Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö joka ei vastaa viesteihin

Vierailija
02.08.2025 |

Mistä tämä kertoo?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä rauhaan.

Vierailija
2/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei vastaa. 

Seuraava jankkausaloitus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta. Unohda tyyppi.

Vierailija
4/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla yksi kaveri oli tällainen. Lopulta tulin siihen tulokseen, että hän niin sanotusti ghostasi minut. Ensin selitteli asiaa, mutta lopulta vain jäi yhteydenpito 

Vierailija
5/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei halua vastata juuri sinulle eikä juuri silloin kun sinä haluat. 

Vierailija
6/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitustako minä tiedän miksi joku ei vastaa. Soita sille ja kysy, tai laita vielä viesti kysyäksesi miksi ei vastaa.

Vierailija
7/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot, joku rajoitus ettei näe sun viestejä, poistettu sovellus, murjottaa tai on liian kiireinen. Jokin näistä. Kaikki sen merkki että anna olla, jos ei kerran kuulu mitään. Se ei halua olla sun kanssa tekemisissä juuri nyt. 

Vierailija
8/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Ei vain kiinnosta. Sitten kun kiinnostaa niin otetaan yhteyttä omien asioiden tiimoilta 

Vierailija
9/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä rauhaan, ei halua olla tekemisissä kanssasi

Vierailija
10/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta.

Tapailumies hiljeni eikä jostain syystä ole nähnyt viestiä kolmeen viikkoon. Jokohan sitä uskoisi.

Vierailija
11/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinä laitat jollekulle viestiä, ei muodosta yhtenäistä sopimusta siitä että se vastaanottaja olisi millään tavoin velvollinen vastaamaan.

Vierailija
12/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin jo 90-luvun lopulla ihmettelemästä näitä. Kolme epäonnistunutta yhteydenottoa, joilla kullakin on vähintään viikko, mielellää kaksi tai kolmekin väliä. Tällöin poistan yhteystiedot ja laitan myös omalta puoleltani estot päälle. 

Vierailija
13/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs "ystävä" hokenut viimeiset 9 viikkoa, että tahtoisi nähdä. Kun olen ehdottanut päiviä, ei kuulu mitään. Menee pari viikkoa ja alkaa tämä "on niin kiire ollut ja en ole ehtinyt vastaamaan , mutta olihan mulla asiaakin" ja asia on omat murheet. Nyt otin sen asenteen, että tuo ei ole ystäväni vaan "ystävä". Pallo on hänellä. 

Vierailija
14/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä etääntyi, kun parisuhde alkoi kariutua. Palasivat takaisin yhteen, mutta luulen, ettei kaikki ole kunnossa. Miehensä on mustis. 

Vierailija
15/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ei halua olla puhelimen orja ja vastata välittömästi. 

Ennen vanhaan saatettiin odottaa kirjettä viikkoja, nyt ei kestetä jos ei minuutissa vastaa viestiin. 

Vierailija
16/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd

Vierailija
17/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on nykyaikaa, valitettavasti. Eikä tosiaan enää mikään pelkkä tinder-ilmiö. Osa kavereistakin jättää vastaamatta wa-viesteihin. Kysyt, että lähdetäänkö tänään uimaan. Lukukuittaus tulee, muttei vastausta. Sitten viikon päästä viesti: sori jäi vastaamatta. Mulla oli muuta menoo.

Ok. Et sit sen witun vähää voinut puhelinta näpytellä ja vain vastata, että ei sovi, kun on muuta menoa?!

Vierailija
18/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää kirjoittaa viestejä

Vierailija
19/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on nykyaikaa, valitettavasti. Eikä tosiaan enää mikään pelkkä tinder-ilmiö. Osa kavereistakin jättää vastaamatta wa-viesteihin. Kysyt, että lähdetäänkö tänään uimaan. Lukukuittaus tulee, muttei vastausta. Sitten viikon päästä viesti: sori jäi vastaamatta. Mulla oli muuta menoo.

Ok. Et sit sen witun vähää voinut puhelinta näpytellä ja vain vastata, että ei sovi, kun on muuta menoa?!

Koska sä olisit varmaan jäänyt tinkaamaan että tuu ny tuu ny , Mikset tuu, ootko paska kaveri

Vierailija
20/126 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi ystävä on kertonut käyneensä ilmeisesti 30 kriisiä läpi ja hän on kertonut tuntevansa jotakin allemuuden tunnetta ym. Ehkä hän tekee tätä tietoisesti tai sitten ei, mutta huomaan hänen muuttuneen minua kohtaan. Olimme ennen samalla alalla ja nyt kun olen valmistumassa uudelle alalle, tuntuu, ettei halua edes puhua asiasta. Lisäksi välttelee näkemistäni. No, en voi hänen ajatuksilleen mitään, mutta valitettavasti välillä tilanne mietityttää. Nyt emme ole nähneet 3 kuukauteen, ei tullut juhlimaan syntymäpäiviäni, ei vastaa viesteihin ym. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi