Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten taiteella tienataan?

Vierailija
01.08.2025 |

Miten voi tienaa esim akrylsmaalauksilla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tienaaminen. 

Taide pitää saada jonnekin näkyville.  Kirjastoon, kahvilaan, ravintolaan, someensiitä se lähtee. Sitten pidät myyntinäyttelyn, viet tauluja galleriaan (itse sain kutsun somen kautta)   Esillä pitää olla, monien silmäparien pitää nähdä sun teokset, jotta kauppa käy. 

Itse tosin lähdin somesta kokonaan, koska se on yks roskapytty. Samalla menetin taideyhteisön.

Vierailija
22/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulujen pitää olla laadukkaita ja hinta tarpeeksi korkea. Sillä tavoin voi tienata ainakin jotain pääasiallisen tulon lisäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteillaan ja örvelletään ihan helvetisti ja heitetään veivi nuorena. Sitten perikunta tienaa.

Vierailija
24/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tienaaminen. 

Taide pitää saada jonnekin näkyville.  Kirjastoon, kahvilaan, ravintolaan, someensiitä se lähtee. Sitten pidät myyntinäyttelyn, viet tauluja galleriaan (itse sain kutsun somen kautta)   Esillä pitää olla, monien silmäparien pitää nähdä sun teokset, jotta kauppa käy. 

Itse tosin lähdin somesta kokonaan, koska se on yks roskapytty. Samalla menetin taideyhteisön.

Ei niitä tauluja galleriaan noin vain viedä. Galleriavuokrat ovat monta tonnia kuussa ja galleristi vie 50 % myyntihinnasta. Helsingin gallerioihin on vuoden jono.

Vierailija
25/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole se brändi jonka ihmiset haluavat olohuoneensa seinälle. WC-taide on oma genrensä

Vierailija
26/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kansallisromanttista tyyliä ja tutustu Kokoomus- ja Perussuomalaisvaikuttajiin. Maalaa alkuun vaikka pari nahistelevaa metsoa kallioilla.

Vierailija
27/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee rappiotaidetta, vain apurahataiteilijoilla on siihen varaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan