Miksi suomessa armeijassa tungetaan ne harvat vapaaehtoisesti käyvät naiset samaan tupaan
Poikien kanssa? Missään muualla maailmassa ei näin toimita. Onko riparillakaan näin?
Kommentit (72)
Naiset itse halunneet. Kokivat, että jäävät ulkopuoliseksi ryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaan samaan tupaan niin saadaan syntyvyyttä suomessa nostettua.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainen hoitaa kotonaan menkka-asioitaan makkarissa tai olkkarissa? Minä, ja luulen, että valtaosa naisista hoitaa ne kyllä vessassa. Intissäkin.
Vessassa se tumputtaminenkin pitäis hoitaa. Paitsi veetipetterin äiti on vaatinut, että veetipetterin täytyy saada runkata tuvassa.
Ensin ajateltiin, että kukaan ei saa nukutuksi kun joka tuo tulee panoääniä mutta sitten todettiin että yli 99% naisista onkin lepakoita, joten ei olekaan sitä vaaraa ja voidaan laittaa samaan tupaan.
Vierailija kirjoitti:
Intin suosio nousisi varmasti naisten keskuudessa, jos tuvat eroteltaisiin sukupuolten mukaan. Ei ole kivaa nuorten naisten menkka-asioitaan hoitaa hihittelevien finninaamaisten teinipoikien tupakaverina.
Yhteistuvat on otettu käyttöön nimenomaan naisten itsensä toiveesta, koska eivät "halua erottua porukasta" ja "yhteishenki on silloin parempi". No miehillehän tuo tietysti sopii kun saa silmänruokaa arkipäiviin. Naisia suositaan vaan muuten niin paljon intissä, että huvittaa tuo perustelu jolla halutaan pysyä tiiviimmin porukassa mukana.
No sillä halutaan vahvistaa ajatusta siitä, että kaikki ovat samanlaisia sotilaita. Käytännössä homma menee kuitenkin niin, että naissotilaat määrittelevät tuvan säännöt mm. sen mistä on soveliasta puhua ja millaisin sanankääntein ja jos miehet ovat niin tyhmiä, että eivät tähän sopeudu niin sitten he saavat runtua ja sopeutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intin suosio nousisi varmasti naisten keskuudessa, jos tuvat eroteltaisiin sukupuolten mukaan. Ei ole kivaa nuorten naisten menkka-asioitaan hoitaa hihittelevien finninaamaisten teinipoikien tupakaverina.
Sulla on huonosti kasvatettuja poikia jos ne vielä arneijaiässä käyttäytyvät kun kakarat. Ja mitä menkkajuttuja tuvassa hoidetaan? Ei liene sellaset naiset palvelukseen lähde joilla menkat tuottavat sotkua ja työtä.
No kyllähän voi lähteä, kai nyt menkat jokaisella joskus voi sotkua aiheuttaa. Jos esimerkiksi ei pääse vaihtamaan siteitä/tamponeita riittävän usein, mitä voisin kuvitella intissä tapahtuvan melko helpostikin. Kuukupin käytöstä turha tulla viisastelemaan, tuskinpa kukaan sitä missään metsässä trangialla alkaa keittelemään puhtaaksi.
Oletteko käyneet niissä yhteistuvissa? Minä olen. Ne ovat vapaaehtoisia, myös miehille. Vanhempi poikani kieltäytyi, toinenkin aluksi, mutta päätyi myöhemmin siihen, että olkoot, ihan sama. Ketään ei kuulemma kiinnosta pätkääkään tuijottaa jotain tupakaveria! Iltaisin väsyttää ja haluaa lähinnä nukkua. Tytöt eivät saa meikata ja hiukset täytyy pitää liiskanutturalla kiinni. Vaatteet ovat kuin miesten. He näyttävät TODELLA arkisilta, yhtään hehkeää tai kaunista naisvarusmiestä ei näkynyt. Finnit punoittivat hikisessä naamassa marssin jälkeen. Jos varusmiehet haluavat naisia tavata, he menevät iltalomilla baariin, lähellä on useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi intin pitää olla suosittu tai edes vapaaehtoinen naisille?
Miksi ei?
Ku eihän se oo suosittu tai vapaaehtonen miehillekään 😂
Onko nää yhteistuvat keksitty samasta syystä kuin unisex vessat? Jotta ne muutamat sukupuolensa kanssa kipuilevat tuntisi olonsa kotoisaksi, ei sillä väliä miten ne muut 99,5% asian kokee.
Vierailija kirjoitti:
No sillä halutaan vahvistaa ajatusta siitä, että kaikki ovat samanlaisia sotilaita. Käytännössä homma menee kuitenkin niin, että naissotilaat määrittelevät tuvan säännöt mm. sen mistä on soveliasta puhua ja millaisin sanankääntein ja jos miehet ovat niin tyhmiä, että eivät tähän sopeudu niin sitten he saavat runtua ja sopeutuvat.
Joo joku nainenhan jo valitti skappareille ja vei oikeuteen ku joku mies runkkas omas sängys peiton alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainen hoitaa kotonaan menkka-asioitaan makkarissa tai olkkarissa? Minä, ja luulen, että valtaosa naisista hoitaa ne kyllä vessassa. Intissäkin.
Ja siellä intin vessassa on siteet ja tamponit odottamassa valmiina? Vai pitääkö ne ehkä kuitenkin ottaa sieltä tuvan kaapista ensin mukaan kaikkien nähden?
Ja vessassa on toki varmaan erikseen kannellinen roskis käytetyille kuukautissuojille, ja hyvät peseytymismahdollisuudet?
Valoja päälle. Töissäkin valtaosa naisista säilyttää tamponinsa esimerkiksi kassissa tai repussa, ja joutuu -hui!- taukohuoneessa rapisuttamaan reppua ihan kaikkien nähden ennen kuin pääsee vaihtamaan tamponin vessaan.
Suoritin naisten vapaaehtoisen asepalveluksen 2010-11, silloin oli erikseen naisten tupa eikä joukkuekavereilla ollut asiaa minun tupaani tai minulla asiaa miesten tupaan. Oli harvinaisen yksinäinen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassa se tumputtaminenkin pitäis hoitaa. Paitsi veetipetterin äiti on vaatinut, että veetipetterin täytyy saada runkata tuvassa.
-86 ei vessoissa ollut ovia, Elisabeth Rehn vasta määräsi vessoihin ovet !
Eikös kaikilta siellä kysytä sukupuolesta riippumatta, onko väliä sijoitetaanko sekatupaan vai oman sukupuolen kanssa? Sekatupa siis ihan vapaaehtoista nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-86 ei vessoissa ollut ovia, Elisabeth Rehn vasta määräsi vessoihin ovet !
Aluks sanot että pitää runkata vessassa ja sit ettei vessoissa ollu ovia. Eli runkkasit siellä ihan samanlailla kaikkien nähen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi intin pitää olla suosittu tai edes vapaaehtoinen naisille?
Miksi ei?
Miksei intti ole vapaaehtoinen miehille?
Täällä et ala kyselemään. Ymmärrätkö.
Missäs sitten? Ei ole aamukampa-sivustoakaan enää.
"Valoja päälle. Töissäkin valtaosa naisista säilyttää tamponinsa esimerkiksi kassissa tai repussa, ja joutuu -hui!- taukohuoneessa rapisuttamaan reppua ihan kaikkien nähden ennen kuin pääsee vaihtamaan tamponin vessaan."
Tämä. Meilläkin on opettajainhuoneessa unisex-vessat. Ei kannellista roskista. Eli miesopettajat ja -ohjaajat voivat nähdä, jos viet vessaan tamponipaketin sekä kuulla kaikki rapinat ja lirinät oven takaa (siinä on työtila). Ai kauhea.
Voi helpommin harrastaa eroottisia leikkejä.
Minkä ikäinen olit?