Ghoustaus tarkoittaa EI
Kommentit (134)
Tämän ketjun ja omien kokemusten perusteella n. 95% tapaamistani naisista on siis vastuuntunnottomia ja keskenkasvuisia ihmisiä😁 Ikähaarukalla 25-50.
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaus ei tarkoita ei. Sinä vain jätät toisen arvailemaan ja miettimään seuraavaa siirtoa. Jos sinulla ei ole rohkeutta ilmoittaa ei, niin se on sinun häpeäsi. EI on ei.
Mitä helvetin siirtoa? Jos sinun kanssasi ei haluta olla tekemisissä, sinulla ei ole mitään siirtoja käytettävissä.
Aloittajalle:
Jos yhteydenpitoa ei viitsi fiksusti lopettaa, niin kuinka kertakaikkisen typerä pitää olla, että sen menee silti aloittamaan?
Ei kukaan pakoita kenenkään kanssa hakeutumaan kontaktiin. Miksi tämä on niin vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se joskus on ihan järkevä keino päästä eroon ihmisestä, jos monenkaan kerran suoraan sanominen ei auta. Pitää vaan estää ja blokata ja jättää huomiotta,
Se ei olekaan ghoustausta. Ghoustaus on sitä, että katoaa vaan sanomatta mitään. Itse esim tapailin 8kk miestä, joka ihan yllättäen ei vaan enää vastannut viestiin, eikä hänestä enää kuulunut mitään. Olin tottakai huolissanikin, mutta sitten näin hänet treffipalvelussa, josta tiesin, että henki sentään vielä pihisee. Oli tosi inhottava kokemus. Lapsellinen tyyppi.
Tyypillinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvatin Ghoustaus ?
Ette suomea osaa. Maahanmuuttajiako ?
Olemme Amerikalaisia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvatin Ghoustaus ?
Ette suomea osaa. Maahanmuuttajiako ?
Olemme Amerikalaisia..
Mä harrastan myös Gaslightingia.
Mitä tarkoittaa "ei" tässä yhteydessä?
Ei, en tänään kerkeä?
Ei, olen vielä pari viikkoa naimisissa?
Ei käy muutamaan päivään, koska on menkat?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä soisi olevan edes alkeelliset käytöstavat ja kunnioitus muuta ihmisiä kohtaan.
Ghostaaminen osoittaa "sinä et ole edes sen arvoinen, että vaivautuisin enää puhumaan sinulle kuin ihmiselle".
Ei välttämättä. Puhuminen voi olla myös vaikeaa tai mahdotonta.
Kaffebulla kirjoitti:
Ennen wanhaan mun nuoruudessani toimittiin niin, että ei vastattu puhelimen pirinään. Ei sitä silloin tulkittu väkivallaksi. Se vain tarkoitti, ettei kiinnosta ja kaikki ymmärsivät mistä on kyse.
Niinpä ja käskettiin muita sanomaan etten ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se joskus on ihan järkevä keino päästä eroon ihmisestä, jos monenkaan kerran suoraan sanominen ei auta. Pitää vaan estää ja blokata ja jättää huomiotta,
Se ei olekaan ghoustausta. Ghoustaus on sitä, että katoaa vaan sanomatta mitään. Itse esim tapailin 8kk miestä, joka ihan yllättäen ei vaan enää vastannut viestiin, eikä hänestä enää kuulunut mitään. Olin tottakai huolissanikin, mutta sitten näin hänet treffipalvelussa, josta tiesin, että henki sentään vielä pihisee. Oli tosi inhottava kokemus. Lapsellinen tyyppi.
Jep, tämä on ghostaus. Ghostaus tarkoittaa että jo tapaillaan tai seurustellaan ja toinen vaan katoaa mitään selittämättä.
Se, jos ollaan vaihdettu pari viestiä tai kerran nähty ja toinen hiljenee, EI ole ghostausta. Se on ihan normaalia eikä sitä tarvitse mitenkään erikseen perustella tai selittää. Voi vaan olettaa että kiinnostus ei herännyt tai toinen löysi jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä soisi olevan edes alkeelliset käytöstavat ja kunnioitus muuta ihmisiä kohtaan.
Ghostaaminen osoittaa "sinä et ole edes sen arvoinen, että vaivautuisin enää puhumaan sinulle kuin ihmiselle".
" Minulle on vaikeaa puhua asioista, mutta en halua jatkaa tätä enää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mun pitäisi ymmärtää jos sä et sano mitään?
Että sä et kiinnosta mua.
Kerrotko mikä on sopiva aika tähän tajuamiseen? Päivä? Viikko? Kuukausi?
Mä ainakin tulen mieluummin ghoustatuksi kuin kuulen "et ole tyyppiäni", koska yleensä olen ollut toisen kanssa samaa mieltä. Eivät hekään ole olleet minun tyyppiäni. Naurettavimpia ovat nämä, jotka kertovat ekojen treffien jälkeen tarkemmin, miksi en ole heidän tyyppiään ja miksi eivät halua nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Minulle on vaikeaa puhua asioista, mutta en halua jatkaa tätä enää".
Kyseenalaista, mutta vuosien läheisyyden jälkeen mahdollista, jos ei halua loukata toista ja ikää on vielä vähän, esimerkiksi yläkoulussa.
Ja kun ghostaaja ottaa jonkin ajan kuluttua taas yhteyttä, tarkoittaako sekin ei?
Teettekö usein Blenderillä Smoothieta. Entä onko siinnä hyvä taste ?
Wanish voisi olla parempi ilmaisu, ja joskus se vaan on ainoa vaihtoehto.
Nuorena olin samaa mieltä, ei voi vaan hävitä vaan pitää olla kiltti ja antaa selitys. Sit kun miesten törkeä käytös tällaisessa tilanteessa toistui, niin olen todennut että parempi vaan kun estää ja jatkaa elämäänsä. Ei tarvitse kuunnella törkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Wanish voisi olla parempi ilmaisu, ja joskus se vaan on ainoa vaihtoehto.
Kokeile muita kieliä löytyisikö sieltä sopiva sana.
Miksi johdat ihmisiä harhaan?