Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset sanovat että haluavat löytää elämänsä rakkauden mutta mies sanoo että haluaa löytää naisen?

Vierailija
03.08.2025 |

Miksi ne puhuu erilailla???

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisella on varaa valita ja odottaa että saa rakastamansa miehen.

Miehen täytyy tyytyä siihen joka hänet huolii.

Tuolla tavalla saa vain väliaikaisen suhteen. Itse en halua sellaista, siinä mies lähtee heti kun parempi tulee vastaan.

Minä olen 24 vuotta yrittänyt saada naisia joihin olen ollut ihastunut. 15-vuotiaasta lähtien. En ole saanut. Nyt olen suhteessa naisen kanssa johon en ole edes ollut ihastunut. Parempi tämäkin kuin yksin.

Vierailija
42/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset puhuu erilailla, toki siinä on vaihtelua eli toiset miehet ovat avoimempia ja puhuvat herkästi tunteistaan jne. kun taas voi olla naisia jotka eivät osaa puhua tunteistaan.

Itse en oikein osaa sanoittaa tunteitani vaikka haluaisin eli jos puhun vaikka "kaipaan naisystävää elämääni" niin se ei tarkoita että etsin vaan jotain naista vaan että löytäisi elämänsä rakkauden mutta sitä on jostain syystä vaikea sanoa ääneen.

Jep. Sen sijaan että mies sanoisi kiltisti, että "voisitko pliis antaa hilloviivaa" he sanovat "haluatko kyrpääni h oro". Sellaista se paska itsetunto, ylikorostunut ego ja psykoottiset deluusiot teettävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla saa vain väliaikaisen suhteen. Itse en halua sellaista, siinä mies lähtee heti kun parempi tulee vastaan.

Minä olen 24 vuotta yrittänyt saada naisia joihin olen ollut ihastunut. 15-vuotiaasta lähtien. En ole saanut. Nyt olen suhteessa naisen kanssa johon en ole edes ollut ihastunut. Parempi tämäkin kuin yksin.

Tietääkö nainen tuon? Jos ei, niin mikset ole kertonut?

Vierailija
44/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvaisen puhetta. Vaikka saisitkin entisen stripparin ei riippuvuus katoa mihinkään. Terapeutit eivät suosittele läheisriippuvaisella parisuhdetta ennen kuin vasta useiden terapiaistuntojen päätteeksi. Silloinkin tilannetta seurataan.

Vierailija
45/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille kelpaa kuka ja mikä vain jos saa rakkauden tunteen, on se sitten mies/nainen/koira/hevonen/... ja miehet taas haluaa naisen.

Vierailija
46/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on kiinnostunut siitä, millaisen tunteen joku mies hänessä herättää. Mies on kiinnostunut siitä naisesta.

Mies on kiinnostunut kenestä tahansa naisesta, ei mitenkään juuri siitä. Pillu riittää.

Vierailija
47/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peränurkan pikkuhiekkis ei ole koko maailma.

Vierailija
48/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on kiinnostunut siitä, millaisen tunteen joku mies hänessä herättää. Mies on kiinnostunut siitä naisesta.

Täh?

Siis voit kiinnostua naisesta, joka ei herätä mitään tunteita?

Mitä mä en tässä nyt ymmärrä 🤔

Katso miehet ajattelee järjellä. Nainen voi olla kiinnostava järkisyistä.

Tämä lienee miehen ja naisen ero. Naisella ei ole sitä neutraalia ihan ok:ta. Jos ei mies sytytä, niin sitten se seksuaalisesti ällöttää eikä sellaisessa suhteessa ole järkeä.

Vierailija
49/49 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä on että on nainen. Ihan sama onko elämän rakkaus vai ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi