Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi intissä ei saisi tumputtaa oman peiton alla ?

Vierailija
01.08.2025 |

On jo aika pimeetä, että tällaista luonnollista toimintaa pidetään rikoksena ja kulutetaan oikeuden resursseja tällaiseen! Eikö asian ollsi voinut kuitata vaikka kutsumalla ko. henkilöä pari päivää runkkariksi? Näin asia olisi ainakin omaan inttiaikaan hoidettu ilman tällaista naurettavaa kukkahattuilua.

"peiton alla tapahtui nopeaa edestakaista liikettä jalkojen välissä"

"Kanta-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi varusmiehen 20 päiväsakon rangaistukseen"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/156f768d-0701-4c2e-817e-099642bddfc7

Kommentit (879)

Vierailija
821/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua? Onko runkkaaminen siis laitonta? Olen nainen, 56v, ja kuulen tämän nyt ensimmäistä kertaa! Kai se uskottava on, jos kerran ihan sakkoja tuosta on määrätty, mutta ihan käsittämätöntä kyllä! 

Et ole käynyt armeijaa. On se aina ollut kiellettyä. Sotilaan epäasiallinen käytös. Moni muukin asia on kiellettyä, esimerkiksi päihtyneenä oleminen julkisella paikalla tai kasarmialueella. Väitän, että sitäkin tapahtuu, vähintäänkin kotilomilla. Se on vaan, että jääkö kiinni.

Mutta nyt on kyse siitä, että tuosta tuomittiin sakkoja! Silloinhan sen täytyy olla laissa kiellettyä. Ei pelkästään intin omien sääntöjen vastaista.

Vierailija
822/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisia mihinkään johtotehtäviin. Laskee suorittavan portaan motivaatiota armeijassa ja muuallskin.

Runkkarin moraali oli miinusmerkkinen ennen inttiin menoakin. Jätkällä varmaan jotain vikaa aivoissa. Taipumus esiintyä seksuaalisesti, kiihottuu muiden läsnäolosta ja kiinni jäämisen pelosta. Se tarttis vahvan lääkityksen tai munanpoiston.

En oo lueknut uutista, vain yhden kommentin jos päädyttiin tuomioon muistuttavalla tavalla, niin jatkossa kaikki syyniin siis tanssilattialla kun ketkuvat itseäänntoista vasyten seksuaalisesti en ota kantaa siihen mit- talahtui, vaan siihen mikä muistuttaa joltain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua? Onko runkkaaminen siis laitonta? Olen nainen, 56v, ja kuulen tämän nyt ensimmäistä kertaa! Kai se uskottava on, jos kerran ihan sakkoja tuosta on määrätty, mutta ihan käsittämätöntä kyllä! 

Et ole käynyt armeijaa. On se aina ollut kiellettyä. Sotilaan epäasiallinen käytös. Moni muukin asia on kiellettyä, esimerkiksi päihtyneenä oleminen julkisella paikalla tai kasarmialueella. Väitän, että sitäkin tapahtuu, vähintäänkin kotilomilla. Se on vaan, että jääkö kiinni.

Mutta nyt on kyse siitä, että tuosta tuomittiin sakkoja! Silloinhan sen täytyy olla laissa kiellettyä. Ei pelkästään intin omien sääntöjen vastaista.

Se on sama kuin jos joku runkkaa bussissa sun vieressä. 

ehkä teilläpäin ihan normaalia. 

Vierailija
824/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tupapiereskely nykyäänkin suosiossa? Tuskin mikään nostaa tuvan tunnelmaa kuin hernerokkapäivän tuhdit pierut.

Vierailija
825/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Eikun peiton alla menstruoivat varusnaiset seuraavaksi käräjille.

Sääli tuota nuorukaista, jos tosiaan asia mennyt näin ja oikeus on näin älytön. Joko: täysi seinäkiisto ja/tai varusnainen oikeuteen salakatselusta. Miten tällainen voi mennä missään läpi?

