IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia
49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.
-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Mistä noi yhdessäasujien ikäerotilastot on? Ja onko eroteltu kumpi sukupuoli vanhempi. Tälle palstalle tuntuu kertyneen erityisen paljon naisia, joilla on nuorempi mies, saati nuori kuuma hunksi panokaverina 45+ iässä.
Tilastot pienenevät hurjasti, jos katsoisi pelkästään suomalaistaustaisten tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin nuorena 14-20v suhteessa mun ikäisen kanssa,se oli sellanen suhde että toinen osapuoli oli käytökseltään vielä 20v siellä samalla tasolla kun silloin tavatessa. Sen jälkeen etsin tietosesti vähän kypsempiä miehiä, en halunnu mitään pentua. Seurustelin muutaman kanssa siinä 20-30 vuotiaana ja olivat n. 7-10v vanhempia. Yhtä vastuuttomiksi luusereiksi aina muutaman vuoden jälkeen osoittautuivat..Ei kiinnostanut kyllä testata millaisia on jotku viel vanhemmat ukot.
Lopahti mielenkiinto miehiä kohtaan kokonaan. Yksin on ollu paljon parempi.
Ja ainoa yhteinen tekijä olet sinä itse. Sinun oma tasosi ei riitä parempiin miehiin, joten vika ei ole miehissä vaan sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en kyllä ymmärrä, miksi nuoret naiset ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä kun komeita nuoriakin olis pilvin pimein. Vai onko niin että nuoret miehet eivät nykyään ole enää niin naisten perään vaan keskittyvät muihin asioihin ???
Valtaosa ei ole.Valtaosaa ei kiinnosta vanhempi mies, vaikka hän olisi komea tai vaikka nuoremmat miehet eivät olisi saatavilla.
Tilastojen mukaan valtaosaa kiinnostaa nykyään toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin nuorena 14-20v suhteessa mun ikäisen kanssa,se oli sellanen suhde että toinen osapuoli oli käytökseltään vielä 20v siellä samalla tasolla kun silloin tavatessa. Sen jälkeen etsin tietosesti vähän kypsempiä miehiä, en halunnu mitään pentua. Seurustelin muutaman kanssa siinä 20-30 vuotiaana ja olivat n. 7-10v vanhempia. Yhtä vastuuttomiksi luusereiksi aina muutaman vuoden jälkeen osoittautuivat..Ei kiinnostanut kyllä testata millaisia on jotku viel vanhemmat ukot.
Lopahti mielenkiinto miehiä kohtaan kokonaan. Yksin on ollu paljon parempi.
Ja ainoa yhteinen tekijä olet sinä itse. Sinun oma tasosi ei riitä parempiin miehiin, joten vika ei ole miehissä vaan sinussa.
On myös mielenkiintoista, miten toinen osoittautuu ns. vastuuttomaksi luuseriksi vasta muutaman vuoden jälkeen. Eikö sen ihmisen olemus pitäisi selvitä jo paljon aiemmin? Kuulostaa pikemminkin siltä, että tuo nainen on vain ikuisesti tyytymätön, ja aloittaessaan seurustelun, kello alkaa heti tikittää, kunnes hän lopulta kyllästyy, teki mies mitä tahansa, ja on aika heittää tämä pihalle ja ottaa uusi kierrokseen.
Tuollainen mies jää helposti vanhempana yksin. Ei enää kelpaa omanikäisille, jos kertoo avoimesti puuhistaan lähes alaikäisten kanssa. En voisi kuvitella tasavertaista suhdetta henkisesti keskenkasvuisen miehen kanssa. Lapset sitten hoitavat pappaa myöhemmin.
Jännä juttu, mutta tässä näiden petrien puolustelijat kuvaavat laatumiestä vain ulkoisten ominaisuuksien kautta. Ikään kuin itsekin tietäisivät, ettei heillä ole muuta tarjottavaa kuin ulkonäkö ja lihakset.
Älykkäälle naiselle, nuorelle tai vanhalle, ei moinen yleensä riitä. Edes satunnaisissa suhteissa. Siinä ei mitkään pelimies-keskustelutaidot auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papparainen vauhdissa. Ei ymmärrä omaa ikäänsä.
Ja nämä Petrit eivät kuitenkaan koskaan halua, että se oma parikymppinen tytär toisi näytille viisikymppisen sedän. Kumma juttu.
"Moi iskä, tässä on mun uus poikaystävä, se on sun ikäinen ja itse asiassa sun pomo. Teillä on varmaan tosi mielenkiintoinen seuraava kehityskeskustelu."
Olen 35-vuotias mies. Helposti pokaan hyvännäköisiä naisia esimerkiksi ikähaarukassa 18-22 v. Kertokaa vanhemmat naiset yksikin syy, miksi tapailisin mieluummin teitä kuin heitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies. Helposti pokaan hyvännäköisiä naisia esimerkiksi ikähaarukassa 18-22 v. Kertokaa vanhemmat naiset yksikin syy, miksi tapailisin mieluummin teitä kuin heitä?
Ketään ei kiinnosta sun "tapailus"
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies jää helposti vanhempana yksin. Ei enää kelpaa omanikäisille, jos kertoo avoimesti puuhistaan lähes alaikäisten kanssa. En voisi kuvitella tasavertaista suhdetta henkisesti keskenkasvuisen miehen kanssa. Lapset sitten hoitavat pappaa myöhemmin.
Jännä juttu, mutta tässä näiden petrien puolustelijat kuvaavat laatumiestä vain ulkoisten ominaisuuksien kautta. Ikään kuin itsekin tietäisivät, ettei heillä ole muuta tarjottavaa kuin ulkonäkö ja lihakset.
Älykkäälle naiselle, nuorelle tai vanhalle, ei moinen yleensä riitä. Edes satunnaisissa suhteissa. Siinä ei mitkään pelimies-keskustelutaidot auta.
:D Ai että nainen ei huoli miestä, joka on ollut suosittu muiden naisten keskuudessa? Tällaista potaskaa tällä kertaa. Nainen kyllä keskimäärin ottaa mieluummin vetävän panomiehen, jolla on ollut satoja naisia, kuin neitsyen miehen. Ainoa syy miksi nainen ei ottaisi on oma epävarmuutensa ja huono itsetuntonsa, mutta toisaalta, vanhalla naisella harvoin on hirveästi valinnanvaraa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Petri ei kiinnosta niin kauan, kun ei oman tyttöni kanssa seurustele. Veikkaan myös ettei isänsäkään hyväksyisi tuon ikäistä poikakaveria, kun on itse nuorempi. Olisi myös todella outoa ajatella, että mies kenellä kotona pyörii näitä teinejä, olisi kiinnostunut sen ikäisestä. Sen verran eri levelillä on jutut. Meillä kolme tyttöä 14-21 vuotta ja lisäksi pojan tyttöystävä vielä samaan ikähaarukkaan ja aika erilaiset elämänkokemukset, kiinnostuksen kohteet ym on meillä 45-vuotiailla näiden kanssa. En usko että itselläni olisi tuollaisen Petrin kanssa paljon yhteistä, joten on varmasti ihan hyvä, että pysyttelee oikealla kehitystasollaan, jos se näille nuorille naisille on ok.
Näin. Itse asiassa oikein hyvä, jos tällaiset tyypit kertovat avoimesti omalla nimellään ja naamallaan tämän alikehittyneisyytensä ja fetissinsä, niin tietää pysyä siitä kaukana.
Sitten kun ikää tulee lisää ja terveys alkaa prakaamaan, niin nuoret naikkoset katoaa salamannopeasti kuin se kuuluisa ilmavaiva Saharaan. Siinä sitten yrität saada omaishoitajaksi niitä omanikäisiä naisia, mutta eipä niitä kauheasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Älyltään ja tunnetaidoiltaan vajaa ei ole mikään saalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en kyllä ymmärrä, miksi nuoret naiset ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä kun komeita nuoriakin olis pilvin pimein. Vai onko niin että nuoret miehet eivät nykyään ole enää niin naisten perään vaan keskittyvät muihin asioihin ???
Valtaosa ei ole.Valtaosaa ei kiinnosta vanhempi mies, vaikka hän olisi komea tai vaikka nuoremmat miehet eivät olisi saatavilla.
Tilastojen mukaan valtaosaa kiinnostaa nykyään toinen nainen.
Valtaosaa kiinnostaa toinen mies jos suhteessa puutteita. Useat silti saa jotenkin hillittyä itsensä jopa asuessaan tilapöisesti kauempana. Mites suu nyt pannaan ja hups vaan setämiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamääräni on 131 ja olen tohtoriksi väitellyt tutkija. Olen myös nähdäkseni tunnetaidoiltani erittäinkin kyvykäs, ja se onkin yksi syy miksi naiset minusta paljon pitävätkin. En käsitä, miten nuorten aikuisten naisten tapailu on osoitus älyn ja tunnetaidon puutteesta. Voisitko vähän avata tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamääräni on 131 ja olen tohtoriksi väitellyt tutkija. Olen myös nähdäkseni tunnetaidoiltani erittäinkin kyvykäs, ja se onkin yksi syy miksi naiset minusta paljon pitävätkin. En käsitä, miten nuorten aikuisten naisten tapailu on osoitus älyn ja tunnetaidon puutteesta. Voisitko vähän avata tätä?
Kun parasta ennen päiväys on naiselta mennyt umpeen, miesten syyttely yltyy monella naisella entisestään. Naiset haluavat määritellä myös miesten preferenssit.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autisti brassailee. Sinussa yhdistyy miesten pahimmat puolet. Mene vaikka mensaan keskustelemaan kuinka niitä sosiaalisia taitoja pitää erikseen kehittää. Sekä sitä kuuluisaa itsetuntoa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autisti brassailee. Sinussa yhdistyy miesten pahimmat puolet.
Luetun ymmärtämisessäsi on puutteita. Juurihan sanoin, että minulla on hyvät tunnetaidot. Enkä erityisesti brassaile, vaikka teistä tyhmistä se saattaa siltä näyttää. Kunhan totesin itselleni arkisen realiteetin, että olen useimmilla mittapuilla älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla:
Ei pysty asettumaan nuoren ihmisen asemaan, toisin sanoen puuttuu empatiataitoja, myös kognitiiviset sellaiset. Ei kykene ymmärtämään nuoren ihmisen aivojen kehityksen keskeneräisyyttä ja päättelemään siitä, että tämän valinnat ja suostuvuus eivät johdu ylivertaisesta ihanuudestasi vaan siitä, että he ovat nuoria ja kaipaavat huomiota. Ei kykene kyseenalaistamaan omaa motivaatiotaan ja hahmottamaan, että nuori ihminen on helposti manipuloitavissa kaikenlaisiin tekoihin, joita katuu myöhemmin ja johon se "vanhempi ja hankalampi" nainen ei ihan syystä suostuisi. Ei näe, että nuori suostuu asioihin, jotka eivät ole hänen etunsa mukaisia, koska hakee hyväksyntää.
Minä koen tuon silkkana hyväksikäyttönä ja se, että on älykäs, tekee siitä entistä ikävämpää toimintaa.
Sekä nuorten miesten että naisten aivot kehittyvät vielä ainakin 25-vuotiaaksi saakka. Jokainen vanhempi tietää miten hönöjä nuo aikuiselta näyttävät ja vaikuttavat ihmisenalut vielä ovat. Jos on omia lapsia, on toiminta entistä arveluttavampaa.
Koulutuksen taso ei ole mikään tae ihmisen moraalista, hyvyydestä, periaatteista, empatiasta tai siitä, että välittää muista ihmistä aidosti.
Vältän ihmisiä, jotka kuvaavat ITSEÄÄN näin:
- ystävällinen
- hyvät tunnetaidot
- auttavainen
- empaattinen
- kiltti
Näitä ilmaisuja käytetään kuvatakseen muita ihmisiä, ei itseään. Nämä puolet tulevat ihmisestä ilmi hänen tekojensa ja käytöksensä kautta, eivät itse itseään kuvaillen.
Onko Massimuna-Petri tehnyt osyokdia verkossa vai kiertänyt puistoja alkoholia tarjoillen?