Miten taiteella tienataan?
Kommentit (27)
Taulujen pitää olla laadukkaita ja hinta tarpeeksi korkea. Sillä tavoin voi tienata ainakin jotain pääasiallisen tulon lisäksi.
Taiteillaan ja örvelletään ihan helvetisti ja heitetään veivi nuorena. Sitten perikunta tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tienaaminen.
Taide pitää saada jonnekin näkyville. Kirjastoon, kahvilaan, ravintolaan, someensiitä se lähtee. Sitten pidät myyntinäyttelyn, viet tauluja galleriaan (itse sain kutsun somen kautta) Esillä pitää olla, monien silmäparien pitää nähdä sun teokset, jotta kauppa käy.
Itse tosin lähdin somesta kokonaan, koska se on yks roskapytty. Samalla menetin taideyhteisön.
Ei niitä tauluja galleriaan noin vain viedä. Galleriavuokrat ovat monta tonnia kuussa ja galleristi vie 50 % myyntihinnasta. Helsingin gallerioihin on vuoden jono.
Ole se brändi jonka ihmiset haluavat olohuoneensa seinälle. WC-taide on oma genrensä
Tee kansallisromanttista tyyliä ja tutustu Kokoomus- ja Perussuomalaisvaikuttajiin. Maalaa alkuun vaikka pari nahistelevaa metsoa kallioilla.
Älä tee rappiotaidetta, vain apurahataiteilijoilla on siihen varaa
Määrittele tienaaminen.
Taide pitää saada jonnekin näkyville. Kirjastoon, kahvilaan, ravintolaan, someensiitä se lähtee. Sitten pidät myyntinäyttelyn, viet tauluja galleriaan (itse sain kutsun somen kautta) Esillä pitää olla, monien silmäparien pitää nähdä sun teokset, jotta kauppa käy.
Itse tosin lähdin somesta kokonaan, koska se on yks roskapytty. Samalla menetin taideyhteisön.