Mitä ajatuksia sinussa herättää yli 40-vuotias ihminen, jolla ei ole koskaan ollut parisuhdetta?
Maaseudulla asuvia vanhoja poikia on ollut aina. Ei niissä mitään ihmeellistä.
Entä jos ikisinkku asuu kaupungissa ja on vieläpä nainen? Eikä ole koskaan seurustellut?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh miten vihamielisiä ja katkeria miehet jotka jääneet yksin. Ei tarvi enempiä syitä kysellä. Joutuisi varmaan perheväkivallan uhriksi jos tuollaisten kanssa yhteen menisi. Ei ole onneksi kukaan minua lähestynyt.
Onneksi naisilla ei haittaa mitkään päänsisäiset ja ulkoiset ongelmat suhteen löytymiseen. Mies ei välttämättä voi ongelmilleen mitään jotka oi olla synnynnäisiä ja naiset saa anteeksi kaikki ongelmat jotka ovat jopa itse aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihme ettei tällä naisella ole parisuhdetta... huh huh
No ei ole. Ei edes minulle itselleni. En pidä millään tasolla ihmeenä sitä, että olen ennemmin sinkku kuin annan jonkun palstaulin laskea kusiset spermansa minuun.
Hyvä hyvä, tuleeko lisää vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh miten vihamielisiä ja katkeria miehet jotka jääneet yksin. Ei tarvi enempiä syitä kysellä. Joutuisi varmaan perheväkivallan uhriksi jos tuollaisten kanssa yhteen menisi. Ei ole onneksi kukaan minua lähestynyt.
Onneksi naisilla ei haittaa mitkään päänsisäiset ja ulkoiset ongelmat suhteen löytymiseen. Mies ei välttämättä voi ongelmilleen mitään jotka oi olla synnynnäisiä ja naiset saa anteeksi kaikki ongelmat jotka ovat jopa itse aiheuttaneet.
Tuohan ei pidä paikkaansa. Olet jo itsekin moneen kertaan täällä kumonnut väitteesi kertomalla mm. minulle, että olen täysin parisuhdekelvoton yksilö. Mitenkäs se on mahdollista, jos kuitenkin nainen saa suhteen vaikka olisi miten viallinen?
Ei kaikki halua parisuhdetta. Jotkut viihtyvät paremmin yksin. Toki myötätuntoa, jos vasten tahtoaan on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Miksi sitten olen edelleen sinkku, vaikka suhteen pitäisi löytyä pelkästään sillä, että olen nainen? Kerro se!
Vierailija kirjoitti:
Tarjonta on ollut huonoa.
Tämä. Ei tarvitse kun lukaista palstaa niin huomaa huonon tarjonnan, sama irl.
Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa.
Parisuhteen tulee nostaa elämänlaatua, ei laskea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei pidä paikkaansa. Olet jo itsekin moneen kertaan täällä kumonnut väitteesi kertomalla mm. minulle, että olen täysin parisuhdekelvoton yksilö. Mitenkäs se on mahdollista, jos kuitenkin nainen saa suhteen vaikka olisi miten viallinen?
Kun kerran tiedät totuuden, miksi ihmeessä koet tarpeelliseksi vängätä tuon kanssa asiasta?
Eikö tuo ' asiamies' taas ole riehumassa? Ei sitten ole vieläkään sitä naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua parisuhdetta. Jotkut viihtyvät paremmin yksin. Toki myötätuntoa, jos vasten tahtoaan on yksin.
Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Onneksi meillä naisilla on Suomessa mahdollisuus valita eikä tarvitse ottaa mitä tahansa paskaläjää vain siksi, ettei olisi sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opin tänään?
Naisen pitää paonostaa itseensä, jotta saa miehen. Samaan aikaan nainen kuitenkin saa miehen täysin panostamatta.
Jokaisella naisella on vähintään viisi kiinnostunutta miestä. Samaan aikaan täällä on ainakin yksi nainen, joka on paltaulien mielestä täysin kelpaamaton parisuhteeseen.
