Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---LOKAMAATUSKAT ' 05 uusi viikko---

02.04.2007 |

Haloo...missä työ kaikki ootte??!! Mä jouduin jo menemään ruokaohje-palstalle kirjoittelemaan aikani kuluksi....käykäähän ottamassa ceasarsalaattikastikeohje (mikä sana) muistiin!

Poju edelleen flunssaisena tosin ei kuumetta. Uskaltauduttiin tänään kuitenkin vaunulenkille ja leikki pihalla vajaan puoli tuntia. Olisitte nähneet kun kurvattiin pihalle ja näki kaverinsa...rupes hihkumaan ja hytkymään että mä kans vaunuista pois.

Työasiat askarruttavat myös tätä mammaa (oliko se Kaaku joka kans mietti), aikaa olisi vielä pari kuukautta miettiä syyskuun työhönpaluuta. Miksi sitä nyt jo ressaa päätänsä asialla eikä vasta sitten kun sen aika on...

Kaksonen kun olen horoskoopiltani niin tällainen ' innostus' -piirre vaivaa, nyt sain päähäni että haluan ruoanlaittokurssille syksyllä viimeistään kun alkaavat taas uudet työväenopiston kurssit. Onkos kukaan käyneet tällaisilla kursseilla?

Poju vedellyt nyt 2.5h päikkäreitä ja tekee heräilyä...ja yleensä alkaa itku samantien kun herää. Aivan, tätyy mennä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut täysin nettipimennossa viikon, kun laajakaistaoperaattori laitettiin vaihtoon, eikä kukaan ehtinyt laittaa koneelle uusia asetuksia. Mutta nyt taas pelittää :). Oon kyllä ollut NIIN väsynyt, eilen nukahdin lahjakkaasti sohvalle =/... Napiaiset ottivat tilaisuudesta vaarin ja pistivät kämppänsä hyrskyn myrskyn. Kaikki mahdollinen oli vedetty kaapeista alas ja petivaatteet revitty pinnojen välistä lattialle... Mitä tästä opimme, en enää vedä vaakatasoon sohvalle ;).

Neuvolakäynnillähän ei ollut mitään uutta. Masennuin, koska 10kg on 1,5 vuodessa pätkähtänyt painoa lisää :(. Jos laittais oikeushaasteen Fazerille, niiden suklaa on vaarallisen koukuttavaa. No raskaushan onneksi motivoi taas varsin terveelliseen ruokavalioon :) ja tällä hetkellä kaikki makea vaan ällöttää. Eka ultra olis sitten 24.4.

Meillä on mimmistä kehkeytynyt varsinainen papupata, matkii kovasti sanoja ja oma sanavarasto tuntuu kasvavan hurjaa vauhtia. Pikku-ukkokin kovasti pulputtaa, siitä vaan ei saa erkkikään selvää. Viime aikoina ovat leikkineet niin sopuisasti ja osaavat hienosti vaihtaa leluja keskenään ja ottavat toisensa huomioon. Hyvin on mennyt perille " anna toinen siskolle/veikalle" . Joku kyseli viihtykö yksin, meillä nykyään viihdytään hyvin " yksin kaksin" eli eivät enää niin kovin ole " punteissa pyörimässä" . Ite eivät vaan halua syödä, omilla lusikoilla vaan pyörittelevät ruokaa lautasella =/... Nooh, kesällä viimeistään alkaa kova koulu ;).

Kiva että pinoon tulee uusia kirjoittelijoita :)! Ite jatkan tätä satunnaista linjaa...

Iloista pääsiäistä kaikille, nauttikaa vapaapäivistä :)!

Vierailija
22/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää jos pystyis vaikka jotai kirjottelemaankin... kävin mä täällä eilenki pyörähtämässä tarkotuksena purkaa hieman painoa sydämeltä, mut eipä siitä mitää tullu. Sain jonku pienimuotosen hermoromahduksen ja itkeä pillitin pidemmän aikaa tätä kurjaa eloa. On se jännä miten välistä tuntuu et koko maailma vaa kaatuu päälle, mikään ei onnistu ja itse on aivan p.ska kaikessa. Illalla sitte viel tihrutin miehen olkaa vasten ja nyt onki jo vähän parempi fiilis. Kaipa nää raskaushormonit vaa tekee taas kaiken joteski nii vaikeemmaks...

Tänää on onneks pimukin ollu suurimmaks osaks oikeen äitin prinsessa ni ei oo pahemmin hermo kiristyny. Osaa se kyl olla niin ihana! Eilenki se oli hätää kärsimässä ku äiti itki, ei tienny mitä ois tehny, yritti halata ja sit itkeä itekin.. reppana pieni...

Käytiin me tos ulkona vähän " leikkimässä" , mut ei tossa hiekkamyrskyssä siitä paljo mitää tullu. Mut innostu sit traktoreita ja muita autoja kattelee ni saatii melkein tunti kulutettua aikaa. On se ulkoilu kuiteski aika tärkeetä noille pienille vaik ei aina ite jaksaiskaan sohvalta mihinkään lähteä. Varsinkin siis näinä päivinä kun ilma on ihan surkee. Sit ku aurinko paistaa ja on lämmin, ni menee ihan mielellään ulos.

Napiaisille voin sanoo, et oon aivan samaa mieltä et toi fasun suklaa on aivan liian hyvää! Ei sen puoleen mä syön melkein suklaata ku suklaata. Järjetön herkkusuu. Ja nyt on iskeny sama ku pimua odottaessa, eli mun on vaan pakko saada jätskiä! Jos en syö, ni mä ajattelen sitä koko ajan! Ja sit löysin viel uuden ihanan jätskin! Jos tykkäätte suklaajätskistä, ni voin suositella Ainon Ihana Maitosuklaa -jätskiä. Se on siis taivaallista! Vois vetää koko rasian kerralla!

Mieskin taas vähän nenäänsä nyrpistelee ja neuvola varsinkin ku mä vaan mässään koko ajan. Yritän kyl aina välistä vähän tarkemmin kattoo mitä suuhunsa tunkee, mut himot on aivan kauheet.. Nytki vieressä on vaa porkkanoita jos niillä sais hillittyä itseään...

Ja kauppaan pitäis tänään mennä. Varmaan ihan pari muutakin saattaa siellä olla... Kaapit pitäis täyttää ja mieluiten tietty kaikel mahdollisimman kevyellä ja terveellisellä. Meillä vaan kun tuo karkkihylly pullottaa kaikkee hyvää. Joulusta on viel jäljel suklaarasioita ja mies kävi helmikuus risteilyllä ja toi ihan VÄHÄN karkkia... Ei helpota mun itsehillintää nuo herkut.. Kui mä taas lipsahdin puhumaan tästä, ei miteskää pyöri päässä vaan nuo namit... ;)

Mun lempilomakohde on kyl tuo Thaimaa. Tai ainaski Hua Hinissä oli aivan mahtavaa ku oltii häämatkal -04. Lähtisin millo vaa uudestaan! Ei vaan tuo rahatilanne taida antaa periks ennenku on töihin palannu ja nyt tän toisen myötä se tietty viivästyy taas parilla vuodella. Sitä kaipaa ihan hirveesti ku ennen pimua me käytiin miehen kans joka vuos ulkomailla ja nyt ei ollakaan sit pitkää aikaa oltu, eikä tulla pääsemäänkään... Ja eihän se tietty yht helppoo oo sit enää lasten kanssa ku pitää mennä niiden ehdoilla. Näin se elämä vaan muuttuu!

Ja sit tuo Mauritius on kans sellanen mis mä haluaisin käydä! Seki on vaan aikas kallis paikka..

Masuasukki tuntuu voivan hyvin. Liikkeet tuntuu aina välistä tosi selkeesti vaik tuo istukka etuseinällä hiljentää niitä. Masukin on sen verta kasvanu et ei pysty keltää enää piilottelee jos näkee. Viikkoja siis 23+ jo kasassa.

Tänää pitäis siis illalla leikata pimun tutti... Kauhulla odotan mitä siitä seuraa. Mä niin toivon, et meidän pimu ois kans yks niistä helposti tutista vierottuvista! Ei millään jaksais kauheeta tappelua aiheesta. No, sithän sen näkee.

Nyt täytyy antaa muillekin tilaa! ;) Yritän palailla mahdollisimman pian! Ja vielä kerran ihanaa pääsiäistä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sittenkin käymään, kun sattui tähän väliin rauhallinen hetki. Heti kun tyttö herää päikkäreiltä niin meno jatkuu. Eskari tarhasta kotiin syömään ja sit kaupoille (pitäis ostaa yks synttärilahja kun hölmönä vasta hokasin, että kaupathan on tosiaan huomenna kiinni..). Aamupäivä menikin kaverin kanssa kahvitellessa.

Lemppari matkakohde on Kreikka. Voisin toki lähteä melkein mihin vaan, mutta mun todellinen LOMA-loma ois uima-altaalla makaamista ja torkahtelua, hyvä kirja, kylmä olut jne.. Ei ihan lähitulevaisuudessa tiedossa moista.

Meillä pätkä SYÖ itse vaihtelevalla menestyksellä. Nyt olen antanut harjoitella joka päivä, koska syksyllä ois vissiin ihan hyvä osata kun menee tarhaan.

Mitäs muuta.. juu meilläkin kattopellit paukkuu, asutaan ylimmässä kerroksessa ja täällä huipulla tosiaan tuulee. :)

Nyt mä taidan käyttää tilaisuuden hyväksi ja lakata kynnet, kun typy nukkuu. Ja ilta onkin buukattu täyteen, joten toivottelen nyt vielä MUNAKASTA PÄÄSIÄISTÄ RAKKAAT MAATUSKAT!!

Pähkis :)

Vierailija
24/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Siljalle ja Sanjalle ja kaikille muillekin, joilla raskaushormonit jyllää ja välillä ahdistaa: Ihan hirmusti tsemppiä! Itkekää silloin kun itkettää, huutakaa, raivotkaa ja rakastakaa täysillä. Tunteet saa ja pitääkin päästää ulos!

Miestä voi tietty välillä muistuttaa, että nyt maatuska on hormonien vallassa, eikä tiedä itsekään mistä tuulee.. Kaikesta huolimatta muistakaa, että olette upeita naisia, kasvaahan masussanne maailman suurin ihme!

Vierailija
25/26 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko ihan itkettää, huomaa että raskaushormooneilla on tässä naisessa aika suuri vaikutus :)

Mutta nyt taas menoks, Jeba pinnistää tuubaa tuolla.

T.Silja

Vierailija
26/26 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään parin tunnin päästä ajelemaan keskisuomeen, joten ottakaahan pääsiäinen iisisti ja syökää paljon suklaamunia ja voikaa hyvin!