Muita jotka ei halua töihin?
Viihdyn kotona. Tuntuu että kaikki asiat on paremmin hanskassa, kun olen kotona. En ole tilivelvollinen pomolle, jos lapseni sairastelee tai minä itse. En löydä mitään hyvää puolta työnteosta paitsi rahan. Palkka on kuitenkin työn vaativuuteen nähden sysipaska. Joten sekään ei juuri motivoi.
Ahdistaa olla monta tuntia päivästä sidottuna jossain paikassa missä et viihdy pätkääkään.
Sitten se mitä rakastat eli perhe, koti ja ystävät.. niille jää aikaa muutama hassu tunti illalla, kun olet jo kaikkesi antanut töissä ja olet aivan väsynyt. Mukavaa.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen loisiva vassupaska! Ja teitä pitäisi elättää 🤬🤬
Semmoista se on kun kaikille ei ole töitä.
Sun hommas on nyt elättää meitä muita ja pitää kauppoja pystyssä etteivät ihan kaikki mene konkkaan. Työn iloa.
Lestadiolaiset taas halventaa ihmisarvoa ja oikeuksia ???
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi vielä työikäinen, nyt olen eläkkeellä ja aikaa on, rahaakin ja terveyttä mutta kaipaan työelämän ryhdikkyyttä ja sitä että oli tarpeellinen yhteiskunnalle. Nyt voi matkustella ja harrastaa kaikenlaista mutta ei se tuo samaa tarkoitusta elämälle. Elonaika vähenee, senkin tiedostaa. Nauttikaa työikäiset kun olette nuoria tai vähemmän nuoria, aika kuluu nopeasti ja kohta kuulutte eläkeläisryhmään.
Ei kukaan kiellä eläkeläisiltä töiden tekemistä. Mene vaan töihin jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun hommas on nyt elättää meitä muita ja pitää kauppoja pystyssä etteivät ihan kaikki mene konkkaan. Työn iloa.
Onneksi työttömiltä leikataan lisää. Näemmä ei tuet vielä ole tarpeeksi alhaiset. Homehdu itsemurhakuutioosi. Miltä tuntuu, kun et voi tehdä päätöksiä koskien elämääsi vaan Kela tekee päätökset sinun puolestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ei työtä tee, niin ei sen syömäänkään pidä.
Miksi elämän pitää olla orjuuttavaa ja kurjaa saadakseen syödä?
Niitäkin ihmisiä on jotka siitä työnteosta pitää ja jopa sanovat, että tulisi hulluiksi ilman työtä, mutta itse tulen hulluksi ollessani työssä.
No noin se suurimmalla osalla on. Työtä tehdään, jotta on rahaa elämiseen. Arkena vapaata jää vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömillä ole ihmisarvoa tai oikeuksia. Hassuko olet?
Synagogalla ja MOSKEIJOISSA hellareissa on niitäkin kun ei koskaan ole tehnyt yhtään mitään muuta kun puhunut paskaa . Tyhjiä puheita. Eikä maksa veroja koska uskonto . Pellet töihin vaan uskonnoista siivoamaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitäkin ihmisiä on jotka siitä työnteosta pitää ja jopa sanovat, että tulisi hulluiksi ilman työtä, mutta itse tulen hulluksi ollessani työssä.
Mistä ajattelit saada rahaa? Ja miksi sinun tulisi saada sitä vastikkeetta?
Se kerrotaan perustuslaissa. Sieltä voit käydä lukemassa.
On näitä uskontopellejä jotka muiden RUOKIA SYÖ ILMAISEKSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin se suurimmalla osalla on. Työtä tehdään, jotta on rahaa elämiseen. Arkena vapaata jää vähän.
No onneksi voi valita mielenkiintoisen työn. Vapaa-aikaa on kylliksi ja se on mielekkäämpää kun on varaa tehdä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muiden pitäisi maksaa sinun elätys? Et ole niin arvokas.
Miksi sinun pitäisi saada elää? Et ole niin arvokas. Mereen vaan, psykopaattisadistinpaska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi vielä työikäinen, nyt olen eläkkeellä ja aikaa on, rahaakin ja terveyttä mutta kaipaan työelämän ryhdikkyyttä ja sitä että oli tarpeellinen yhteiskunnalle. Nyt voi matkustella ja harrastaa kaikenlaista mutta ei se tuo samaa tarkoitusta elämälle. Elonaika vähenee, senkin tiedostaa. Nauttikaa työikäiset kun olette nuoria tai vähemmän nuoria, aika kuluu nopeasti ja kohta kuulutte eläkeläisryhmään.
Ei kukaan kiellä eläkeläisiltä töiden tekemistä. Mene vaan töihin jos haluat.
Juu, minun vanhemmat teki monta vuotta yli eläkeiän, vaikka isälläkin on rahaa ja omaisuutta paljon, itse oon tälläinen joka ei pysty tai jaksa tehdä, jos oon tehnyt jotain muutamankin tunnin niin väsyn ihan sairaasti tai jos pitää ihmisten kans paljon kommunikoida, ei vaan onnistu minulta, vaikka mitään fyysistä tai psyykkistä sairautta ei ole todettu, enkä ole lihava edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi työttömiltä leikataan lisää. Näemmä ei tuet vielä ole tarpeeksi alhaiset. Homehdu itsemurhakuutioosi. Miltä tuntuu, kun et voi tehdä päätöksiä koskien elämääsi vaan Kela tekee päätökset sinun puolestasi?
Noin paha ihminen ei ansaitse elää.
Et kai vaan ole varastanut kristityiltä mitään sehän on Jumalan omaisuutta !! Varastitko ehkä sohvan tai kirjoja ? Oletko myynyt varastettua ??? Väärentänyt?? Oletko ???? Tunnusta syntisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömillä ole ihmisarvoa tai oikeuksia. Hassuko olet?
Miksi ei olisi? Ei ihmisarvoa työllä mitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä päätöksiä kela minun puolestani tekee?
Minulla on oikein kiva ok-talo, josta lainakin on maksettu. Puutarhassa kasvaa hedelmäpuita, marjapensaita ja kukkia.
Päivi Räsänen on Pelsepuupi uudessa inkarnaatiossa Elikkäs olomuodossa. Herran viha ja rangaistus on kohtaava teitä ulkokullattuja malgasilmäisiä Elikkäs lähimmäisiä Sielunwihollisen kätyreitä!
Juljus kirjoitti:
Mun työt tuli tehdyksi, kun sain asuntolainan maksetuksi. Oon mielumin köyhä ja vapaa, kun pyörin oravanpyörässä.
Tää sama, mutta ei ihan näin rajuna. Siirryin osa-aikaduuniin. Teen töitä vain sen verran että pärjään. Lopun aikaa harrastelen. En ollut sen onnellisempi kun tienasin paljon, enkä myös tahdo siihen oravanpyörään ja kyynerpäillä tönimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajattelit saada rahaa? Ja miksi sinun tulisi saada sitä vastikkeetta?
Se kerrotaan perustuslaissa. Sieltä voit käydä lukemassa.
Joo. Muutamia satasia 😅 Sillä kannattaakin keulia. Toivottavasti pian työttömyysturvasta saadaan vastikkeellista. Olisi ilo nähdä työttömät keräämässä roskia teidän varsilla. Lupaan tuutata piristykseksi.
Et sä voi tietää mitä kukin on tehnyt elämässä. Syyttömiä syyttelet synagoga hellari.