Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
601/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä artikkeli siitä miten keski-ikäinen, kyyninen nainen ei fiksua miestä kiehdo vaikka Petrin mukaan olisikin fyysisesti viehättävä. Yllättyneitä olivat: 99% AV-mammoista.

Vierailija
602/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkä artikkeli siitä miten keski-ikäinen, kyyninen nainen ei fiksua miestä kiehdo vaikka Petrin mukaan olisikin fyysisesti viehättävä. Yllättyneitä olivat: 99% AV-mammoista.

Onneksi miehet eivät ole tähän kyynistämiseen millään tavalla osallistuneet. Varsinkin vanhemmat miehet silloin kun nainen oli vielä nuori. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet eivät ole tähän kyynistämiseen millään tavalla osallistuneet. Varsinkin vanhemmat miehet silloin kun nainen oli vielä nuori. 

Niin, tätähän Petri sanoo myös artikkelissa; ymmärtää naisten kyynistyneen aiemmista suhteista.

Vierailija
604/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tätähän Petri sanoo myös artikkelissa; ymmärtää naisten kyynistyneen aiemmista suhteista.

Ja Petri jatkaa saman tragedian toistoa; kyynistää nuoria naisia.

Vierailija
605/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on jo muutama vuosikymmen yhteiselämää lapsineen. Nyt huomaan, että setsemän vuoden ikäero (mies vanhempi) on jo liikaa. Jos ikäeroa olisi kuvatun Petri-casen mukaiset yli 20 vuotta epäilisin omaa mielenterveyttäni ja harkintakykyäni. Mitä ihmettä näillä on yhteistä, ihan eri maailmoissa ovat? Seksuaalinen vetovoima kestää 6kk- 2 v. Mitä sen jälkeen?

Vierailija
606/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana on jo muutama vuosikymmen yhteiselämää lapsineen. Nyt huomaan, että setsemän vuoden ikäero (mies vanhempi) on jo liikaa. Jos ikäeroa olisi kuvatun Petri-casen mukaiset yli 20 vuotta epäilisin omaa mielenterveyttäni ja harkintakykyäni. Mitä ihmettä näillä on yhteistä, ihan eri maailmoissa ovat? Seksuaalinen vetovoima kestää 6kk- 2 v. Mitä sen jälkeen?

Et tainnut lukea artikkelia? Petri harrastaa seksisuhteita näiden kanssa eikä mitään vakavaa 

Vierailija
607/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ymmärsinkö siis nyt oikein:

Sinä seurustelit parikymppisenä vanhemman miehen kanssa, ja nyt kymmeniä vuosia myöhemmin kiehut raivosta sitä miestä kohtaan, koska hän seurusteli silloin aikanaan kanssasi? 

Jos näin, niin voi jeesus mikä ykkösluokan pelle sinä olet. Oletko täysin patologisesti kykenemätön ottamaan mitään vastuuta omista tekemisistäsi?"

Ei vaan tuossa konkretisoituu se, mistä me "katkerat vanhat naiset" olemme yrittäneet sanoa, monta kertaa tässä keskustelussa.

20+ ikäinen EI ole vielä kypsä tekemään itsensä kannalta hyvä, viisaita, terveitä ja edullisia valintoja. Hän on taivuteltavissa, manipuloitavissa ja suostuteltavissa asioihin, joita katuu myöhemmin. Saaden niistä traumoja.

Vastuu on tuolloin sillä aikuisella eli tässä tapauksessa keski-ikäisellä miehellä. Siksi tervepäinen mies tai nainen kieltäytyy nuoremman ihail

Hyvä että te naiset itsekin myönnätte, ettette osaa olla vastuullisia aikuisia edes kaksikymppisinä. Olette silloinkin pieniä lapsia vailla mitään käsitystä maailmasta. Mutta kysymys kuuluu, jos asia on näin, miksi teillä tulisi olla aikuisen oikeudet, jos ette ole tosiasiallisesti aikuisia? Ja mihin vedetään raja, missä vaiheessa aikuisesta naisesta tulee oikeasti aikuinen ihminen, vai tuleeko tästä koskaan sellaista?

Vierailija
608/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Petri jatkaa saman tragedian toistoa; kyynistää nuoria naisia.

Miten niin? Hänhän juuri voi olla se eheyttävä positiivinen kokemus näiden naisten elämässä. Petri korjaa homman sisältäpäin niinkuin kunnon miehen kuuluukin.

Vierailija
609/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa entisestään inhoani vanhoja naisia kohtaan. Hyi saatana. Tulen nykyistäkin visummin pysymään nuorissa naisissa. 

Vierailija
610/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat 20 v vielä keskenkasvuisia aivojensa osalta. Ei yllätä, ettei miehet tiedä tuotakaan. 

Vierailija
611/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat 20 v vielä keskenkasvuisia aivojensa osalta. Ei yllätä, ettei miehet tiedä tuotakaan. 

Ketjusta päätellen nuorilla naisilla on kuitenkin terveemmät aivot kuin vanhoilla naisilla. 

Vierailija
612/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vahvistaa entisestään inhoani vanhoja naisia kohtaan. Hyi saatana. Tulen nykyistäkin visummin pysymään nuorissa naisissa. 

Minulla vastaavasti inhoa miehiin. Jos en olisi naimisissa, kääntyisin naisten puoleen. 

Vierailija
613/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lehdelle: Olen harrastanut seksiä sitä halunneiden naisten kanssa

AV: VÄÄRYYS EPÄKOHTA SAIRAS MIES SAIRAITA NAISIA EI TÄMMÖISTÄ SAA OLLA

Vierailija
614/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vastaavasti inhoa miehiin. Jos en olisi naimisissa, kääntyisin naisten puoleen. 

Eli jonkun nettiketjun takia tuosta vain vaihdat seksuaalista suuntautumistasi? Onpas helppoa. 

Vierailija
615/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt vaikka näin, ei ikää voi tällä tavalla yleistää. Itse olen hyvin säilynyt, koska en tupakoi, en käytä alkoholia, olen liikkunut säännöllisesti koko elämäni.

Eli voi sitä vientiä toki joillakin olla, mutta ei todellakaan kaikilla. Jotkut on tuossa iässä jo todella huonossa kunnossa. Minä en itse juokse nuorten naisten perässä, ei ole minun juttu. Pidän tälläisiä juttuja lähinnä provokaatioina joilla saadaan klikkejä, sen myötä mainosrahoja.

Tälläinen yleistäminen pelkän iän perusteella on kuitenkin älyllisesti epärehellistä. Kun katselee ympärilleen näen minua nuorempia jotka on aivan karmeassa kunnossa ja ovat vasta lähellä 40v.

Vierailija
616/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!jos nuoret naiset olisi vakavissaan tuollaisten Petrien kanssa niin eiköhön niitä suuren ikäeron  pariskuntia olisi huomattavasti enemmän🤣🤣🤣

Vierailija
617/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo!jos nuoret naiset olisi vakavissaan tuollaisten Petrien kanssa niin eiköhön niitä suuren ikäeron  pariskuntia olisi huomattavasti enemmän🤣🤣🤣

No eipä artikkelin mukaan ole mitään vakavampia odotuksia kummallakaan osapuolella (paitsi tuon 29v kanssa) joten voit rauhoittua.

Vierailija
618/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa kirjoittajista vaikuttaa menneen henkisesti täysin pois raiteiltaan, koska jossain tuolla ulkona kaksi aikuista ihmistä (eli Petri sekä joku parikymppinen nainen) tapailevat toisiaan. 

Petri on toki jo vanhempi mies, mutta mammat täällä saavat slaagin, jos kolmekymppisenä kerron tapailevani 18-vuotiasta. Kuitenkin tosielämässä tuskin näkisivät mainittavaa ikäeroa välillämme, ja näkisivät minut hyvännäköisenä ja charmikkaana nuorena miehenä. Mutta kun vain lukee tekstiä, mielikuvitus alkaa laukkaamaan ja värittämään vaikka mitä.

Täältä saa kyllä parhaat naurut. Äijien haaveprseilyillä ei mtn rajaa. 

Niin ja todellisuus Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asuu pariskuntia yhdessä +4500kpl miehiä ja naisia joiden ikäero on yli 20v..

Nämä asuvat yhdessä tuon luvun voi varmasti kertoa jos puhutaan pelkästä seksistä.

Vierailija
619/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo juttu pitää paikkaansa, eikä ole vain setämiehen omaa mielikuvitusta, niin säälin noita nuoria tyttöjä. Jos saatavilla on nuorta timmiä kollia ja silti ryhtyy seksisuhteeseen tulevasti keski-iän ohittaneen pötsipetterin kanssa, niin ei ole kaikki muumit laaksossa. Traumataustaa tai jotain muuta vaikeutta on silloin ollut elämässä.

Itse olen nelikymppinen, mutta ottaisin silti mieluummin sen timmin kollin, jos valita saisi.

Pätsi Petteri kurttukulli ei tässä voi kun nauraa. Itse lähempänä 50 v. Tässä maassa on ehkä 2% miehistä kovemmassa kunnossa kun minä. Ei muuten ole kullikaan kurtussa.

T. Thriathlon nopeammin kuin Stubb, rasvaprosentti 8. Hauis 44cm.

Vierailija
620/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI. Kyllä mulla ja vaimolla on vielä 22v jälkeenkin seksuaalinen vetovoima tallella. Sä teet varmaan jotain väärin