Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ghoustaus tarkoittaa EI

Vierailija
02.08.2025 |

Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ghostattiin lähtemällä viemään lotto tai ostamaan tupakkaa r-kioskilta.

Vierailija
22/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvatin Ghoustaus ?

Ette suomea osaa. Maahanmuuttajiako ?

Valaise toki meitä muitakin, mikä on "ghostauksen" suora suomenkielinen vastine. :)

Et ole ilmeisesti suomenkielinen ?

Joku tollo oli kerran sitä mieltä että Blenderille ei ole suomenkielistä vasinetta. On sille se on Tehosekoitin. Ja se skuuttikin on sähköpotkulauta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mun pitäisi ymmärtää jos sä et sano mitään?

Vierailija
24/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon aina kohtelias, juttelen mielellään ihmisille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Erään kerran olin jokusen kerran jutellut ihan niitä näitä itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa samoissa tilaisuuksissa kun käytiin. Kuulumme myös tämän aiheen tiimoilta samaan wa-ryhmään 

No, aloin sitten saamaan häneltä viestejä, joihin kohteliaan lyhyesti vastasin. Yritin että hän ymmärtäisi jo niistä, etten halua jatkaa viestittelyä. Sitten tuli kahvittelukutsu, josta kohteliaasti kieltäydyin. Viestejä tuli silti. Sitten sanoin, että kiitos, mutta en halua olla tällä tavoin viestitse yhteydessä. Vieläkin tuli viesti. Sitten ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kun estot päälle ja välttelen nähtäessä. Hän näyttää hyvin loukkaantuneelta. Varmaan ajattelee, että olen ilkeä ihminen. Mutta mitä voi tehdä jos ei:tä ei uskota.

Vierailija
25/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt. Ei nyt voi itsetunto olla siitä kiinni, miksi joku ei vastaa. Se on sen asia ja valinta.

Itse en välitä olla tekemisissä, jos yhteydenpito ei suju. Ihan sama mistä syystä, en vaan jaksa enkä halua sellaista elämääni. 

Vierailija
26/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väkivaltaa. Kaikki pystyy ja kykenee sanomaan "Ei kiitos". Jollei kykene niin päässä on pahasti vialla jotakin !

Vierailija
27/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sä et kiinnosta mua.

Vierailija
28/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

El fantasma vai La fantasma?

Vierailija
29/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon aina kohtelias, juttelen mielellään ihmisille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Erään kerran olin jokusen kerran jutellut ihan niitä näitä itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa samoissa tilaisuuksissa kun käytiin. Kuulumme myös tämän aiheen tiimoilta samaan wa-ryhmään 

No, aloin sitten saamaan häneltä viestejä, joihin kohteliaan lyhyesti vastasin. Yritin että hän ymmärtäisi jo niistä, etten halua jatkaa viestittelyä. Sitten tuli kahvittelukutsu, josta kohteliaasti kieltäydyin. Viestejä tuli silti. Sitten sanoin, että kiitos, mutta en halua olla tällä tavoin viestitse yhteydessä. Vieläkin tuli viesti. Sitten ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kun estot päälle ja välttelen nähtäessä. Hän näyttää hyvin loukkaantuneelta. Varmaan ajattelee, että olen ilkeä ihminen. Mutta mitä voi tehdä jos ei:tä ei uskota.

Kertoa suoraan, että ei kiinnosta, voitko lopettaa. Kiertely ja kaartelu ja "kohteliaisuus" ei ole kohteliasta näissä tilanteissa.

Vierailija
30/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä soisi olevan edes alkeelliset käytöstavat ja kunnioitus muuta ihmisiä kohtaan.

Ghostaaminen osoittaa "sinä et ole edes sen arvoinen, että vaivautuisin enää puhumaan sinulle kuin ihmiselle".

Ghostaaminen osoittaa, että ghostaaja ei ole kasvanut sen verran aikuiseksi, että osaisi toimia deittailussa toisia ihmisiä normaalisti arvostaen.

Vierailija
31/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se joskus on ihan järkevä keino päästä eroon ihmisestä, jos monenkaan kerran suoraan sanominen ei auta. Pitää vaan estää ja blokata ja jättää huomiotta, 

Se ei olekaan ghoustausta. Ghoustaus on sitä, että katoaa vaan sanomatta mitään. Itse esim tapailin 8kk miestä, joka ihan yllättäen ei vaan enää vastannut viestiin, eikä hänestä enää kuulunut mitään. Olin tottakai huolissanikin, mutta sitten näin hänet treffipalvelussa, josta tiesin, että henki sentään vielä pihisee. Oli tosi inhottava kokemus. Lapsellinen tyyppi.

Vierailija
32/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aiemmin olet esittänyt, että kiinnostaa. Miksi et kykene sanomaan sitä vaan annat toisen pähkäillä mikä on vialla ja mikä on muuttunut? Ei pitäis olla mun vastuulla osata valikoida sun sanomista, mikä olikaan totta ja mikä ei.

Keskenkasvuista ja vastuuntunnotonta toimintaa.

Vierailija
33/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat kai edelleen puhua?

Vierailija
34/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt olet kiinnostunut hänestä?

35/134 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla yleisestikin ongelmia kertoa haluistasi ja ottaa muut huomioon?

Loukkaavakin teko ja loukkaavat sanat on helpompi sietää ja käsitellä kuin yhtäkkinen hiljeneminen.

Miten suhtautua sellaiseen ihmiseen joka vuosien hiljaisuuden ja vastaamattomuuden jälkeen kyselee kuulumisia?

Ghostaamalla 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
36/134 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö aikuiset ihmiset oikeasti tätä?

Vierailija
37/134 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaus on kaunis tapa lopettaa suhde. Ei hyvästejä, ei jättöitkuja, ei turhia kysymyksiä, ei tiukkauksia. 

Vierailija
38/134 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvatin Ghoustaus ?

Ette suomea osaa. Maahanmuuttajiako ?

Yrmeli 68 v. menee nyt nukkumaan. Muista laittaa tekarit lasiin ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
39/134 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghoustaus on kaunis tapa lopettaa suhde. Ei hyvästejä, ei jättöitkuja, ei turhia kysymyksiä, ei tiukkauksia. 

Ei todellakaan ole.

Se nimenomaan jättää niitä kysymyksiä sille jätetylle. Miksi et osaa ottaa vastuuta että laittaisit rehellisesti poikki ja miksi on vaikeaa vastata muutamaan kysymykseen?

Jumalauta miten vastuuntunnottomia ihmisiä.

Vierailija
40/134 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Se nimenomaan jättää niitä kysymyksiä sille jätetylle. Miksi et osaa ottaa vastuuta että laittaisit rehellisesti poikki ja miksi on vaikeaa vastata muutamaan kysymykseen?

Jumalauta miten vastuuntunnottomia ihmisiä.

Kuka nykyään on vastuussa muille?