Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö vuorotyöläisiä hävetä viettää viikolla vapaita?

Vierailija
15.08.2023 |

Kun kaikki normaalisti menee töihin. Katsoin aamulla kun naapuritalossa asuva sairaanhoitaja lähti taas lenkille samaan aikaan kun muut töihin ja mietin et mua kyllä hävettäisi olla keskellä viikkoa vapaalla koska se näyttää kuin lintsaisi töistä

Kommentit (54)

1/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään! 😎

Vierailija
2/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkee provo. Urpå!🙄

Vierailija
4/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että ainoa oikea työaika maailmassa on ma-pe klo 8-16?

Vierailija
5/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi?

En edes itse tee vuorotöitä, mutta en käsitä, miten tuo muka voisi hävettää.

Vierailija
6/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sinua viettää myös lomapäiviäsi arkipäivinä?

(Uskomaton kysymys!)

Vierailija
8/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava käy keskellä viikkoa baarissakin kun on vapaata, se on kiusallista kun laittaa esim tiistai iltana viestiä että lähetäänkö kaljalle. No ei lähdetä, käyn töissä...

Vierailija
9/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on vanginvartija ja hänellä on vuorotyö. Arki on todella hankalaa, kun koirat pitää ulkoiluttaa. Tytär joutuu lähtemään kotoaan iso paperipussi päässä ja silloinkin suurin osa ihmisistä tunnistaa hänet koirista!

Vierailija
10/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse olet kotona tuijottamassa ikkunasta. Eikö sinua hävetä kun toiset menee töihin?

Vierailija
11/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kauheaa jos elämä pyörisi noin paljon sen ympärillä, mitä muut itsestä ajattelevat. Toisaalta kyllä on myös hyvin outo ajatus, että joku naapuri minun lenkkeilyä kyttäisi ja paheksuisi. 

Vierailija
12/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaa viel sitä, et lapset lähtee kouluun, niin minä tuun kotiin töistä ja menen nukkumaan. Kummallinen on maailma.

Vierailija
13/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap pääsee pidemmäksi aikaa sairaalaan autettavaksi petipotilaaksi, näkökulma muuttuu.

Silloin on hyvin kiitollinen siitä, että ne nolot vuorotyöläiset ovat paikalla myös öisin ja viikonloppuisin.

Vierailija
14/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kun olin jo viikonlopun töissä silloin kun se 8-16-jengi vietti vapaataan.

Vierailija
15/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla voisi hävetä tuolla logiikalla se joka ei lähde silloin 7 töihin (että ehtii 8 sorville). Eli siis nukkuu pidempään kuin kuuteen. Eli johan on ap:lla logiikka jos tuollaisen pitäisi hävettää....

Vierailija
16/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vielä vuorotyön lisäksi kun on ansainnu jo täydet lomat. Moni sukulainen ihmettelee miten voin olla talvellakin kolme viikkoa lomalla, kun kesällä olin jo 5 viikkoa lomalla.

Vierailija
17/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttava käy keskellä viikkoa baarissakin kun on vapaata, se on kiusallista kun laittaa esim tiistai iltana viestiä että lähetäänkö kaljalle. No ei lähdetä, käyn töissä...

Yhtä kiusallista on kun laitat pe iltana viestiä, lähdetkö baariin, en menen töihin klo 20.45. Lisäksi voi tulla vastaus, älä mene, nyt perjantai-ilta.

Vierailija
18/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vuorotyöläinen. En tosin käy baarissa viikolla enkä viikonloppuina. Mutta herätti ajatuksia tämä sinun kiusaantuneisuutesi.

Jos kysyisit minua vaikkapa perjantai-iltana elokuviin, pitäisiköhän minun tuntea kiusaantuneisuutta? En osaa, tuntisin kyllä harmistusta, kun en voi taaskaan lähteä tapaamaan ystävääni.

Minulla olisi monesti aikaa tavata arkena aamupäivällä. Kävisikö se sinulle paremmin?

Vierailija
19/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla oravanpyörässä ja eliitin orjatyövoimana...

Vierailija
20/54 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei varmaan sitten niillä hienoilla viikonloppuvapaillaan käy esim. kaupassa, kauneushoidossa tai ravintolassa, jos kerran kaikkien pitäisi olla toimistotyöajoilla töissä? Perjantaiyön sydänkohtauksen kanssa palataan asiaan maanantaina?