Jee jee, kohta veronpalautukset
Kommentit (49)
Kannattaa maksaa verot itselle ja sijoittaa ne. Sitten maksaa siitä potista veromätkyt. Jää mukavasti voitolle.
Itse sain mätkyjä melkein 40 000e. Ihan Ok.
Saan 852 euroa. Eilen hajos telkkari joten pitänee kai ostaa uusi ja katsoin hintoja netistä niin 400 eurolla saa 50 tuuman taulu tv n. Olisi minulla säästössä rahaa muutenkin ollut joten kyllä mä telkkarin voin ostaa.
328 e tulee ensi maanantaina ja joka euro tulee tarpeeseen!
Vierailija kirjoitti:
Saan mun viime vuoden ansiosidonnaisista 500€ palautusta! Hyvä systeemi toi ansiosidonnaisen verotus, kun syöt kynsiä ja sitten tulee kuitenkin näin paljon takaisin.
Mikset tehnyt uutta verokorttia niin ei olisi tarvinnut syödä kynsiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kivaa siinä on, ettet ole hoitanut verotustasi oikein ja nyt saat liikaa maksamasi rahat takaisin? Valtio sai sinulta korotonta lainaa!
Mietin aina samaa. Vaikuttaa vähän siltä, että aika moni kuvittelee veronpalautusten olevan jotain extra-rahaa, sehän on ihan sitä itse työllä tienattua, joka on verotuksessa palkasta pidätetty.
Mulle tulee joulukuussa joku 40 €. Vedän verotuksen aina ihan minimiin, että saan mahdollisimman paljon palkasta heti käyttöön ja säästöön. Mitä sitä rahaa valtiolla makuuttaa.
Tonni käteen, känni toteen!
Ei vaan, asuntolainanlyhennyksiin menee. Mitä muutakaan sitä yksinäinen viiskymppinen täti tekisi 😔
En oo saanut edes verotuspäätöstä vielä 🥺
Vierailija kirjoitti:
Tonni käteen, känni toteen!
Ei vaan, asuntolainanlyhennyksiin menee. Mitä muutakaan sitä yksinäinen viiskymppinen täti tekisi 😔
Lähde kanssani Linnanmäelle!
Saan mun viime vuoden ansiosidonnaisista 500€ palautusta! Hyvä systeemi toi ansiosidonnaisen verotus, kun syöt kynsiä ja sitten tulee kuitenkin näin paljon takaisin.