Vierailija
826/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekaan olemassa jokamiehen runk-oikeus?

Vierailija
827/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa ei vai? Vilkaisepa seksuaalirikoslakia. Sun kohdalla toki pelkkää teoriaa, koska et ikinä tule olemaan parisuhteessa."

Uli Uli. Te tyhmät naiset käytte aina henkilöön. Ettekö tosiaankaan muuta osaa? Olen ollut saman naisen kanssa 20 vuotta.

Vierailija
828/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekaan olemassa jokamiehen runk-oikeus?

On. Mutta ei asutusten lähellä. Eikä varsinkaan julkisella paikalla. Ei siis riitä että menet lenkkipolulta 5m pusikkoon.

Vierailija
829/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mennyt pimeeksi touhu että runkkaamiseen puututaan. Aika epätervettä olla runkkaamatta. Nuoria sukukypsiä ihmisiä vieläpä. Oletetaanko heidän olevan jossain sotapsykoosissa.

Pimeeksi on mennyt juu jos muiden läsnäollessa runkkaaminen alkaa olla normaalia. Onko ihmisiltä aivot näin totaalisesti jo pehmenneet että ei ole enää minkäänlaista suodatinta. Ainoa asia mitä kyetään ajattelemaan on minä itse ja se mitä minä haluan. 

Vierailija
830/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Signaali ettei se ole mitenkään suotavaa?  Juridisesti tietysti epäselvää jos ei selvään nähty väitettyä.  Jos atopia kutisee tai suonta vetää, on paras heittää peitto pois siksi aikaa.

Vierailija
831/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Eikun peiton alla menstruoivat varusnaiset seuraavaksi käräjille.

Sääli tuota nuorukaista, jos tosiaan asia mennyt näin ja oikeus on näin älytön. Joko: täysi seinäkiisto ja/tai varusnainen oikeuteen salakatselusta. Miten tällainen voi mennä missään läpi?

No johan pomppas. Nyt salakatselua jo on se kun samassa tilassa oleva henkilö katsoo mitä huoneessa tapahtuu. Siis ihan oikeastikko te haluatte sallia sen että toisten seurassa saa vedellä käteen kunhan sen sen tekee ns. piilossa, vaikka asia on kaikille selvä mitä siinä tapahtuu? 

Pitäisi näköjään normalisoida se että mies saa purkaa paineitaan siellä missä haluaa kun se on seksuaalisesti tervettä. Alkaa olla kyllä monen aivotoiminta ameeban tasolla.

Vierailija
832/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuosta on joutunut oikeuteen. AIvan käsittämätöntä. 

Miksi nyt seksuaalirikoksista joutuu? Pitäiskö pojun päätä silittää, että hyvä poika, seuraavaksi raiskaat jonkun.

Uskomatonta miten tyhmiä täällä on, masturbointi on portti raiskaukseen. 

Päinvastoin. Ne jotka eivät kykene masturboimaan kotikurin tai esimerkiksi uskonnollisten sääntöjen vuoksi ennenpitkää raiskaavat. Tyypillisesti raiskaus tapahtuu tällöin vakiintuneessa parisuhteessa.

Lähde?

Pervotieteeen maisterille kyssäri: miksi suosit laitonta ja epäsotilaallista  käytöstä, jossa mies runkkaa muiden miesten nähden, kuullen ja haistaen?

Kommenttini ei varsinaisesti koskenut aikaa tai paikkaa.

Vierailija
833/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt haloo. Ei se mikään mielikuvituslomareissu ole.

Miten olis tositilanteessa. 

Mitä ne naiset ja miehet yleensäkin tekee samoissa tiloissa, en ymmärrä.

Antaa kundien tehdä käsihommiaan.

T. Nainen60v

Kun ei muut kundit halua sitä mulkun plutinaa kuunnella.

Luulisi noin vanhan akan osaavan lukea jutun. Sinusta varmaan miehen pitää saada raiskatakin kenenkään häiritsemättä.

Oletko persu, joku pöllipinoa muustuttava Kiemunki?

Persu on housussas, femceli 😄

Vierailija
834/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mennyt pimeeksi touhu että runkkaamiseen puututaan. Aika epätervettä olla runkkaamatta. Nuoria sukukypsiä ihmisiä vieläpä. Oletetaanko heidän olevan jossain sotapsykoosissa.

Pimeeksi on mennyt juu jos muiden läsnäollessa runkkaaminen alkaa olla normaalia. Onko ihmisiltä aivot näin totaalisesti jo pehmenneet että ei ole enää minkäänlaista suodatinta. Ainoa asia mitä kyetään ajattelemaan on minä itse ja se mitä minä haluan. 

Puhuttelu olisi riittänyt. Ei ollut varsinaisen rangaistuksen arvoista. On eri asia jos tällaiselle toiminnalla häiritsee muita.

Vierailija
835/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nähnyt intissä miten yksi tyyppi veti käteen ihan avoimesti kun oltiin kahdestaan vp:ssä tuvassa ja muut leirillä. Äijä vaan sanoi että tekeepä mieli pillua, veti munan housuista ja alkoi vatkaamaan siinä sängyllä kuin minua ei olisi ollutkaan. Tyyppi oli aika erikoinen, mutta ei nyt hullu kumminkaan. En ole homo enkä seurannut todellakaan sitä touhua, mutta täytyy sanoa että en ole kellään nähnyt niin isoa munaa kuin sillä. Tyyppi teki sitten hommansa ja se siitä. Asiasta ei puhuttu jälkeenpäin.

Hieman minua harmitti kun näin sen saman tyypin tyttöystävän myöhemmin sodessa vierailulla ja se ei saanut pidettyä näppejään erossa siitä tyypistä vaan nuoli kiimaisena kaulaa. Oli vielä hyvännäköinen. Väkisin tuli mieleen että se jätkä tunkee sitä isoa munaansa tuohon. Itse en pillua näet armeija-aikana saanut. 

Vierailija
836/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nähnyt intissä miten yksi tyyppi veti käteen ihan avoimesti kun oltiin kahdestaan vp:ssä tuvassa ja muut leirillä. Äijä vaan sanoi että tekeepä mieli pillua, veti munan housuista ja alkoi vatkaamaan siinä sängyllä kuin minua ei olisi ollutkaan. Tyyppi oli aika erikoinen, mutta ei nyt hullu kumminkaan. En ole homo enkä seurannut todellakaan sitä touhua, mutta täytyy sanoa että en ole kellään nähnyt niin isoa munaa kuin sillä. Tyyppi teki sitten hommansa ja se siitä. Asiasta ei puhuttu jälkeenpäin.

Hieman minua harmitti kun näin sen saman tyypin tyttöystävän myöhemmin sodessa vierailulla ja se ei saanut pidettyä näppejään erossa siitä tyypistä vaan nuoli kiimaisena kaulaa. Oli vielä hyvännäköinen. Väkisin tuli mieleen että se jätkä tunkee sitä isoa munaansa tuohon. Itse en pillua näet armeija-aikana saanut. 

😂

Vierailija
837/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on eräänlaista alistamista, varsinkin jos tiesi että hänellä on sinua isompi. Nöyryytti sinua. Ja taisi onnistua.

Vierailija
838/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun unissaan on seksiaktissa ja muut tuvassa kuulevat voihketta ,ähkintää ja rytkytystä. Voiko silloin tuomita? Unessa on syymtakeettomassa tilassa.

Vierailija
839/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muniensa hypistely ajankulukseen housujen päältä ilman varsinaista runkkaista tuomittavaa?

Vierailija
840/879 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystävä on antanut pikkuhousunsa haisteltavaksi,niin saako julkisesti haistella niitä kasarmilla tai teltassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä