Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä hehkuttaa elämäänsä somessa - Tekisi mieli laukoa muutamakin totuus

Vierailija
01.08.2025 |

Joten avaudun tänne.

Elämänsä on niin ihanaa, on elämänsä kunnossaja kaikki on niin mahtavaa. Ei olla köyhiä tai kipeitä; on uusia vehkeitä, vaatteita ja muuta roinaa. Peukkuja satelee ja maireita kommentteja. Hurraa. Uusiin helmoihin hirveä hinku, kun on niin saalis. Ilmeisesti löytänytkin jo jonkun seuraavan huolehtijan.

Totuus. 

Harkinta-aika kesken edelleen. Tuli jätetyksi. Ei todellakaan ollut "yhteinen päätös" niinkuin kertoo. 

Eron syyt: Totaalisesti kommunikaatiokyvytön (vuosikausien vaikeneminen ja ongelmien ignooraus), lisälapsi, alkoholistiperheen lapsuustraumat käsittelemättä, kaikki oli levällään aina raha-asioista elämänhallintaan iät. Itsekäs ja mitään aikaansaamaton, kaikki jättää kesken. Erotessa ei pakannut itse ensimmäistä tavaraansa. Ei alkeellisimpia tunnetaitoja, joka näkyy myös lasten kanssa; Ei ymmärrä empatiaa. Eron yhteydessä paljastui velkaantuminen selän takana. Nyt sitten tasinko taskussa on velkansa kuitattu ja jäänyt hupirahaa.

Jättää jälkeensä pelkkää paikkomista, kaaosta, ignoorausta, luulee olevansa oikeinkin erityinen ja fiksu. Että onnea seuraavalle naiselle. 

Minä; Someni on hiljainen. Ollut aina. Ollut nytkin. Ero oli elämäni parhaita päätöksiä. Minä pärjään ja lapsilla kaikki hyvin. Ei tässä silti vielä voi sanoa, että elämä hymyilee, vaikka elämäni onkin parempaa kuin aikoihin. Olen edelleen surullinen, pettynyt ja ero verotti paljon voimia. Olo on rikki ja kesken, mutta menossa oikeaan suuntaan. Koko kuvio vain tuntuu niin epäreilulta vielä tällä hetkellä. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katkera, mutta kuitenkin. . .

Oli ap.n vuodatus aika katkera. Pitää aina muistaa, että itse teimme valintamme olla huonossa suhteessa pitkään. 

Sivusta 

Vierailija
42/44 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Se nyxä kyllä huomaa tuon kaiken vuoden sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat exäsi somea? Jos on erottu  niin on erottu eikä enää kyylätä toisen tekemisiä.

Vierailija
44/44 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. Se nyxä kyllä huomaa tuon kaiken vuoden sisällä.

Tai sitten elävät ihan hyvää ja tasapainoista elämää.