Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei halua töihin?

Vierailija
03.08.2025 |

Viihdyn kotona. Tuntuu että kaikki asiat on paremmin hanskassa, kun olen kotona. En ole tilivelvollinen pomolle, jos lapseni sairastelee tai minä itse. En löydä mitään hyvää puolta työnteosta paitsi rahan. Palkka on kuitenkin työn vaativuuteen nähden sysipaska. Joten sekään ei juuri motivoi.

Ahdistaa olla monta tuntia päivästä sidottuna jossain paikassa missä et viihdy pätkääkään. 

Sitten se mitä rakastat eli perhe, koti ja ystävät.. niille jää aikaa muutama hassu tunti illalla, kun olet jo kaikkesi antanut töissä ja olet aivan väsynyt. Mukavaa. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiluostareissa onkin ollut Venäjän armeijan sotilaita piilossa. 

Vierailija
62/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jo ensi kaudella tehdään työttömyysturvasta vastikkeellista! Kyllä se hymy hyytyy kun läski perse pitää nostaa sohvalta tai kuolla nälkään.👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse ohjelmointihommia palkattomasti kokoaikaisesti viikossa enkä valittaisi. Sentään itse nautin työn tekemisestä kun työttömänä ei olisi elämässä mitään sisältöä itsellä.

Vierailija
64/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, jotka eivät kelpaa töihin kokemuksesta ja koulutuksesta huolimatta????

Vierailija
65/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse ohjelmointihommia palkattomasti kokoaikaisesti viikossa enkä valittaisi. Sentään itse nautin työn tekemisestä kun työttömänä ei olisi elämässä mitään sisältöä itsellä.

Tämäkin on väärin. Miksi kukaan palkkaa rahalla työntekijöitä kun saa näitä ilmaisia ammattilaisia ns harjoitteluun. 

Työstä pitää maksaa palkka. Orjat on erikseen. 

Vierailija
66/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jo ensi kaudella tehdään työttömyysturvasta vastikkeellista! Kyllä se hymy hyytyy kun läski perse pitää nostaa sohvalta tai kuolla nälkään.👍

Puhutko Simpsonien seuraavasta kaudesta?

Joutuuko Marge menemään töihin?

Vierailija
67/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tänne tulleita elätetään katson oikeudekseni elää samoin, eli verovaroin.

Vierailija
68/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko Simpsonien seuraavasta kaudesta?

Joutuuko Marge menemään töihin?

Yritätkö olla hauska? no et ole.

Vierailija
69/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin tänne tulleita elätetään katson oikeudekseni elää samoin, eli verovaroin.

Outoa et joku vapaaehtoisesti haluaa olla perseauki.

Vierailija
70/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omapa on häviösi. Elämä köyhyydessä. Toivottavasti et katkeroidu vanhemmiten.

Vierailija
71/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun elämänlaatu ei ole olennaisesti muuttunut oli rahaa paljon tai vähän. Ehkä jos oikeasti ei olisi ollenkaan rahaa niin se on huono juttu.

Vierailija
72/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin 3000 euroa kuukaudessa niin voisin olla tekemättä työtä. T: Lääkäri

Vierailija
73/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole  pitänyt yhdestäkään työstäni, mutta pakkohan niitä töitä on tehdä. Miksi juuri minä saisin tästä vapautuksen, kun muidenkin täytyy? 

Vierailija
74/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun elämänlaatu ei ole olennaisesti muuttunut oli rahaa paljon tai vähän. Ehkä jos oikeasti ei olisi ollenkaan rahaa niin se on huono juttu.

NO ei minusta todella paskoilla tuilla elely ollut kivaa kun työttömänä olin.nyt asun omakotitalossa ja mulla on vene mikä ollu aina haave.

Vierailija
75/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ei työtä tee, niin ei sen syömäänkään pidä.

Kyllä jokaisen ihmiselle pitäisi olla oikeus elämiseen vaikka ei tekisi töitä millekkään yritykselle.

Vierailija
76/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työharjoittelija harrastaa seksiä tytön kanssa, työharjoittelija 18, tyttö 12, tarviiko käyttää ehkäsyyy? 

Ei meidän virmassa tarvii mutta pomo tulee mukaan kjeh räh 

Markon muna ja maansiirto 

Vierailija
77/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mukava työ ja kivat työkaverit, mutta olisihan elämä hauskempaa, jos olisi enemmän vapaa-aikaa. Olen aika pienipalkkainen, mutta jos saisin 80% työajan, niin kyllä minulle kelpaisi 80% palkkakin. Elän kuitenkin aika vaatimattomasti.

Olen ollut valmistumiseni jälkeen työttömänäkin ja vaikka elämäni oli silloinkin ihan mukavaa, niin ihanteellisempaa on, jos on kiva työ (ja maltillinen työaika). Töistä tulee kuitenkin vähän järjestystä päiviin, pääsee paremmin osaksi yhteiskuntaa ja on maadoittuneempi olo, kun pystyy tekemään oman osansa yhteisömme hyväksi.

Vierailija
78/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Mun työt tuli tehdyksi, kun sain asuntolainan maksetuksi. Oon mielumin köyhä ja vapaa, kun pyörin oravanpyörässä.

Mulle ihan ok jos sulla on sitten omasta takaa rahaa millä pärjäät. Jos taas yhteiskunta sinua elättää, niin en todellakaan arvosta kun itse huhkin töissä elantoni eteen jotta sinä saat maata kotona. Juuri sinunlaisille ei pitäisi maksaa senttiäkään jos ei työhaluja ole. Asia ok jos on jäänyt työttömäksi ja todellakin haluaa töihin.

Vierailija
79/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun matalasti palkattua työtä tekee, niin ei rahaa jää hyvään ruokaankaan ja ei sillä työmatkojakaan maksele, niin jää työt helposti tekemättä, kun ei jaksa tehdä ravinnon vuoksi ja ei pääse työmaalle paikanpäälle. Tulee kysymys:

Onko se työtä lainkaan ja onko sellaista edes varaa teettää, vai pitäisikö työnantajan tehdä mieluummin yksin ne hommat yksikseen?

Vierailija
80/95 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisen ihmiselle pitäisi olla oikeus elämiseen vaikka ei tekisi töitä millekkään yritykselle.

Ja mielellään sama elintaso kun sille kuka aamulla lähtee töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme