Naiset eivät tajua millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla.
Naiset luulevat että mies saa naisia ainoastaan olemalla kiva ja kohtelias mutta tämä ei pidä paikkaansa.
Vaikka mies olisi maailman kivoin ja huippu tyyppi niin ei se saa naisia jos miehellä ei ole tarpeeksi rahaa tai mies ei ole tarpeeksi komea(ja pitkä). Miehen täytyy tehdä hirveästi töitä sen eteen että mies saisi kauniin naisen huomion koska naisten vaatimuslista miehille on ihan järjetön! Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen ja tarpeeksi pitkä niin se saa käytännössä naisen kuin naisen koska naisia ei todellisuudessa kiinnosta paskavertaa miehen luonne.
Naiset eivät tätä ymmärrä koska naisen rooli on olla vaan kaunis ja nuorekas niin silloin nainen saa miehiä.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne naiset, jotka eivät ole kauniita?
Kaikille naisille löytyy mies jos nainen on mielenkiintoinen jollain tavalla.
Niin juu jos nainen ottaisi kenet vaan joka määrittelee itsensä mieheksi. Tosiasia on että sellaisia kunnollisia miehiä joilla on paketti kunnossa ja ovat perhemiehiä ja jotka eivät ole jostain syystä narsisteja tai muuten lapsuudessa traumatisoituneita eli toisin sanoen miehiä joilla on se paketti kunnossa, löytyy harvakseen. Se että löytää miehen jonka kelpuuttaa parisuhteeseen on jo aikamoisen työn takana. Niin että ei tälläisiä paketti kunnossa olevia miehiä näytä kaikille naisille löytyvän.
Ei tarvita kuin 1 per norminainen tai muuten ollaan onnellisia yksin. Ruikuttaja-ankeuttaja-ap:lle ei vain kerta kaikkiaan ole tilausta/kysyntää.
Lässyn lässyn lää... niin ei se saa naisia... lässyn lässyn lää... niin se saa käytännössä naisen kuin naisen... YYHYY!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet puhuu aina monikossa, että pitää saada "naisia"
En ole koskaan kuullut vastaavaa naiselta, että pitäisi saada enemmän kuin 1 mies.
hmmm
Siksi koska miehet haluavat levittää geenejään mahdollisimman monen naisen kanssa, se on biologiaa.
Ja yhtä lailla on biologiaa, että nainen hakee lastensa isäksi sen kaikkein parhaimman saatavilla olevan miehen, joka turvaa suvun jatkumisen. Eivätkö nämä ulinat riitä jo, ette te saavuta näillä muuta kuin itsellenne ja naisille pahan mielen.
Miehet tykkäävät tulkita biologiaa vain kun se heille itselleen sopii. Sitten on tippa silmässä, kun naiset tosiaan etsivät parhaita geenejä. Tosiaan, miksi ottaisin säälistä jonkun surkimuksen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät tulkita biologiaa vain kun se heille itselleen sopii. Sitten on tippa silmässä, kun naiset tosiaan etsivät parhaita geenejä. Tosiaan, miksi ottaisin säälistä jonkun surkimuksen?
Jotta voisit ymmärtää ap:n kaltaisia (surkimus)miehiä joille kelpaa vain kaunis ja nuorekas nainen? Loogista eikö 😂
Kauniilla naisella on varaa valita, miksi tämä on yllättävää?
Cheekin biisissä: "jos mä oisin sä, kyl mäkin oisin mun kaa". Sinun versio olisi: "jos mä oisin sä, en mäkään ois mun kaa". Totta eikö?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tajua sitä että passiivinen mies ei voi saada naista eli jos mies ei tee alotteita vaikka ujouden takia niin se jää sinkuksi. Naiset ei tee ikinä alotteita joten passiivinen nainen saa aina halutessaan miesseuraa.
Naisena aloitteita ei kannata tehdä, koska sitten on "helppo", mitä miehet myös inhoavat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset antakaa säälipeppua
T. Yksinäinen sinkkumies
Miehiltä saat
Vierailija kirjoitti:
Miksi peukutat omia vastauksiasi ja haukut yksinäisiä ihmisiä?
Puolet ketjun viesteistä saman kirjoittajan.
Jos olisin kaunis nuori nainen ja ympärillä pörräisi miehiä niin miksi ihmeessä ottaisin jonkun joka on vaan kiva ja kohtelias? Jos on valinnan varaa niin tietysti se kaunotar ottaa parhaimman vaihtoehdon.
mielestäni ihan loogista.
Ootko ap koskaan miettinyt, että miltä sun elämä näyttää, ku vanhempana katsot sitä taaksepäin? Että olipa hyvä elämä, kun tuli kaikki vuodet ruikutettua sitä naisten vapaata tahtoa ja elämän epäreiluutta vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
"Naisen rooli on olla kaunis ja nuorekas". Miehet ei tajua että naiset joutuu tekemään kauheasti töitä tämän eteen. Niin paljon, että palkkion on oltava riittävä jos siihen yritykseen rupeaa.
Ja sen lisäksi taistelu ikuisesta nuoruudesta on tuhoontuomittu..
Ootko ap huomannut, että tossa sun vaatimuslistassa miehille 2/3 asioista voi itse vaikuttaa, mutta vaatimuslistassa naisille ei voi itse juuri vaikuttaa?
Sulla on siis asiat paremmin, ei muuta kuin härkää sarvista ja töihin. Loppuu se ruikutus.
Ootko ap lapsena ollu hemmoteltu kakara? Sait kaiken mitä halusit jos vähän kiukutteli?
Pappa betalar ja äitis mielestä oot maailman ihanin mies?
Ymmärrätkö sinä ap, että vain pieni osa naisista on nuoria ja kauniita?
Ei oo pakko olla missään markkinoilla, en mä ainakaan oo 😄
Scarcity Mindset ei toimi, sillä normijärkinen nainen kuin nainen on mieluummin ilman kuin ottaa alati ruikuttavan ap:n kivireekseen upottamaan elämänlaatunsa ja -halunsa pohjamutiin.