Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää ne, joiden loma alkoi tänään

Vierailija
01.08.2025 |

Ei kuulu linnunlaulua enää metsissä, heleä vehreys on muuttunut myrkynvihreäksi ja illat pimenevät. Suorastaan hävettää lomalle elokuussa jäävien puolesta: ettekö te mistään mitään ymmärrä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ulkomaille lomalla

Vierailija
2/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas siinäkin aloitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesä on ihan parhaimmillaan nyt kun nuo kovat helteet loppuu. Vedet on kuitenkin lämpimät ja on aurinkoista! Tänään lomille!

Vierailija
4/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin. Mitä ihmettä?

Vierailija
5/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuuhan on kesäkuukausista paras! Pidän aina lomani elokuussa.

Vierailija
6/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen ulkomaille lomalla

Vielä karkeampaa, koska elokuu on yleisin lomakuukausi maailmalla. Suorastaan hullua mennä siihen tungokseen. Et taida muutenkaan olla tehnyt hyviä valintoja kovin usein?

AP

Vierailija
7/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ulkomaille lomalla

Vielä karkeampaa, koska elokuu on yleisin lomakuukausi maailmalla. Suorastaan hullua mennä siihen tungokseen. Et taida muutenkaan olla tehnyt hyviä valintoja kovin usein?

AP

Ei kiinnosta, minulla on varaa

Vierailija
8/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ap lämpimikseen vittuilee. Hyvää lomaa kaikille elokuussa sitä viettäville.

Vierailija
9/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ulkomaille lomalla

AP

Onko ulkomailla tungosta? Jos sinä et osaa mennä muualle kuin turistirysiin,  minä osaan. Et ole tainnut koskaan kuulla esim. Pohjoismaista? Mutta ai niin, eiväthän ne olekaan sinulle ulkomaita.

Vierailija
10/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas siinäkin aloitus!

Juu, tuollaisten aloitusten lukemisen jälkeen usko ihmisten älykkyyteen horjahtelee.

Vierailija
11/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuuko sitten oli paras mahdollinen kuukausi lomailla jollain saatanan Rodoksella? Minä matkustan ainoastaan syyskuussa.

Vierailija
12/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa itseään ketuttaa kun joutuu takaisin töiden ääreen, vaikka haluaisi vielä lusmuta lomilla vähän pitempään. Taitaa olla helle pehmittänyt poloisen aivot lopullisesti. 🤪

Vierailija
13/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimenevät illat olisivat kyllä ihana extra lomalle, mutta tätä hellettä en kyllä haluaisi. Juuri nyt ihanaa saada olla työpaikalla, jossa ilmastointi toimii ja on ihanan viileää. Omat lomat menivät jo kesäkuussa.

Vierailija
14/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän lomani aina Grönlannissa. Siellä elokuu on paras lomakuukausi monin tavoin. Etkö ap ollenkaan ajatellut tätä aspektia? Kyllä suomalaisilla sitten on kapea näkökulma ihan kaikkiin asioihin. Haluan muuttaa pois täältä ja heti!

Vierailija
15/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööö kattokaa kun mä oon vajaa 

ap

Vierailija
16/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku tollo ei edes tiedä, millainen on myrkynvihreä, mutta pakko vaan silti käyttää sitä sanaa. 

Vierailija
17/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kesä on ihan parhaimmillaan nyt kun nuo kovat helteet loppuu. Vedet on kuitenkin lämpimät ja on aurinkoista! Tänään lomille!

Hyvä lomakuukausi, ei oo paarmoja.

Vierailija
18/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ulkomaille lomalla

AP

Ei se niinkään rahasta ole kiinni, vaan halusta. En ikinä lähtis ulkomaille Suomen kesää pakoon!

Vierailija
19/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ulkomaille lomalla

AP

Onko ulkomailla tungosta? Jos sinä et osaa mennä muualle kuin turistirysiin,  minä osaan. Et ole tainnut koskaan kuulla esim. Pohjoismaista? Mutta ai niin, eiväthän ne olekaan sinulle ulkomaita.

Ja vielä pohjoismaihin!

Vierailija
20/37 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ulkomaille lomalla

AP

Ei se niinkään rahasta ole kiinni, vaan halusta. En ikinä lähtis ulkomaille Suomen kesää pakoon!

Oletkin juntti boomeri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi