Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naisten aina oletetaan olevan rahan perässä?

Vierailija
01.08.2025 |

Itse en ainakaan ole. Oon köyhästä perheestä alunperinkin ja elän hyvin vaatimattomasti ja kun yritin tapailla hyvätuloista miestä niin se oli aivan kauheaa kun vierastin sitä elämäntapaa esim syödä oikeasti kalliissa ravintoloissa etc

Kommentit (1124)

Vierailija
21/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin olettamus, se on varma tietoa.

Vaihda naisteniskemispiiriäsi.

Vierailija
22/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ansa. Äitini käytti samaa tekniikkaa halutessaan suosia sisarustani niin, että voi samalla pitää itseään reiluna ja tasapuolisena. Hän kertoi, mitä aikoo antaa sisarukselle, vaikka auton, syytti minua ahneeksi ja odotti, että minä julistaudun epäahneeksi, jolloin en tarvitse autoa, koska olisi ahnetta haluta sellainen. Näin voitiin tyytyväisesti ostaa sisarukselle auto, jättää minut ilman, ja paistatella siinä hyvyydessä ja reiluudessa, mitä tämä edusti. Kun minustakin se oli ihan tasapuolista, eikö vaan, koska minä en ole ahne.

Samalla tavalla naisia alistetaan taloudellisesti väittämällä, että he muka olisivat miehen rahojen perään. Sitten epäahneet ja hyveelliset naiset kiltisti maksavat perheen ruoat ja lasten menot ja puolet laskuista, asunto on miehen koska mies käy töissä eikä ole perhevapailla, ja avioehto varmistaa että asunto pysyy yksin miehellä erotilanteessa. Näin nainen on todistanut, ettei ole rahan perään. Tosi

Ensinnäkin, jos äitisi ei pidä sinusta, älä yritä esittää reilua ja oikeudenmukaista. Perheissä, joissa on useampi lapsi, ei oikeastaan koskaan ole täysin tasa-arvoista kohtelua. Ahne lapsi ei aina saa eniten, vaikka hän yrittäisikin kaikin keinoin.

Toiseksi, jos olet köyhä ja haluat naida rikkaan miehen, kannattaa miettiä kunnolla omia motiiveja. Toki, ei jokainen rahasta kiinnostunut nainen lopulta pääse naimisiin rikkaan miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mielipiteeni on vähän epäsuosittu, mutta minusta miehen pitää tuoda parisuhteeseen edes jotain, varsinkin jos ollaan hankkimassa jälkikasvua. Ei suurin osa miehistä halua jäädä kotiin lapsia hoitamaan edes pariksi vuodeksi, ja suurin osa naisista tietää, että tulot laskee aika lailla jos niitä lapsia sitten haluaa. Minusta tuossa tilanteessa on ihan loogista etsiä miestä, joka sitten panostaa perheeseen keräämällä varallisuutta.

Olisi tietenkin eri asia jos mies sanoisi olevansa mielellään koti-isä, mutta eipä noita kovin usein tapaa. 

Vierailija
24/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ansa. Äitini käytti samaa tekniikkaa halutessaan suosia sisarustani niin, että voi samalla pitää itseään reiluna ja tasapuolisena. Hän kertoi, mitä aikoo antaa sisarukselle, vaikka auton, syytti minua ahneeksi ja odotti, että minä julistaudun epäahneeksi, jolloin en tarvitse autoa, koska olisi ahnetta haluta sellainen. Näin voitiin tyytyväisesti ostaa sisarukselle auto, jättää minut ilman, ja paistatella siinä hyvyydessä ja reiluudessa, mitä tämä edusti. Kun minustakin se oli ihan tasapuolista, eikö vaan, koska minä en ole ahne.

Samalla tavalla naisia alistetaan taloudellisesti väittämällä, että he muka olisivat miehen rahojen perään. Sitten epäahneet ja hyveelliset naiset kiltisti maksavat perheen ruoat ja lasten menot ja puolet laskuista, asunto on miehen koska mies käy töissä eikä ole perhevapailla, ja avioehto varmistaa että asunto pysyy yksin miehellä erotilanteessa. Näin

Mitkä ovat mahdollisuudet naisella, joka ei ole perheessään suosittu, löytää mies, joka rakastaa häntä?

Vierailija
25/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös jättänyt miehen tämän liiallisen varallisuuden vuoksi. Oli aivan eri elämäntyylit, aivan eri elintaso. En minä pystynyt käymään niissä harrastuksissa ja paikoissa missä hän halusi enkä halunnut tuntea itseäni miksikään siipeilijäksikään. Tuntui että on koko ajan kiitollisuudenvelassa, vaikka ottaa vastaan jotain mitä ei oikeasti edes halua. Tuntui myös että pitää joskus vastavuoroisesti tarjota, mutta eihän hänelle käynyt ne paikat mihin minulla olisi ollut varaa. En tajua miten tuo voisi toimia. Seuraavaan deitti-ilmoon laitoin että etsin köyhää miestä. Sen kanssa olenkin nyt ollut 6 vuotta yhdessä.

Vierailija
26/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös jättänyt miehen tämän liiallisen varallisuuden vuoksi. Oli aivan eri elämäntyylit, aivan eri elintaso. En minä pystynyt käymään niissä harrastuksissa ja paikoissa missä hän halusi enkä halunnut tuntea itseäni miksikään siipeilijäksikään. Tuntui että on koko ajan kiitollisuudenvelassa, vaikka ottaa vastaan jotain mitä ei oikeasti edes halua. Tuntui myös että pitää joskus vastavuoroisesti tarjota, mutta eihän hänelle käynyt ne paikat mihin minulla olisi ollut varaa. En tajua miten tuo voisi toimia. Seuraavaan deitti-ilmoon laitoin että etsin köyhää miestä. Sen kanssa olenkin nyt ollut 6 vuotta yhdessä.

Toivottavasti minäkin löydän oman köyhän miehen 

Vierailija
27/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elätän miestäni joskus. Huomannut että esim 60-luvulla syntyneet vanhemmat ei ymmärrä tätä, heidän mielestä miehen pitäisi elättää nainen. Esim siskoni mies elätttää siskoani ja heille se on ok. Olen kertonut vanhemmilleni että nykyään on tasa-arvo ja nainen voi vaikka elättää miestä ja tienata miestä enemmän, että maailma muuttuu. Mua ei muutenkaan ole koskaan kiinnostunut raha eikä kiinnosta materia. Miehelläni on myös sairauksia jonka takia hän ei nyt pysty käydö töissä.

Vierailija
28/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisukulaisesi eivät pidä susta, puhumattakaan siitä, että miehelläsi ei ole verisukua kanssasi.

Vierailija
29/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eivätkö ne muka sitten ole? Vuosisadan sumutus.

Vierailija
30/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mielipiteeni on vähän epäsuosittu, mutta minusta miehen pitää tuoda parisuhteeseen edes jotain, varsinkin jos ollaan hankkimassa jälkikasvua. Ei suurin osa miehistä halua jäädä kotiin lapsia hoitamaan edes pariksi vuodeksi, ja suurin osa naisista tietää, että tulot laskee aika lailla jos niitä lapsia sitten haluaa. Minusta tuossa tilanteessa on ihan loogista etsiä miestä, joka sitten panostaa perheeseen keräämällä varallisuutta.

Olisi tietenkin eri asia jos mies sanoisi olevansa mielellään koti-isä, mutta eipä noita kovin usein tapaa. 

Suomalaisille naisille uskotellaan, että naisen tulee käydä töissä, synnyttää, hoitaa lapset ja koti, ja maksaa puolet menoista. Muuten olet rahan perässä oleva golddiggeri. Miehen pitää käydä töissä, siinä kaikki. 

Vierailija
31/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ne naiset, joilla on varaa valita, valitsevat rikkaan miehen. Toisaalta ne miehet joilla on varaa valita, valitsevat kauniin naisen. Naiset naivat rahaa, miehet ulkonäköä.

Vierailija
32/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille naisille uskotellaan, että naisen tulee käydä töissä, synnyttää, hoitaa lapset ja koti, ja maksaa puolet menoista. Muuten olet rahan perässä oleva golddiggeri. Miehen pitää käydä töissä, siinä kaikki. 

Feminismi sanoo, ettet tarvitse miestä.

Vierailija
33/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ne naiset, joilla on varaa valita, valitsevat rikkaan miehen. Toisaalta ne miehet joilla on varaa valita, valitsevat kauniin naisen. Naiset naivat rahaa, miehet ulkonäköä.

Olen kaunotar ja valitsin miehen jolla ei ole rahaa, valitsin kyllä miehen hänen luonteensa takia ja lisäksi ihana ulkonäkö joka miellyttää. Olen perheeestä jossa on työnarkomaaneja, ja itseäni se vituttanut aina, että ensimmäinen oletus ihmisestä ja arvostetaanko häntä on se että KÄYKÖ TÖISSÄ.

Vierailija
34/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi sanoo, ettet tarvitse miestä.

Mitä tekemistä feminismillä on tämän asian kanssa? Suurin osa naisista haluaa parisuhteen ja ehkä perheenkin, mutta ei kukaan täysjärkinen ala perheen orjaksi kun mies käy töissä ja nauttii vapaa-ajastaan, jos nainen käy töissä ja hoitaa sekä lapsen että kodin. 

Vierailija
35/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista haluaa miehen, joka ostelee hänelle. Vie matkoille jne.. Heille on nimikin. 

Itse olen myös köyhästä perheestä. Oppinut tekemään kovasti töitä sen eteen mitä haluan. 

En odottamaan, että joku muu tekee sen. 

Vierailija
36/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme todella köyhiä kun yhteen mentiin, mutta tilanne on siitä parantunut. Varmaan sitä on rahan perässä ollut.

Vierailija
37/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille naisille uskotellaan, että naisen tulee käydä töissä, synnyttää, hoitaa lapset ja koti, ja maksaa puolet menoista. Muuten olet rahan perässä oleva golddiggeri. Miehen pitää käy

Et halua kantaa perinteisten arvojen haittoja, mutta haluat myös nauttia perinteisten arvojen sosiaalisesta imagosta.

Vierailija
38/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaillut satoja naisia, ja oman kokemuksen mukaan vain suomalaiset naiset ovat olleet rahan perässä.

Vierailija
39/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin olettamus, se on varma tietoa.

Vaihda naisteniskemispiiriäsi.

itse vaihdoinkin suomalaisista ulkomaalaisiin lopullisesti

-eri

Vierailija
40/1124 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista haluaa miehen, joka ostelee hänelle. Vie matkoille jne.. Heille on nimikin. 

Itse olen myös köyhästä perheestä. Oppinut tekemään kovasti töitä sen eteen mitä haluan. 

En odottamaan, että joku muu tekee sen. 

Se on hyvä. Pysy siinä, mitä sanot haluavasi tehdä, äläkä ajattelekaan pyytää keneltäkään rahaa. Eihän kukaan anna sulle rahaa vain siksi, että pyydät sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi