Miksi suomessa armeijassa tungetaan ne harvat vapaaehtoisesti käyvät naiset samaan tupaan
Poikien kanssa? Missään muualla maailmassa ei näin toimita. Onko riparillakaan näin?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Eikö menkkoja voisi kieltää vaikka lailla, kun naisten elämä tuntuu 99,5% pyörivän verisen pillun ympärillä?
Naiset itsekö sen muka voivat päättää tuleeko sitä verta joka kuukausi, häh?
t. mies
Aikaismminhan oltiin eri tuvissa, mutta siitä tuli ongelmia esim. tiedonannon suhteen, kun tiedot ei kulkeneet erilliseen pieneen naisyksikköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intin suosio nousisi varmasti naisten keskuudessa, jos tuvat eroteltaisiin sukupuolten mukaan. Ei ole kivaa nuorten naisten menkka-asioitaan hoitaa hihittelevien finninaamaisten teinipoikien tupakaverina.
Miksi intin pitää olla suosittu tai edes vapaaehtoinen naisille?
Onhan se miehillekin. Itse menisin sivariin, jos se olis mulle pakollista.
Että hajoittaisin selkäni kanniskelemalla 30 kiloa varusteita? Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intin suosio nousisi varmasti naisten keskuudessa, jos tuvat eroteltaisiin sukupuolten mukaan. Ei ole kivaa nuorten naisten menkka-asioitaan hoitaa hihittelevien finninaamaisten teinipoikien tupakaverina.
Sulla on huonosti kasvatettuja poikia jos ne vielä arneijaiässä käyttäytyvät kun kakarat. Ja mitä menkkajuttuja tuvassa hoidetaan? Ei liene sellaset naiset palvelukseen lähde joilla menkat tuottavat sotkua ja työtä.
No kyllähän voi lähteä, kai nyt menkat jokaisella joskus voi sotkua aiheuttaa. Jos esimerkiksi ei pääse vaihtamaan siteitä/tamponeita riittävän usein, mitä voisin kuvitella intissä tapahtuvan melko helpostikin. Kuukupin käytöstä turha tulla viisastelemaan, tuskinpa kukaan sitä missään metsässä trangialla alkaa keittelemään puhtaaksi.
Puhdistuspyyhkeitä ja minigrip roskapussiksi, niin hoituu kuppihommat metsässäkin. Mä en itse ole keittänyt kuppini kuin 1 kerran, uutena. Yleesä toki pesen vesihanan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Miksei intti ole vapaaehtoinen miehille?
Onhan se, voit mennä sivariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Miksei sivari oo vapaaehtonen
Kummallisesti Suomeen ei edelleenkään saada sukupuolineutraalia asevelvollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huonosti kasvatettuja poikia jos ne vielä arneijaiässä käyttäytyvät kun kakarat. Ja mitä menkkajuttuja tuvassa hoidetaan? Ei liene sellaset naiset palvelukseen lähde joilla menkat tuottavat sotkua ja työtä.
No kyllähän voi lähteä, kai nyt menkat jokaisella joskus voi sotkua aiheuttaa. Jos esimerkiksi ei pääse vaihtamaan siteitä/tamponeita riittävän usein, mitä voisin kuvitella intissä tapahtuvan melko helpostikin. Kuukupin käytöstä turha tulla viisastelemaan, tuskinpa kukaan sitä missään metsässä trangialla alkaa keittelemään puhtaaks
Puhdistuspyyhkeitä ja minigrip roskapussiksi, niin hoituu kuppihommat metsässäkin. Mä en itse ole keittänyt kuppini kuin 1 kerran, uutena. Yleesä toki pesen vesihanan alla.
En lähtis tohon, mutta suurempi ongelma melkein menkkakivut tai muu menkkojen aikainen oireilu. Esim. itse kärsin hormonaalisesta migreenistä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisesti Suomeen ei edelleenkään saada sukupuolineutraalia asevelvollisuutta.
Kaikil puolueil on naisäänestäjät tärkeitä nii ne ei lähe romuttamaan tätä järjestelmää joka on epäoikeudenmukaisen hyvä naisille ja huono miehille
Vierailija kirjoitti:
Nousisikohan armeijan suorittaneiden naisten määrä vai menisikö kaikki sivariin? En tiedä, itse ainakin menisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Miksei sivari oo vapaaehtonen
Sä haluat saada kaikki naisetkin sinne sivariin? No, miksei. Lähde ajamaan asiaa.
Älä vaihda puheenaihetta. Nyt ei puhuta siitä.