Jee jee, kohta veronpalautukset
Kommentit (49)
Ei kauheesti ilahduta, kun veronpalautus vähentää toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kivaa siinä on, ettet ole hoitanut verotustasi oikein ja nyt saat liikaa maksamasi rahat takaisin? Valtio sai sinulta korotonta lainaa!
Elämästä ja sen pienistä iloista nauttiminen on taitolaji!
Vierailija kirjoitti:
Mitä kivaa siinä on, ettet ole hoitanut verotustasi oikein ja nyt saat liikaa maksamasi rahat takaisin? Valtio sai sinulta korotonta lainaa!
Mulla ainakin suurin osa veronpalautuksista tulee kotitalousvähennyksistä, ja näitä ei voi laittaa verotukseen etukäteen. Palautus olisi vain joitain kymppejä, jos siinä huomioitaisiin pelkät palkkatulot.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tänä vuonna 76 012,70. Ihan kiva pöde
"No ei oo paljo". Lottovoittaja U. Turhapuro
Ulosottoon menee melkein 900€ veronpalautusta. No lyhenee velka elokuussa ihan kivasti kun menee palkastakin n.700€. Velkaa tällä hetkellä n.6600€. Joulukuussa oli vielä reilu 10 000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tulee?
Minulle vajaa viisi sataa, kyllä en ole niin rikas etteikö tule hyvä mieli ja tunnu hyvältä, joo tuo on iso raha minulle ja suurimmalle osalle suomalaisista
Mulle tulee 7OOe, pidin veroprosentin tarkoituksella isompana kun tykkään saada veronpalautusta. Hyvä mieli myös tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää odotella jotain veronpalautuksia. Ne tulee tilille joskus ja ei edes huomaa loppusaldossa muutamaa tonnia.
No vielä typerämpää on kirjoitella tällaista
1300 euroa tulee maanantaina, lisäksi sain heinäkuussa työhön liittyen takautuvasti ylimääräisen 1980 euroa. Tavalliselle keskituloiselle työntekijälle paljon rahaa.
Sen sijaan, että lainoitat valtiota korottamasti olisit voinut sijoittaa tuon veronpalautuksia vastaavan määrän ja tehdä rahaa enemmän. Toki nostan hattua sinulle ystävä, että edes joku näkee täällä positivisen (ei HIV) tulevaisuuden ja haluaa sitä rahoittaa. Asunhan itsekin täällä vielä...
Mulla tulee veronpalautusta 1200. Ostan lennon joulukuuksi Bangkokiin. Kova ikävä Pattayalle
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole välttämättä noinkaan. Loppuvuoteen reilusti ylitöitä niin niitä ei enää voi edes ennakoida veroissa.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoon menee melkein 900€ veronpalautusta. No lyhenee velka elokuussa ihan kivasti kun menee palkastakin n.700€. Velkaa tällä hetkellä n.6600€. Joulukuussa oli vielä reilu 10 000€.
Hienoa kuulla!
Ja sitte me ryypätään ! HURLUM-HIPS !
Vierailija kirjoitti:
On se kivaa ja esim poikani verovähennykset kevyt yrittäjänä ilmoitti niin hyvä raha nuorelle miehelle kun maksoi kaikenlaisia maksuja viime vuonna, saa 13O0e takaisin. Itse saan 722e, viimeinen vuosi työttömänä, nyt eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse saa vai saitko mätkyt ?
Kahvilla pääsee käymään. 12 euroa on maanantaina tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä väärä tieto korottomasta lainasta, tässäpä korjaus:
Saat veronpalautuksellesi korkoa
Maksamme veronpalautukselle hyvityskorkoa 1.2.2025 alkaen aina veronpalautusten maksupäivään asti. Korkoa ei ole laskettu mukaan verotuspäätöksessä näkyvään summaan, vaan lisäämme sen palautettavaan määrään maksupäivänä. Vuonna 2025 korko on 2,5 %.
Muistankin viime vuonna palautus oli suurempi kuin veroehdotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheesti ilahduta, kun veronpalautus vähentää toimeentulotukea.
No kannattaa ensi vuonna käydä verotoimistossa laittamassa veroprosenttia alemmas jos itse et osaa.
Taas tämä väärä tieto korottomasta lainasta, tässäpä korjaus:
Saat veronpalautuksellesi korkoa
Maksamme veronpalautukselle hyvityskorkoa 1.2.2025 alkaen aina veronpalautusten maksupäivään asti. Korkoa ei ole laskettu mukaan verotuspäätöksessä näkyvään summaan, vaan lisäämme sen palautettavaan määrään maksupäivänä. Vuonna 2025 korko on 2,5 %.