Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitti kaupassa alkoholia ostavat ihmiset

Vierailija
01.08.2025 |

Kunnon satseja ja oli riippuvaisille tyypillistä hermostuneisuutta

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa eivät osta lainkaan...

Mä ostan ruoat ja kaljat eri kaupoista. 

Vierailija
22/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvii moista ostaa.

Säästyy rahaa ja terveys.

Teidänlaiset kuolee yllätys yllätys yleensä suht' nuorina, viimeistään keski-iän saavutettua ja nopeasti. En tiedä mikä siihen on syy, juomattomuus ei tee kuolemattomaksi. Pisimmin elävät usein tupakoivat ja käyttävät väkeviä. Tiedän kokemuksesta. En ole vielä ratkaissut miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin pullon valkkaria,koska sitä meni kakkuun 2ruokalusikallista. Loput meni lavuaariin, en juo valkkaria.

Tuo on alkoholin väärinkäyttöä.

Kun miettii sen viinin haitallisuuden perusteella se on parasta viinin käyttöä kaataa viemäriin.

Vierailija
24/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa mulle uus maksa verovaroilla.

Vierailija
25/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidänlaiset kuolee yllätys yllätys yleensä suht' nuorina, viimeistään keski-iän saavutettua ja nopeasti. En tiedä mikä siihen on syy, juomattomuus ei tee kuolemattomaksi. Pisimmin elävät usein tupakoivat ja käyttävät väkeviä. Tiedän kokemuksesta. En ole vielä ratkaissut miksi.

Ihan sama mutta kyse onkin elämänlaadusta. Haluanko viettää viikonlopun sängynpohjalla krapulassa vai haluanko elää. Alkon vaikutukset kestää muuten monta päivää vaikkei olisi juovuksissa.

Vierailija
26/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa mulle uus maksa verovaroilla.

Maksa maksaa. Työntäisivät maksamakkaran perseeseensä niin saisivat sitää hyvää oloa ilman alkoholia.

Vierailija
28/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivoraittiit laturaivoajat lähtevät ensin ja syövän vuoksi. Itsekin ihmetellyt samaa.

Vierailija
29/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin säälin Suomessa kaupasta ostavia, koska haen pakettiautolla Latviasta.

Vierailija
30/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivoraittiit laturaivoajat lähtevät ensin ja syövän vuoksi. Itsekin ihmetellyt samaa.

Raivoraitis = Alkoholisti joka vieroitusoireina hermostus vaihtuu välillä raivoksi, koska on syystä tai toisesta raittiina.

Vierailija
31/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mutta kyse onkin elämänlaadusta. Haluanko viettää viikonlopun sängynpohjalla krapulassa vai haluanko elää. Alkon vaikutukset kestää muuten monta päivää vaikkei olisi juovuksissa.

Juon aina vodkaa kun juon, olen aamulla aina täysin kunnossa. Kun vielä läträsin viinillä, oli aamulla järkky raskas päänsärky, henki haisi ja suu maistui hirveälle.

Vierailija
32/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon aina vodkaa kun juon, olen aamulla aina täysin kunnossa.

Tuskin olet kunnossa muiden silmissä. Kireiden vetäjät tunnistaa kilsan päästä. Moni tietty sekottaa narkomaaneihin. Alkoholi vie arviointikyvyn.

Vierailija
33/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jätkä kehuu kasvattavansa hiuksiaan ja menevänsä töihin. Sen mielitietty kertoo juovansa mielellään votkaa.

Vierailija
34/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholia kohtuulliset määrät ostavat ihmetytä mitenkään, mutta välillä näkee joitain yksinäisiä miehiä, joilla päälle parikymmentä tölkkiä olutta, eikä mitään ruokaa. Se on vähän surkeaa.

Vierailija
35/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon aina vodkaa kun juon, olen aamulla aina täysin kunnossa.

Alkoholiongelmaisen harhaluuloja, että asiat tuntuvat niinsanotusti luistavan.

Vierailija
36/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholia kohtuulliset määrät ostavat ihmetytä mitenkään, mutta välillä näkee joitain yksinäisiä miehiä, joilla päälle parikymmentä tölkkiä olutta, eikä mitään ruokaa. Se on vähän surkeaa.

Harvoin näkee kohtuullista määrää. Se on aina vähintään 8 tölkkiä.

Vierailija
37/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon aina v

Baarissa kun käy selvinpäin se on elämys. Nykyään kun siellä ei saa polttaa ja alkoholi nopeuttaa suolen toimintaa. Paska haisee kun ihmiset pieree ja jutut on niiden juojien omasta ihan älyttömän hyviä. Tohkeissaan jankkaa pähkähulluja juttuja.

Vierailija
38/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se työstä käy ja varmaan raskaasta, kyttääminen. Onhan se " hieno" asia kun moraalinvartioita on runsain määrin. Kukahan pian tänne ilmoittaa kun ostin tänään kaupasta suuren pakkaukse irtojätskiä ja vielä lisäksi ison pakkauksen jätskipuikkoja. Voi kauhiaa😱😱 mitä menin tekemään. Olen nyt varmaan aivan alinta kastia tässä yhteiskunnassa 🤣🤣

Vierailija
39/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kiva kun saan samaa valkkaria kun Alkosta lähikaupasta.

Vierailija
40/42 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin pullon valkkaria,koska sitä meni kakkuun 2ruokalusikallista. Loput meni lavuaariin, en juo valkkaria.

Ison vai pienen? Mä olen ostanut ns lastenpulloja, jos olen tehnyt risottoa. Silloin hukkaan ei mene niin paljoa. Itsekään en juo viiniä.

Mihin kakkuun menee viiniä??

Tein lohikakun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä