Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi intissä ei saisi tumputtaa oman peiton alla ?

Vierailija
01.08.2025 |

On jo aika pimeetä, että tällaista luonnollista toimintaa pidetään rikoksena ja kulutetaan oikeuden resursseja tällaiseen! Eikö asian ollsi voinut kuitata vaikka kutsumalla ko. henkilöä pari päivää runkkariksi? Näin asia olisi ainakin omaan inttiaikaan hoidettu ilman tällaista naurettavaa kukkahattuilua.

"peiton alla tapahtui nopeaa edestakaista liikettä jalkojen välissä"

"Kanta-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi varusmiehen 20 päiväsakon rangaistukseen"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/156f768d-0701-4c2e-817e-099642bddfc7

Kommentit (879)

Vierailija
841/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saunavuoron aikana pukuhuoneessa toisten kalsareiden haistelu ja maistelu miten paha rike intissä?

Vierailija
842/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä luuserirunkkari😂😅😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mennyt pimeeksi touhu että runkkaamiseen puututaan. Aika epätervettä olla runkkaamatta. Nuoria sukukypsiä ihmisiä vieläpä. Oletetaanko heidän olevan jossain sotapsykoosissa.

Pimeeksi on mennyt juu jos muiden läsnäollessa runkkaaminen alkaa olla normaalia. Onko ihmisiltä aivot näin totaalisesti jo pehmenneet että ei ole enää minkäänlaista suodatinta. Ainoa asia mitä kyetään ajattelemaan on minä itse ja se mitä minä haluan. 

Ehkä ei normaalia, mutta nyt se on siis laitonta. Vähän eri asia.

Vierailija
844/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mennyt pimeeksi touhu että runkkaamiseen puututaan. Aika epätervettä olla runkkaamatta. Nuoria sukukypsiä ihmisiä vieläpä. Oletetaanko heidän olevan jossain sotapsykoosissa.

Pimeeksi on mennyt juu jos muiden läsnäollessa runkkaaminen alkaa olla normaalia. Onko ihmisiltä aivot näin totaalisesti jo pehmenneet että ei ole enää minkäänlaista suodatinta. Ainoa asia mitä kyetään ajattelemaan on minä itse ja se mitä minä haluan. 

Ehkä ei normaalia, mutta nyt se on siis laitonta. Vähän eri asia.

Ei sotilaalle sopivaa käytöstä. Sivarille kyllä. 

Vierailija
845/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
846/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvempää kieltä: MITÄ TARKOTTOOOOO SANA TUMPUTTAAAA ?????? kiitooooos !!! 

Esinahka eteen esinahka taakse ja toistoja kestävyyden mukaan.

Entäs jos on juutalainen tai muslimi?

Kuvittele. Sullahan yrpä on, eikö riitä äly?

Mutta kun niillä ei ole älyä eikä esinahkaa!

Vierailija
847/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Mikset osta sopivankokoista paitaa itsellesi?

Vierailija
848/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kaveri ihan normaali ollut. 

Vierailija
849/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö armeijassa naisalokkaat vois antaa vaan pildeä halukkaille niin ei tarvis peiton alla tumputtaa?

Vierailija
850/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekaan olemassa jokamiehen runk-oikeus?

Kyllä, mutta vähintään 150 metriä lähimmästa asutuksesta!

Vierailija
851/879 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko rangaistavaa. Tällaista pitäisi katsoa läpi sormien ja pyrkiä vain valistamaan keskustelemalla mikä on sopivaa kun toiset ovat samassa tilanteessa. Intissä ollaan pitkiä aikoja jopa viikkoja suljetussa ympäristössä. Ei voi verrata vaikkapa julkiseen liikenteeseen.

Kaverilla oli terve libido, mikä jo itsessään lienee harvinaistunut, mutta hän ei välttämättä hallitse sitä hyväksyttävästi. Ehkä tällaisesta tuohtuvat vain impotentit?

Vierailija
852/879 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin tuota lukiessa, että onko siellä paikka jossa saa rauhassa hoidella itseään.  Jos naisena hoidan itseäni peiton alla, kukaan tuskin huomaa ellei ihan vierestä tuijota. 

Vierailija
853/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu mikä luuserirunkkari😂😅😂

Tai ihminen. Sinä ja minä. Hän edusti teollaan meitä ja selvästi tieteellisesti tutkittuna hän on me. Emme kykene erottamaan häntä meistä ihmisistä mitenkään minkäänlaiseen erilliseen muotoon tai yksikköön. Hän on me vaikka kunka defensoit tilannetta.

Ymmärrän että sinulla on rankkaa hyväksyä se tosiseikka.

Vierailija
854/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tapana mennä vessaan tumputtamaan. Varsinkin jos oli päivystysvuoro ja kaikki nukkuivat niin sai rauhassa mennä tumputtamaan.

Vierailija
855/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tapana mennä vessaan tumputtamaan. Varsinkin jos oli päivystysvuoro ja kaikki nukkuivat niin sai rauhassa mennä tumputtamaan.

Sama homma. Ja niin uskoakseni teki muutkin. Ei näistä puhuttu, jokaisen henkilökohtainen asia. Punkassa ei kyllä käteen vedetty, se ei olisi ollut sopivaa ja olisi aiheuttanut ongelmia.

Vierailija
856/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen naisten tuloa sai tumputtaa omassa punkassa. Miksi naisten tulon armeijaan pitäisi rajoittaa miesten oikeuksia? Kääntäisin tämän niin, että ei se rajoitakaan ja naisilla on yhtäläinen oikeus hieroa pimpsukkaansa omassa punkassa.

Naisilla on rajoittamaton oikeus pahastua kaikesta ja syyllisyysolettama koskee miehiä; mies on aina syyllinen kunnes toisin todistaa.

Vierailija
857/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkienko pitäisi olla just ihan samanlaisia. Normaaleja. Just se mallihenkilö?

Vierailija
858/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos naissotilas innostuu punkassaan sormettamaan tai suristelemaan, saako hänkin sakot? 

Vierailija
859/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten runkkaamisesta on tehtävä laitonta. Allekirjoittaisiko kaikki naiset tämän vai olisiko joku, että "hetkinen, taitaa olla parempi, että runkkaavat"?

Kaikilla sukupuolilla on oikeus tyydyttää itseään. Toki muita häiritsemättä.

Millä ihmeen kaikilla sukupuolilla? Sukupuolia on kaksi vi tun mädättäjä.

Vierailija
860/879 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhdistatte kädet tautisena aikana. Ei ihme jos leviää talvella joku? Miksi oletetaan että kaikki menevät armeijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän