Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Millainen sisko olet? Ja millaisissa väleissä olet sisarustesi kanssa?

Vierailija
21.09.2008 |

Kannustatko veljiäsi ja/tai siskojasi vai nostaako sisarkateus päätään? Saako kilpailuhenki ikäviä piirteitä: kilpailetko paremmuudesta, vanhempien huomiosta vai peräti perinnöistä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltava.

Vierailija
42/49 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyisin ollaan parhaat kaverit ja onneksi myös lapset ja puolisot tulevat hyvin toimeen. Soitellaan pari kertaa viikossa ja tavataan myös aika usein. Tarpeen mukaan sitten puolin ja toisin autellaan lastenhoidossa ja muissa jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella läheiset välit kumpaankin siskooni:) He ovat minulle erittäin rakkaita!!! Siskoni ovat sydänystäviäni. Minulla on kaksi siskoa: identtinen kaksoisisko ja 11 vuotta nuorempi pikkusisko.

Vierailija
44/49 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siskoni mielestä täys p***a :(

Haukkui ja arvosteli mua ja miestäni pari vuotta sitten siihen malliin (SYYTTÄ!), että ei oo tehnyt mieli olla missään tekemisissä kanssaan.

Ainoa siskoni on, mutta ei voi mitään.

Sukulaisiaan ei voi valita, ja kaikkea en todellakaan aio kuunnella enkä katsoa.

Siskoni ei oo onnellinen meidän puolestamme, on kummallisen kateellinen ja katkera jostakin, mitä ei saa suoraan sanotuksi, vaan muuten vaan aukoo naamaansa.

Siskollani on hyvin vahvat narsistisen luonnehäiriön piirteet, ja on mielestään kaikessa parempi kuin minä tai muut ihmiset.

Siskoni puolesta mua ei harmita enää laisinkaan, itse asiassa olen helpottunut ettei tarvitse sitä p****aa enää kuunnella, mutta lapsiensa puolesta harmittaa, ovathan meidän lasten (joita 4) serkkuja kuitenkin.

Vanhempamme eivät ymmärrä tätä skismaa laisinkaan, vaan ovat asettuneet siskoni puolelle :(

Siinäpä ovat, minä pidän pääni, mun ei tarvitse asiattomia juttuja kuunnella, sanoi kuka mitä hyvänsä.

Kaikki alkoi siitä, kun kerroin, että havittelemme neljättä lasta ;O

Yleensä kaikille iloinen asia, mutta siskoni mielestä jotakin aivan muuta :(

No, nyt olen neljän suloisen lapsukaisen onnellinen äiti, jolla ei "ole" siskoa enää.

-aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta-

Vierailija
45/49 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus/teinivuodet tapeltiin oikein kunnolla mutta nykyään ollaan tosi hyvät ystävät.

Myös kummankin puolisot tulevat toimeen sekä meidän että toistensa kanssa. Matkustelemmekin yhdessä siis ihan ilman lapsia.

Vierailija
46/49 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa paljon omalta siskoltani. "Hyvä" että jollain toisellakin..Ei esim. onnitellut kun kerroin että meille tulee toinen lapsi koska hänellä skimaa mieheni kanssa "en kai voi onnitella kun tollaiselle miehelle teet lapsia"...Siis minulla ei ole ollut mitään skimaa mutta siskollani ja miehelläni ja tästä johtuen pisti välit poikki n .puoleksi vuodeksi kokonaan.

t. Siskon kanssa välit ovat etäiset mutta nyt sentään tekstiviestejä silloin tällöin kirjoitellaan..

Vierailija
47/49 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän sisaruus on sellaista kaverillista,koen monesti itseni äitityypiksi,mikä on varmasti rasittavaa :) mulla on oma lapsi melkein samanikäinen kuin tämä siskoni.

Vierailija
48/49 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtiva, uhrautuva jopa. Ei sisarkateutta.

Ei minkäänlaisia välejä enää, ainoa sisarukseni on kuollut 3 v. sitten.

Vierailija
49/49 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni maanis-depressiivinen, joten se tekee kanssakäymisestä vaikeaa, en ole koskaan samalla moodilla hänen kanssaan, eikä hän pysty keskittymään muihin kuin omiin asioihinsa, kun tapaamme. Siskoni ei ole järin empaattinen johtuu varmaan sairaudesta. Olen siis huolehtivainen, mutta aika lailla etäinen sisko. Ok välit periaatteessa.