Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää ne, joiden loma alkoi tänään

Vierailija
01.08.2025 |

Ei kuulu linnunlaulua enää metsissä, heleä vehreys on muuttunut myrkynvihreäksi ja illat pimenevät. Suorastaan hävettää lomalle elokuussa jäävien puolesta: ettekö te mistään mitään ymmärrä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa itseään ketuttaa kun joutuu takaisin töiden ääreen, vaikka haluaisi vielä lusmuta lomilla vähän pitempään. Taitaa olla helle pehmittänyt poloisen aivot lopullisesti. 🤪

Minulla ollu lomaa toukokuusta asti, jos sitä syyskuussa keikkaa alkas heittää. Saman tee ensi vuonna. Ite päätän lomani. En oo ap, mutta helteet perseestä.

Vierailija
22/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän lomani aina Grönlannissa. Siellä elokuu on paras lomakuukausi monin tavoin. Etkö ap ollenkaan ajatellut tätä aspektia? Kyllä suomalaisilla sitten on kapea näkökulma ihan kaikkiin asioihin. Haluan muuttaa pois täältä ja heti!

Vit-tuako märiset? Muuta pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan säälit. Huomenna kohti pohjoista ja ennustekin näyttää viimein vähän viillenevää eli entistä parempaa lomasäätä. Täydellistä!

Vierailija
24/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valittavana kiertävät lomat. Ensin loma on toukokuun puolivälistä 4 viikkoa, sitten seuraavana vuonna kesäkuun alusta 4 viikkoa, seuraavana kesäkuun puolivälistä 4 viikkoa jne. Viimeinen vuoro on elokuun puolivälistä syyskuun puoliväliin. Itse pidän tästä, koska tiedän jo etukäteen, ettei tarvitse ensi vuoden lomista riidellä, mulla silloin viimeinen vuoro ja voin jo nyt varata asioita, kuten lomamatkan ja majoitukset etukäteen halvalla.

Vierailija
25/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lomaa heinä- ja elokuu.

Vierailija
26/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meitä on erilaisia, itse rakastan elokuisia iltoja enemmän kuin heinäkuisia. Muutenkin nautin loppukesän tunnelmasta enemmän.

Vierailija
27/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  💯 % SAMAA mieltä. Vain hullu jättää lomansa elokuulle, kun kausi on jo ohitse. Ei enää mitään festariakaan.

Vierailija
28/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen  💯 % SAMAA mieltä. Vain hullu jättää lomansa elokuulle, kun kausi on jo ohitse. Ei enää mitään festariakaan.

Eipä voisi vähempää jotkut festarit kiinnostaa :D

Vierailija
29/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle

Vierailija
30/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa 2 viikon päästä 4 viikon loma, josta 3 viikkoa vietän ulkomailla. Ei harmita yhtään.

Vierailija
31/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna pidän lomat syyskuussa koska ei ole enään helteitä ja muutenkin se aika on mukavampaa kuin kesä kaikinpuolin 👍 

Nyt lomat ollu helteillä eikä ole voinut nauttia lomasta ulkona. Kotona sisällä on loma menny pelejä pelatessa ja leffoja katsellessa. No meneehän se mukavasti näinkin :)

Vierailija
32/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio. Kesä on tosiaan jo vähän ohi.

Vierailija
33/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuuhan on ihan paras lomakuukausi! Kaikki muut ovat jo lomansa pitäneet eli Suomessa on rauhallista matkustella ja fiilistellä. Eikä se alkukesä ole mitenkään ohi mennyt vaikka töissä olen ollutkin - iltaisin on valoisaa ja ihanaa, niin on alkukesästä silti päässyt nauttimaan. Parasta on melkein se kun muut palaavat naama pitkänä lomilta heinäkuun lopussa ja minulla on koko loma vielä edessä. Myöhäisemmän loman voimin jaksaa pimeän syksynkin ihan eri lailla. Ihanaa lomaa kaikille tänään lomansa aloittaville!

Vierailija
34/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taitaa olla kateellisen katkerana kun oma loma on jo pidetty.

Vierailija
35/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei säälitä yhtään. Neljään viikkoon ei tarvitse mennä töihin!! Aivan sama laulaako linnut, mä laulan senkin edestä. Piha hommia aion tehdä, levätä ja lukea kirjoja ja käväsen pikkureissulla. 

Vierailija
36/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ulkomaille lomalla

Vielä karkeampaa, koska elokuu on yleisin lomakuukausi maailmalla. Suorastaan hullua mennä siihen tungokseen. Et taida muutenkaan olla tehnyt hyviä valintoja kovin usein?

AP

Minä olenkin vain karkea rahvaan lomailija, menen ryhmämatkalle turistikeskukseen.

Vierailija
37/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lomaa minulle! Joka vuosi eri aikaan ja tänä vuonna mennään tällä. Satakoon ja rytisköön ukkonen kuin maailmanlopun edellä. Ja maa haljetkoon jalkojen alta! Minä olen valmis, vaikka tämä loma olisi viimeinen. Jeesus palaa aivan pian takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi