IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia
49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.
-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ottaa huomioon et nämä nuoret naiset eivät ole koskaan olleet koulussa suosituimpiin tyttöihin kuuluvia. Mitä sitte jos ovat nuoria mutta eivät kummosen näköisiä.
Mistä sä sen tiedät? Mun kouluaikana suosituimpiin kuuluva tyttö harrasti seksiä setien kanssa. Tyttö teki tätä jo yläasteella. Luultiin näitä pelkiksi huhuiksi kunnes itse nähtiin.
Suositut tytöt eivät olleet hyvännäköisiä yleensä, enemmän poikamaisia. Tämä tyttö oli hyvännäköinen ja on sitä edelleen.
Siis tekikö tuo yläastetta käyvä tyttö seksijuttuja toisten ihmisten nähden? Se ei kyllä viittaa terveeseen ihmiseen.
Keskimäärin Suomessa ikäero on 3-4v mies vanhempi. Alle 10v ikäerot on ihan normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävä on sävy jolla tässä keskustelussa puhutaan nuorista naisista. Rahan perässä, hulluja, rumia, jne. Vanhemmat naiset pilkkaamassa omia päätöksiään tekeviä aikuisia ihmisiä.
Alle 25-vuotias ei ole aikuinen, vaikka onkin täysi-ikäinen. Mutta siitä olen samaa mieltä, että nämä naisetkin voivat hyvin tietää mitä haluavat suhteelta. Esimerkiksi pelkkää seksiä kokeilun halusta ja siksi että ihminen yleensä haluaa seksiä säännöllisesti ja jostain se on otettava.
Joissain tapauksissa syntyy ikäerosta huolimatta myös kantavia parisuhteita. Mutta jutun mukaan mies deittailee, eli ei saa pidettyä ketään pidempään.
Alle 25-vuotiaille on tapahtunut paljon kohtalokkaita onnettomuuksia tänä vuonna. Mm auton uloajoja, veteen päätymistä autolla jne. Eli ei ole oltu aikuisen tasolla ja osattu toimia järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko nyt vaikka näin, ei ikää voi tällä tavalla yleistää. Itse olen hyvin säilynyt, koska en tupakoi, en käytä alkoholia, olen liikkunut säännöllisesti koko elämäni.
Eli voi sitä vientiä toki joillakin olla, mutta ei todellakaan kaikilla. Jotkut on tuossa iässä jo todella huonossa kunnossa. Minä en itse juokse nuorten naisten perässä, ei ole minun juttu. Pidän tälläisiä juttuja lähinnä provokaatioina joilla saadaan klikkejä, sen myötä mainosrahoja.
Tälläinen yleistäminen pelkän iän perusteella on kuitenkin älyllisesti epärehellistä. Kun katselee ympärilleen näen minua nuorempia jotka on aivan karmeassa kunnossa ja ovat vasta lähellä 40v.
Kyllähän monella 40+ miehellä vientiä on, mutta se vienti on yleensä suunnilleen samanikäisiä naisia. Se, että keski-ikäinen mies on "hyvin säilynyt" tai "ikäisekseen hyvännäköinen" ei ole mi
Treenattu kaveri jäi sinkuksi 48v. Hänellä on ikäraja 30-40v. Hyvin tuntuu seuraa löytyvän. Ei tosin edes etsi mitään pidempää pelkkää seksiä. Yritti yli 40 kanssa mutta ei kuulemma oikein innosta kun parempaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha 30 sivua russutusta ja voivottelua. Petri ei oo panomies vain naisuhteidensa takia vaan siksi että on saanut AV-mammat voihkimaan yli 600 viestin verran. Kunnon uros. Nytkin varmaan panemassa kun betat ja mammat nyyhkii täällä.
Jep. Kysymys kuuluukin onko Petri sigma vai alfa. Ite sanoisin että sigma. Uskomaton jäbä. Legenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha 30 sivua russutusta ja voivottelua. Petri ei oo panomies vain naisuhteidensa takia vaan siksi että on saanut AV-mammat voihkimaan yli 600 viestin verran. Kunnon uros. Nytkin varmaan panemassa kun betat ja mammat nyyhkii täällä.
Jep. Kysymys kuuluukin onko Petri sigma vai alfa. Ite sanoisin että sigma. Uskomaton jäbä. Legenda.
Ei toi vielä sigma ole. Noita Petrejä on paljon. Alfa kuitenkin ja jopa Sigman aineksia.
Kunnon saastuttajamuna. Tuolla tavoin ne sukupuolitaudit leviävät kun korkataan vielä puhtaat naiset ettei vain nuoret miehet saisi koskemattomia naisia vaimoikseen. Typeriä kyllä naisetkin kun menevät tuollaiseen mukaan, taitaa kaikilla olla jo ollut useampi muna ajossa aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon saastuttajamuna. Tuolla tavoin ne sukupuolitaudit leviävät kun korkataan vielä puhtaat naiset ettei vain nuoret miehet saisi koskemattomia naisia vaimoikseen. Typeriä kyllä naisetkin kun menevät tuollaiseen mukaan, taitaa kaikilla olla jo ollut useampi muna ajossa aiemminkin.
Eihän se Petri niitä korkkaa jos jo aiemmin ajettu. Ja tommonen kokenut panomies muutenkin varmaan valkkaa ennemmin jonkun jolla on jo vähän kokemusta ennemmin kuin ujon ja passiivisen lahnan jolle pitää näyttää ihan kaikki.
Hei ylilautajonnet, tää ketju oli kuuma eilen, ei enää. Menkää muualle huudattamaan.
Iltalehdessä taas juttua miten hienosti iso ikäero toimii. Eikä taida tämäkään Keijo olla kovin varakas, työkyvyttömyys eläkkeellä kerrostalossa vuokralla. Silti vaan 14v nuorempi varattu nainen teki 2v töitä että sai Keijon.
Vierailija kirjoitti:
Petri on siis siirtynyt maksullisiin? Se on varma valinta ja varma saanti, arvosteluja kyllä kannattaa lukea, kun osalla voi olla vähän sellainen liukuhihnamaisen kyllästynyt ote.
Liukuhihnamaisen kyllästynyt yleisolemus on Petrin ikäisten naisten perusasetus Suomessa. Kuljetaan naama norsun värkillä ja kuin laput silmillä. Jätän kohteliaasti muut parametrit mainitsematta. Ymmärrän Petriä kun ei ilmeisesti ole etsimässä vakavaa suhdetta vaan hetken iloa ja säpinää.
Mistä noi yhdessäasujien ikäerotilastot on? Ja onko eroteltu kumpi sukupuoli vanhempi. Tälle palstalle tuntuu kertyneen erityisen paljon naisia, joilla on nuorempi mies, saati nuori kuuma hunksi panokaverina 45+ iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noi yhdessäasujien ikäerotilastot on? Ja onko eroteltu kumpi sukupuoli vanhempi. Tälle palstalle tuntuu kertyneen erityisen paljon naisia, joilla on nuorempi mies, saati nuori kuuma hunksi panokaverina 45+ iässä.
Löytyy Googlella Tilastokeskus näistä pitää tilastoa. Joo tämä palsta on aika uskomaton. ( Löytyy nimittäin tuolta tilastosta sekin että +20v ikäerolla yhdessä asuvista nainen on vanhempi tyyliin 0.36% pareista.
Mä olin nuorena 14-20v suhteessa mun ikäisen kanssa,se oli sellanen suhde että toinen osapuoli oli käytökseltään vielä 20v siellä samalla tasolla kun silloin tavatessa. Sen jälkeen etsin tietosesti vähän kypsempiä miehiä, en halunnu mitään pentua. Seurustelin muutaman kanssa siinä 20-30 vuotiaana ja olivat n. 7-10v vanhempia. Yhtä vastuuttomiksi luusereiksi aina muutaman vuoden jälkeen osoittautuivat..Ei kiinnostanut kyllä testata millaisia on jotku viel vanhemmat ukot.
Lopahti mielenkiinto miehiä kohtaan kokonaan. Yksin on ollu paljon parempi.
Mä olen miettinyt mun motiivia tulla aina tänne vauvapalstalle. Mutta ehkä se sitten on se, että täällä huomaa, että oma elämä on ihan parasta, vaikka välillä ottaa päähän.
Täällä on niin paljon mt-ongelmaisia trollailijoita, että omat ongelmat tuntuvat niin pieniltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo juttu pitää paikkaansa, eikä ole vain setämiehen omaa mielikuvitusta, niin säälin noita nuoria tyttöjä. Jos saatavilla on nuorta timmiä kollia ja silti ryhtyy seksisuhteeseen tulevasti keski-iän ohittaneen pötsipetterin kanssa, niin ei ole kaikki muumit laaksossa. Traumataustaa tai jotain muuta vaikeutta on silloin ollut elämässä.
Itse olen nelikymppinen, mutta ottaisin silti mieluummin sen timmin kollin, jos valita saisi.
Pätsi Petteri kurttukulli ei tässä voi kun nauraa. Itse lähempänä 50 v. Tässä maassa on ehkä 2% miehistä kovemmassa kunnossa kun minä. Ei muuten ole kullikaan kurtussa.
T. Thriathlon nopeammin kuin Stubb, rasvaprosentti 8. Hauis 44c
4500 voi toki tuntua tosi isolta luvulta, mutta Suomessa yhdessä asuvia heteropareja on n. 1,3 miljoonaa eli noita ison ikäeron pareja on reilu 0,3%. Ei se nyt kovin yleistä ole.
Tätä en kyllä ymmärrä, miksi nuoret naiset ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä kun komeita nuoriakin olis pilvin pimein. Vai onko niin että nuoret miehet eivät nykyään ole enää niin naisten perään vaan keskittyvät muihin asioihin ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko nyt vaikka näin, ei ikää voi tällä tavalla yleistää. Itse olen hyvin säilynyt, koska en tupakoi, en käytä alkoholia, olen liikkunut säännöllisesti koko elämäni.
Eli voi sitä vientiä toki joillakin olla, mutta ei todellakaan kaikilla. Jotkut on tuossa iässä jo todella huonossa kunnossa. Minä en itse juokse nuorten naisten perässä, ei ole minun juttu. Pidän tälläisiä juttuja lähinnä provokaatioina joilla saadaan klikkejä, sen myötä mainosrahoja.
Tälläinen yleistäminen pelkän iän perusteella on kuitenkin älyllisesti epärehellistä. Kun katselee ympärilleen näen minua nuorempia jotka on aivan karmeassa kunnossa ja ovat vasta lähellä 40v.
Kyllähän monella 40+ miehellä vientiä on, mutta se vienti on yleensä suunnilleen samanikäisiä naisia. Se, että keski-ikäinen mies on "hyvin säi
Tuossakkin 48v papalla tulee jossain vaiheessa raja vastaan , eikä tarjontaa enää ole niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en kyllä ymmärrä, miksi nuoret naiset ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä kun komeita nuoriakin olis pilvin pimein. Vai onko niin että nuoret miehet eivät nykyään ole enää niin naisten perään vaan keskittyvät muihin asioihin ???
Valtaosa nuorista naisista ei ole kiinnostunut vanhemmista miehistä. Mutta toki on sellaisia nuoria naisia, jotka kokevat vetoa vanhempiin miehiin. On aika turhaa arvuutella miksi, sillä makuasioista on turha kiistellä.
Nooo yli 4500 on saanut yli 20v nuoremman naisen asumaan kanssaan. Vielä useampi 15v nuoremman. Vielä useampi 10v nuoremman jne..
Eli kyllä niitä miehiä on jotka saavat nuoria naisia. Vaikka se sua ärsyttääkin.