Miksi naiset sanovat että haluavat löytää elämänsä rakkauden mutta mies sanoo että haluaa löytää naisen?
Kommentit (49)
Kukaan mies ei etsi KETÄ TAHANSA naista, eikä kukaan nainen etsi KETÄ TAHANSA miestä.
Miehet ja naiset puhuvat aika eri tavalla, varsinkin julkisesti. Ehkä kaveriporukoissa jutut voi olla naisillakin roiseja.
Kaikki etsivät sopivaa kumppania, mutta termit ovat erilaisia.
Miehet eivät vieläkään puhu tunteistaan yhtä paljon kuin naiset.
Kylmiltään, ennen tapaamista, kukaan ei pohjimmiltaan tiedä tismalleen millaisen kumppanin haluaa. Se selviää sitten tapaillessa.
Alkuun on oleellista, että molemmat etsivät kumppania (tai ainakin ovat valmiita suhteeseen, jos sellainen sattuu kohdalle). Siitä lähtökohdasta sitten selvitetään sitä toisen sopivuutta tai epäsopivuutta. Moni karsiutuu heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluavat rakkautta ja kumppanuutta, mies jonkun, joka tyydyttää hänen tarpeensa.
Ei pidä paikkaansa.
Miehille käy aikalailla kaikki sillä aikaa kun odottelevat "sitä oikeaa". Pääasia että palvelut pelaavat.
Miehet tietää jo lukuisista kokemuksista että "elämänsä rakkauksilta" tulee vain pakit ennemmin tai myöhemmin.
Jos joka kerta kun nainen on viehättävä saa pakit niin kyllä siinä loppuu usko jossain vaiheessa ja alkaa tähtäämään niihin "ihan ok" naisiin.
Nainen haluaa oman tunteen mies haluaa tehdä sen tunteen naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät vieläkään puhu tunteistaan yhtä paljon kuin naiset.
Kylmiltään, ennen tapaamista, kukaan ei pohjimmiltaan tiedä tismalleen millaisen kumppanin haluaa. Se selviää sitten tapaillessa.
Alkuun on oleellista, että molemmat etsivät kumppania (tai ainakin ovat valmiita suhteeseen, jos sellainen sattuu kohdalle). Siitä lähtökohdasta sitten selvitetään sitä toisen sopivuutta tai epäsopivuutta. Moni karsiutuu heti kättelyssä.
Ok puhutaan tunteista. Minusta tuntuu surulliselta ottaa +30v nainen joka on maannut puoli kylää ja opiskellut itselleen korkeakoulu tutkinnon ja sanoo että en saa ottaa sitä 19 vuotiasta vaimoksi joka taas jaksaisi lapsi arkea. Siinä sulle miehen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluavat rakkautta ja kumppanuutta, mies jonkun, joka tyydyttää hänen tarpeensa.
Miehen tarpeisiin kuuluu saada mielihyvää kun nainen on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on kiinnostunut siitä, millaisen tunteen joku mies hänessä herättää. Mies on kiinnostunut siitä naisesta.
Täh?
Siis voit kiinnostua naisesta, joka ei herätä mitään tunteita?
Mitä mä en tässä nyt ymmärrä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on kiinnostunut siitä, millaisen tunteen joku mies hänessä herättää. Mies on kiinnostunut siitä naisesta.
Täh?
Siis voit kiinnostua naisesta, joka ei herätä mitään tunteita?
Mitä mä en tässä nyt ymmärrä 🤔
Katso miehet ajattelee järjellä. Nainen voi olla kiinnostava järkisyistä.
Olen huomannut, että enää ei puhuta rakkaudesta. Naisetkin sanoo, että haluavat miehen, joka tuottaa lisäarvoa. Eli puhutaan kuin jostakin sijoituksesta, tai astianpesukoneesta. Oletteko muut huomanneet saman?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että enää ei puhuta rakkaudesta. Naisetkin sanoo, että haluavat miehen, joka tuottaa lisäarvoa. Eli puhutaan kuin jostakin sijoituksesta, tai astianpesukoneesta. Oletteko muut huomanneet saman?
esimerkiksi tämä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Ida Erämää, nätin näköinen nainen sanoo:
"Miesten täytyy siis nyt tuoda jotain muutakin pöytään"
"mahdollisen kumppanin täytyy tuoda jotain lisäarvoa omaan elämään"
Rakkaudesta ei mitään mainintaa. Karseaa luettavaa. Missä romantiikka?
Sinkkuäiditkin valehtelevat silmät pyöreinä tinderissä. Haluavat löytää muka elämänsä rakkauden kuinka suuri valhe tuokin on jo :D
En ole sanonut. Halusin sen oikean miehen.
Miehellä ei ole varaa etsiä mitään elämänsä rakkautta. Jos jonkinlaisen naisen saa, niin voi olla tyytyväinen. Monet jää kokonaan ilman.
Naisilla on varaa etsiä satojen miesten joukosta sitä elämänsä rakkautta.
Mies sanoo mitä ajattelee. Nainen sanoo mitä haluaa muiden ajattelevan hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihakommentti ilmiannettu.
Naiset aidosti haluaa tulla rakastetuksi. Miehille riittää että saa säännöllistä seksiä, on joku maksamassa puolet elämisestä, laittamassa ruokaa ja pesemässä pyykit.
Kyllä minun mies sanoi, että hän haluaa löytää elämänsä naisen ja nyt se taisi löytyä. Tämä oli siis silloin kun oltiin vähän aikaa tapailtu. Tosin hänellä on hirvittävä kivireki ollut siellä perässä aiemmin. Hän aiempi tyttöystävänsä alkoholisoitui todella nuorena. Jo 17 v. oli ekan kerran joutunut katkaisuun kun oli kesällä karannut mopo käsistä. Häntä mieheni oli paljon auttanut, ja yhteen muuton jälkeen, kun se tyttörukka oli vasta 18 ja mieheni 20, niillä meni suunnilleen kaikki rahat juhlimiseen. Se ero vaan, että mieheni otti vain viikonloppuisin ja sillä tytöllä oli paljon kovempi meno. Ne yritti useamman vuoden, mutta lopulta se viinanpiru oli niin vahva, että oli erottava. Ja sen jälkeen mieheni olikin yksin 25-vuotiaaksi, kunnes minä hänet kohtasin. Silloinkin minä muistan pari ekaa vuotta, että jos olin lähdössä ystävän kanssa jonnekin, vaikka bändin keikalle, miehelle tuli hätääntynyt katse ja jotenkin oli varuillaan. Tiesin, että se johtuu siitä, kun exällään oli aina tuollaisilla reissuilla alkanut juomaputki. Pikkuhiljaa hän oppi luottamaan siihen, että vaikka joskus harvakseltaan käyn ystävieni kanssa jossain, se on se yksi ilta ja seuraavana päivänä paluu normaaliin arkeen, johon ei meillä ikinä ole viina kuulunut, ei edes saunaolut.