Auttakaa analysoimaan onko mies pettänyt?
Aivan uskomaton asia sattui eilen. Mies oli illan poissa kotoa, mikä on todella harvinaista. Oli sopinut menon yhteisen tuttumme kanssa. Lähti kotoa 16.30. Klo 18 kysyin osaako sanoa kotiintuloajasta mitään. Vastasi viestiin klo 19. Oli kotona ennen minua joskus 20 jälkeen.
Mutta, meillä piti olla seksiä mikä tyssäsi siihen että miehen vehkeistä löytyi pikimusta hius. Menin shokkiin tästä koska tyyppinä mies on sellainen etten ikimaailmassa uskoisi pettäjäksi. Nyt kuitenkin hälytyskellot kolisee kovaa. Ei osannut sanoa mistä olisi voinut sinne kulkeutua. Periaatteessa voisin tarkistaa miehen menot tältä yhteiseltä tuttavalta, mutta saattaisin kyllä itseni huonoon valoon kun joutuisin tuntitarkan selvityksen tekemään. Pettäminen tältä mieheltä tuntuisi aivan absurdilta, koska ei oikein osaa/uskalla lähestyä naisia. Meidän suhteessa minä tein aloitteen ja meillä on mennyt aina tosi hyvin. Seksistä mies tosin pitää aika paljon, sitä on saatava päivittäin. Jotenkin vaan hajottaa tämä ristiriita tässä. Keneltä tahansa toiselta mieheltä pitäisin tuota 100% pettämisen merkkinä.
Mies vähän loukkaantui ja möksähti epäilystäni. Tarjosi myös puhelimen tutkittavaksi, mutta se nyt olisi aivan turhaa koska jäljet pystyy peittämään.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
En nyt itse hiuksen takia epäilisi pettäjäksi. Miten olisi edes jaksanut sinua painaa, jos juuri olisi saapunut toisen naisen luota?
Kyllä olisi jaksanut helposti. ap
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Kesätöitä on kuulemma vielä saatavilla ettei tarvitse koko kesää täällä viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt itse hiuksen takia epäilisi pettäjäksi. Miten olisi edes jaksanut sinua painaa, jos juuri olisi saapunut toisen naisen luota?
Kyllä olisi jaksanut helposti. ap
Ei kai siitä sitten mitään haittaa ollut.
No ihan yhtä hyvin joku muu nainen voi olla aloitteen tekijä, aivan kuten sinäkin olet ollut.
Kun mies lähti menoihinsa, millainen tunne sinulle tuli? Outo fiilis, intuitio varoitti?
Oliko huulipunaa meisselin ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Kun mies lähti menoihinsa, millainen tunne sinulle tuli? Outo fiilis, intuitio varoitti?
Ei tullut millään tavalla outo olo. Tuo meno oli periaatteessa jopa minun järjestämä, en vaan päivää päättänyt vaan tämä yhteinen tuttava. Kyllä alan nyt kallistua siihen että järjettömien sattumien kautta on sen hiuksen vehkeisiinsä saanut. Pettäminen tuohon hetkeen olisi ollut mahdotonta järjestää. ap