei ole. Vahvat mielipiteet ja ei oikein hyväksy muiden mielipiteitä.

Itse olen perheellinen (nainen) ja jo ennen aviomiestäni seurustellut muutamaan otteeseen ja sosiaalinen piiri muutenkin laaja.

Miksi pistät autismigeenejä eteenpäin?

Vierailija
66/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, eihän sekään muille kuulu.

Olet oikeassa, varmaan selkäänpuukottaisivat heti kun saisivat kuulla heikkouden. Parempi jatkaa vain yksin. Onneksi eivät ole elossakaan ikuisesti äiti ja tädit.

Vierailija
67/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mikä sankari tässäkin, tarkoitan siis *hyi helvetti. Valehtelijat on mun arvojen mukaan ihan alinta kastia.

Missä kohtaa tuo valehtelee? 

Eihän se, että kertoo perheelle vaimosta vasta häiden jälkeen, ole valehtelua.

Ja sillä vaimollakin on voinut olla satoja miehiä ja kymmenen seurustelusuhdetta ennen aviomiestä.

Vierailija
68/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä siinä ei ole hyvää on, että varmasti kohtelisit vaimoasi samalla tavalla kuin äitiäsi ja muita sukulaisia. Eli et kertoisi hänelle ikinä mitään.

Vierailija
69/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega, yh-äiti, löysi miehen noin kymmenen vuotta sitten. Nelikymppinen mies kokematon monella saralla, mukava, kohtelias, huomioiva, mutta ei ehkä ulkoisesti herätä heti kiinnostusta naisissa. Kollega on aina ollut sellainen pintaa syvemmälle katsova ja niin vain heistä tuli hyvä pari.

Miehen elämä muuttunut aika lailla. Nyt matkustaa rouvansa kanssa useita kertoja vuodessa ympäri maailmaa, ennen ei käynyt juuri missään. Puolisonsa taas on useita vuosia asunut ulkomaillakin ja rakastaa emännöintiä, ystävien tapaamista, tapahtumia jne. On kuulemma ensimmäinen mies joka muistaa huomioida hänetkin.

Mahdollista siis on löytää.

Vierailija
70/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mikä sankari tässäkin, tarkoitan siis *hyi helvetti. Valehtelijat on mun arvojen mukaan ihan alinta kastia.

Missä kohtaa tuo valehtelee? 

Eihän se, että kertoo perheelle vaimosta vasta häiden jälkeen, ole valehtelua.

Ja sillä vaimollakin on voinut olla satoja miehiä ja kymmenen seurustelusuhdetta ennen aviomiestä.

Eihän se ole valehtelua jos jättää kertomatta? Mitä jos vaimosikin jättäisi kertomatta, että on toiminut maksullisena ennen suhdetta, ollut työttömänä kymmenen vuotta, joutunut psykoosiiin tai muuta joka ei vaikuta nykyiseen suhteeseen, koska se kaikki on menneisyydessä.

Vierailija
71/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole valehtelua jos jättää kertomatta? Mitä jos vaimosikin jättäisi kertomatta, että on toiminut maksullisena ennen suhdetta, ollut työttömänä kymmenen vuotta, joutunut psykoosiiin tai muuta joka ei vaikuta nykyiseen suhteeseen, koska se kaikki on menneisyydessä.

Niinhän nuo kaikki onkin menneisyydessä. Ei se vaikuta siihen millainen ihminen vaimo olisi minulle tänä päivänä. Jokaisella on ristinsä kannettavana, henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
72/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija saa toisen valehtelijan <3

Vierailija
73/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kaikki ihmisroskat on ikuisesti yksin.

Vierailija
74/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken luulin että luin omista veljestäni.

Vain keskimmäinen veljeni on tuonut näytille yhden naisen, joka hänkin sitten jätti veljeni kun oli huijannut häneltä tarpeeksi rahaa/tavaraa. Veljelle jäi tästä mukavat traumat ja velat, joten en ihmettele yhtään ettei enää halua tapailla ketään. 

Kaksi muuta veljeä ei ole ikinä koskaan sanallakaan puhunut kenestäkään mahdollisesta kumppanista tai edes ehdokkaista. 

Tässäpä tiivistelmä miksei perheitä enää perusteta.

Vierailija
75/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä. Toisella asperger, lievänä, toinen terve. Kumpikin yli 30-v ja en tiedä että olisivat seurustelleet. En painosta enkä välitä onko tyttö- vai poikaystäviä. En tosin tiedä kun ovat asuneet eri paikkakunnilla. Toinen kyllä asuu nykyään samalla mutta eri alueella. Mutta jos haluavat pysyä sinkkuina sitten ovat. He eivät tarvitse "piikaa" ja vanhempi ei oiken osaa olla lasten kanssa, joten niitä ei varmaan haluakaan. Nuorempi osaa olla lastenkin kanssa mutta ei ole hinkua saada omia.  

Vierailija
76/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä. Toisella asperger, lievänä, toinen terve. Kumpikin yli 30-v ja en tiedä että olisivat seurustelleet. En painosta enkä välitä onko tyttö- vai poikaystäviä. En tosin tiedä kun ovat asuneet eri paikkakunnilla. Toinen kyllä asuu nykyään samalla mutta eri alueella. Mutta jos haluavat pysyä sinkkuina sitten ovat. He eivät tarvitse "piikaa" ja vanhempi ei oiken osaa olla lasten kanssa, joten niitä ei varmaan haluakaan. Nuorempi osaa olla lastenkin kanssa mutta ei ole hinkua saada omia.  

Sitä hinkua on turha miehen elätellä jos naista ei ole.

Vierailija
77/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän nuo kaikki onkin menneisyydessä. Ei se vaikuta siihen millainen ihminen vaimo olisi minulle tänä päivänä. Jokaisella on ristinsä kannettavana, henkilökohtaisia asioita.

No suurin osa ihmisistä halveksuu tuollaista, mutta jos sinua ei haittaa, että vaimosi on r o s k a s a k k i a niin porskutteleppa siitä hakemaan vaimo vaikka jostain n i s i t i l u o l a s t a.

Vierailija
78/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v mies enkä ole koskaan seurustellut. Olen äärimmäisen introvertti, viihdyn hyvin omissa oloissani ja jos joudun johonkin seuraan, se käy nopeasti rasittavaksi. En voisi kuvitellakaan asuvani jonkun kanssa, se häiritsisi pahoin omaa elämääni, harrastuksiani ja elämänlaatuani ylipäätään. 

Muut ihmiset vaikuttaa minusta aika sekopäisiltä ja epäluotettavilta, kaikki vanhat hyvät arvot on poljettu lokaan ja tilalle ei ole tullut mitään hyvää. 

Vierailija
79/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen käynyt neljän vuoden sisällä treffeillä 50 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen.

Eli n. 17 jäi jäljelle, mutta ei riitä sulle?

Vierailija
80/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mieheni veljet, 35- ja 32-vuotiaat eivät ole ikinä seurustelleet ja ovat myös täysin kokemattomia kumpainenkin. Taustalla mielenterveys-, peli- ja päihdeongelmat.

Huutista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi