Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaa olla aika hyväksyä etten saa enää lapsia.

Vierailija
01.08.2025 |

Olisin aina halunnut useamman lapsen mutta jäin turhaan odottamaan hyvää parisuhdetta kun sellaista ei vaan löytynyt ja nyt 46-vuotiaana alkaa olla myöhäistä. Harmi etten tehnyt kuten kaveri että oli vaan jonkun random äijän kanssa ja tuli raskaaksi. Se oli itsellänikin mielessä 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitää väenvängällä haluta yh-äidiksi. Eikö lapsen etu olisi se, että hänellä olisi kaksi vanhempaa?

Mitä h*lvettiä? Lapsen etu on rakastava ja tasapainoinen vanhempi, aivan sama onko niitä yksi vai kaksi. Joillakin käy niin huono tuuri että on kaksi vanhempaa, mutta kumpikaan niistä ei välitä saati rakasta. Mistä ihmeestä kumpuaa tuo kammo yh-vanhempia kohtaan?

Vierailija
42/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitää väenvängällä haluta yh-äidiksi. Eikö lapsen etu olisi se, että hänellä olisi kaksi vanhempaa?

Ihan sen vanhemman itsensä takia olisi helpompaa, että lapsen hoitaminen jakaantuisi kahdelle ja samoin olisi kaksi aikuista jakamassa kuluja ja maksamassa asumista ja laskuja. Erittäin harvalla on niin paljon fyrkkaa että ei tekisi tiukkaa maksaa kaikki yksin

Vierailija
44/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 38 vuotias, mutta tiedän että minua odottaa sama kohtalo kuin sinua. Ja pahalta se tuntuu.

Onko lasipallo, vai etkö halua lapsia?

Aikaa sulla on. Mahdollisuuksia on, jos annat niille sijaa.

Vierailija
45/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 v nainen nuorelle miehelle parasta!

Saa paljaalla munalla paneskella kyllikseen ja laskea satseja sisään!

Hurraa, elämän ihanuutta!

Vierailija
46/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On alkanut olla myöhäistä jo viimeiset 10-15 vuotta.

Häh?

Mä synnytin ekan 36-vuotiaana ja seuraavat 38 ja 41.

Vierailija
47/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muusta kuin että tää mun kaveri on paras mahdollinen äiti vaikka hänellä on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa 

Vierailija
48/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa yksinkertainen.

Vierailija
49/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muusta kuin että tää mun kaveri on paras mahdollinen äiti vaikka hänellä on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa 

ja sitten nostetaan mahdollisimman paljon sosiaalitukia.

Vierailija
50/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 38 vuotias, mutta tiedän että minua odottaa sama kohtalo kuin sinua. Ja pahalta se tuntuu.

Nyt vaan reikä soikeaksi niin homma ratkeaa.

Vierailija
51/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se on edessä monella naisella, jos ei itsellinen vanhemmuus kiinnosta. Miesten taso on helvetissä.

Vierailija
52/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Womp womp

Vierailija
53/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun laskettuaika lähenee 10.8, sama päivä kuin minun oma syntymäpäivä. Täytän ensi vuonna 60 vuotta. Olen saanut yhden elävän lapsen jo, synnytin kaksi kuollutta ja saimme vielä tämän uuden mahdollisuuden. Ehkäisyä emme käyttäneet enää aikoihin ja tulihan se onni vielä meille. Tyttären pojat odottaa kovasti uutta sukulaista eli äidin pikkuveljeä. Nämä helteet ovat olleet minulle rankkaa aikaa mutta nyt helpottaa kun laitoimme ilmastoinnin kivitaloomme.

Vierailija
54/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun laskettuaika lähenee 10.8, sama päivä kuin minun oma syntymäpäivä. Täytän ensi vuonna 60 vuotta. Olen saanut yhden elävän lapsen jo, synnytin kaksi kuollutta ja saimme vielä tämän uuden mahdollisuuden. Ehkäisyä emme käyttäneet enää aikoihin ja tulihan se onni vielä meille. Tyttären pojat odottaa kovasti uutta sukulaista eli äidin pikkuveljeä. Nämä helteet ovat olleet minulle rankkaa aikaa mutta nyt helpottaa kun laitoimme ilmastoinnin kivitaloomme.

voi hyvä luoja sääliksi käy..

Vierailija
55/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on trolli.

Vierailija
56/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi hyvä luoja sääliksi käy..

Minä säälin sinua kun olet rasisti.

Vierailija
57/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
58/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, vaikka on ollut varmasti satoja "ihmisiä" estämässä ja "oikaisemassa" sitä.

- Minna. 

Vierailija
59/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on edessä monella naisella, jos ei itsellinen vanhemmuus kiinnosta. Miesten taso on helvetissä.

Voitko tarkentaa esimerkein, niin voin miehenä ottaa oppia?

Vierailija
60/72 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lasipallo, vai etkö halua lapsia?

Aikaa sulla on. Mahdollisuuksia on, jos annat niille sijaa.

Me molemmat tiedämme, että 38 vuotiaalla ei todellakaan ole aikaa hukattavaksi, jos haluaa oman perheen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi