Miksi naiset sanovat että haluavat löytää elämänsä rakkauden mutta mies sanoo että haluaa löytää naisen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että enää ei puhuta rakkaudesta. Naisetkin sanoo, että haluavat miehen, joka tuottaa lisäarvoa. Eli puhutaan kuin jostakin sijoituksesta, tai astianpesukoneesta. Oletteko muut huomanneet saman?
Ammattikoulussa 8 nais opettajaa 2 mies opettajaa. Kun he esitteli itsensä niin huomas muutaman asian.
Naiset puhui koulutus taustasta sitten koirasta ja sitten harrastuksesta. Monella naisella sormessa sormus...
Miehet mainitsi ekana vaimonsa ja sitten lapset.
Juttelin luokkakaverin kanssa joka oli n.30 vuotias mies. heti alkuun sujautti keskustelun lomaan kihlattunsa.
naiset jotka on luokka kavereita ei maininneet vieläkään 2 vuoteen lainkaan mitään onko miestä vai ei...
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aidosti haluaa tulla rakastetuksi. Miehille riittää että saa säännöllistä seksiä, on joku maksamassa puolet elämisestä, laittamassa ruokaa ja pesemässä pyykit.
Hyvä mies pesee itse omat pyykkinsä ja tekee ruokaa. Sika makaa sohvalla tai harrastaa töiden jälkeen.
siksi niin moni hyvä mies on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aidosti haluaa tulla rakastetuksi. Miehille riittää että saa säännöllistä seksiä, on joku maksamassa puolet elämisestä, laittamassa ruokaa ja pesemässä pyykit.
Kannattaa ottaa kilttimies eikä panomiestä.
Miehille kelpaa vaikka mursu. ei ole niin tarkkaa kunhan arki hoituu ja ei kauheasti riidellä
Miehet ja naiset puhuu erilailla, toki siinä on vaihtelua eli toiset miehet ovat avoimempia ja puhuvat herkästi tunteistaan jne. kun taas voi olla naisia jotka eivät osaa puhua tunteistaan.
Itse en oikein osaa sanoittaa tunteitani vaikka haluaisin eli jos puhun vaikka "kaipaan naisystävää elämääni" niin se ei tarkoita että etsin vaan jotain naista vaan että löytäisi elämänsä rakkauden mutta sitä on jostain syystä vaikea sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on kiinnostunut siitä, millaisen tunteen joku mies hänessä herättää. Mies on kiinnostunut siitä naisesta.
Täh?
Siis voit kiinnostua naisesta, joka ei herätä mitään tunteita?
Mitä mä en tässä nyt ymmärrä 🤔
Ymmärrän, että naisen on eroa vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluavat rakkautta ja kumppanuutta, mies jonkun, joka tyydyttää hänen tarpeensa.
Miehen tarpeisiin kuuluu saada mielihyvää kun nainen on onnellinen.
Olisi ihanaa jos tuo olisi totta!
Sanoisin ennemminkin, että miestä ei vähääkään kiinnosta kuinka väsynyt, kipeä, surullinen tai rikki nainen on, kunhan tämä täyttää hänen tarpeensa. Luultavasti huutaa vielä päälle, jos nainen ei hymyile.
Toivon, että näitä ensin mainittuja on edes muutamia jossakin!
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on kiinnostunut siitä, millaisen tunteen joku mies hänessä herättää. Mies on kiinnostunut siitä naisesta.
Niin kuin käyttöesineenä tarkoitat? Ilman tunnesiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että enää ei puhuta rakkaudesta. Naisetkin sanoo, että haluavat miehen, joka tuottaa lisäarvoa. Eli puhutaan kuin jostakin sijoituksesta, tai astianpesukoneesta. Oletteko muut huomanneet saman?
Elämme kapitalismissa ja se tunkeutuu myös puheen alueelle. Tuo tarkoittaa vain, että suhteen tulee tehdä elämä paremmaksi, ei huonommaksi. Sellaisiakin suhteita kun on.
Vierailija kirjoitti:
*Koska nainen haluaa kohdata sen oikean, miehelle riittää nainen kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät vieläkään puhu tunteistaan yhtä paljon kuin naiset.
Kylmiltään, ennen tapaamista, kukaan ei pohjimmiltaan tiedä tismalleen millaisen kumppanin haluaa. Se selviää sitten tapaillessa.
Alkuun on oleellista, että molemmat etsivät kumppania (tai ainakin ovat valmiita suhteeseen, jos sellainen sattuu kohdalle). Siitä lähtökohdasta sitten selvitetään sitä toisen sopivuutta tai epäsopivuutta. Moni karsiutuu heti kättelyssä.
Ok puhutaan tunteista. Minusta tuntuu surulliselta ottaa +30v nainen joka on maannut puoli kylää ja opiskellut itselleen korkeakoulu tutkinnon ja sanoo että en saa ottaa sitä 19 vuotiasta vaimoksi joka taas jaksaisi lapsi arkea. Siinä sulle miehen tunnetta.
Ei, sinun ei tarvitse ruveta seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, jota et halua. Etsi ihan rauhassa sitä 19-vuotiasta naista.
Koska naisella on varaa valita ja odottaa että saa rakastamansa miehen.
Miehen täytyy tyytyä siihen joka hänet huolii.
Kun on toisilleen se oikea niin suhde toimii.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisella on varaa valita ja odottaa että saa rakastamansa miehen.
Miehen täytyy tyytyä siihen joka hänet huolii.
Tuolla tavalla saa vain väliaikaisen suhteen. Itse en halua sellaista, siinä mies lähtee heti kun parempi tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät vieläkään puhu tunteistaan yhtä paljon kuin naiset.
Kylmiltään, ennen tapaamista, kukaan ei pohjimmiltaan tiedä tismalleen millaisen kumppanin haluaa. Se selviää sitten tapaillessa.
Alkuun on oleellista, että molemmat etsivät kumppania (tai ainakin ovat valmiita suhteeseen, jos sellainen sattuu kohdalle). Siitä lähtökohdasta sitten selvitetään sitä toisen sopivuutta tai epäsopivuutta. Moni karsiutuu heti kättelyssä.
Ok puhutaan tunteista. Minusta tuntuu surulliselta ottaa +30v nainen joka on maannut puoli kylää ja opiskellut itselleen korkeakoulu tutkinnon ja sanoo että en saa ottaa sitä 19 vuotiasta vaimoksi joka taas jaksaisi lapsi arkea. Siinä sulle miehen tunnetta.
Ei, sinun ei tarvitse ruveta seurustelemaan sellaisen naisen
Sanoisin jopa, että älä missään tapauksessa pilaa sen kolmikymppisen naisen elämää seurustelemalla hänen kanssaan. Jospas istuisit vaan kotona ja haaveilisit siitä 19-vuotiaasta? Älä kuitenkaan lähde oikeasti ahdistelemaan näitäkään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulussa 8 nais opettajaa 2 mies opettajaa. Kun he esitteli itsensä niin huomas muutaman asian.
Naiset puhui koulutus taustasta sitten koirasta ja sitten harrastuksesta. Monella naisella sormessa sormus...
Miehet mainitsi ekana vaimonsa ja sitten lapset.Juttelin luokkakaverin kanssa joka oli n.30 vuotias mies. heti alkuun sujautti keskustelun lomaan kihlattunsa.
naiset jotka on luokka kavereita ei maininneet vieläkään 2 vuoteen lainkaan mitään onko miestä vai ei...
M37
Outoa. Itse olen töissä miesvaltaisella alalla enkä vuosienkaan jälkeen suurimmasta osasta miehiä tiedä onko näillä tyttöystävää tai vaimoa. Vanhemmat miehet, sellaiset 60+ mainitsevat kyllä joskus vaimonsa.
Koska mies näkee naisen käyttöesineenä. Ihan tutkitusti siis samat aivoalueet aktivoituvat naisen nähdessään kun esineen nähdessään. Empatiaa ei koeta.
Naisesta riippuen mies kokee tämän pallientyhjennysvälineenä, rahantekovälineenä, siemenensä kasvatusvälineenä, jne. Oletko eläessäsi edes tavannut miestä, joka kohtaisi sinut ihmisenä, inhimillisesti, pyrkimättä asettamaan sinua johonkin välineasemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet mainitsi ekana vaimonsa ja sitten lapset.Juttelin luokkakaverin kanssa joka oli n.30 vuotias mies. heti alkuun sujautti keskustelun lomaan kihlattunsa.
M37
Ja mitä sitten? Naisilla oma elämä, persoona, jne. Miehille naimisiin meno on statussymboli nykypäivänä. Niin joo paitsi jos olet nuori himottava nainen, niin heille miehet eivät puhu vaimoistaan mitään, koska... Noh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa kilttimies eikä panomiestä.
Miksi kannattaa? Jos haluan myrkyttää kehoani niin teen sen mieluummin päihteillä kuin spermalla ja miehen lääpinnällä.
Hyvä mies pesee itse omat pyykkinsä ja tekee ruokaa. Sika makaa sohvalla tai harrastaa töiden jälkeen.