Hyvin te vedätte :D
Naisen pitää panostaa jos haluaa mieleisensä miehen, mutta jokaiselle naiselle on kullinsurvojia tarjolla. Nainen valittelee yksinäisyyttä ja sitä ettei kelpaa kenellekkään miehelle silloin jos tarjolla olevat miehet on epämieluisia. Niitä kyllä on mutta ne ei kelpaa. Etkö muka ole lukenut tätä palstaa ennen, kun tuo on sinulle ilmeisesti uusi ja ihmeellinen asia?
Ei minulle ole millään tasolla uusi asia, että sinä olet niin katkera ettet kelpaa
Sittenhän tässäkin keskustelussa moni nainen joka väittää ettei kukaan mies ole lähestynyt puhuu täyttä soopaa? Vai onko se niin ettei niitä miehiä edes nähdä miehinä ja silloin voi hyvällä omallatunnolla sanoa ettei kukaan mies ole ikinä lähestynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjonta on ollut huonoa.
Tämä. Ei tarvitse kun lukaista palstaa niin huomaa huonon tarjonnan, sama irl.
Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa.
Parisuhteen tulee nostaa elämänlaatua, ei laskea sitä.
No niinpä.
Ja palstanaisten tekstejä kun lukee, ymmärtää oikein hyvin että harvassa on mies jonka elämänlaatua he nostaisivat.
Jos katson peiliin niin näen yhden. - Ei tämä ole mikään erityinen neriitti tai ansio. En häpeä kokemattomuuttani. Sen verran arka -tai huomaavainen olen, että en tuo asiaa oma aloitteisesti esille, En toisaalta valehtele parisuhde historaani tosieksi, jos joku sitä satttuu kysymään. Myönnän kyllä, että sekin aika oli jolloin ajattelin ja harkitsin vakaasti, että tulevaisuudessa valehtelisin "kokemattomuuteni" tosieksi,
Tämä sen jälkeen kun olin onnistunut olemaan verraten lyhey ajan sisällä useimmilla treffeillä joissa treddikumppanini (useita eri naisia) onnistuivat osoittamaan / kommentoimaan "kokemattomuuttani" sen verran viiltäväyi, että se tuntui "jo" vähän vaivaannuttavalta mutta myös, jotenkin hämmentävältä, kuten kysymykset, että olenko oikeasti homoseksuaalim joka etsiikin vain kulissia tai olenko insestin uhri. -Kumpaakaan en ole.
Olen myös vuosien saatossa lukenut juttuja joissa esiintyy joku vanhempi parisihdetta täysin kokematon. - Kaikella kunnioituksella mutta joitain kertoja on harmittanut. Tai ei ole ollut varma pitäsikö kokea myötähäpeää vai iloa siitä, että erilaiset ihmiset ovat saaneet oman (tähti)hetkenssä julkisuudessa; tosin hyvin monta kertaa "jutu kuvassa oleva henkilö ei liity juttuun" -nostan hattua, kaikillle jotka ovat uskaltaneet omilla kasvoillaan esuuntyä
Mutta tuo mainitsemani myötähäpeän tunne on tullut siitä, kun en ole ollit oiken varma, että onko jutssa kuvattu ""kokematon" oikeasti kumppania vailla, vai enempi terapian tarppessa? Kodin ja taloduen ylläpitäjää? (- Toki lahdutavia pikkeuksiakin on, kuten viime kevät-talvena ollut Hesarin juttu, jota ruodittiin täälläkin usean sadan kommentin verran).
Toisinaan taas jäänyt mielikuva jostain hyvin uskovaisesta (tai muun aatteen omaavasta), Ei ole pitkä aika siitäkään kun rivien väliin kerrottiin hyvinkin suoraa välillä, että vaikka juttu kertoo miehestä, joka haluaisi löytää ja kohdata unelmiensa emännän, niin rivien väliin kyllä kirjoitettiin hyvin vihjailevasti että lukija varmasti nyt ymmärtää, että jutussa esiintyvä mes kyllä mieluiten löytäsi sen oman miehensä mutta ei "vain" ollut tapana, että homo sasii julksiesti ilmaisia homoutensa saati, että kertosi haluvana toteuttaan homouttaan
Myönnän, että jos kohatsin yhtä kokemattoman -kärjsitäen- naispuolsien version itsestäni, niin kyllä minäkin saattaisi olla aluksi vähän ennakkoluuloinen ja tai varautunut. Kyllä sen verran harvinaista on olla "kokematon 40 vuotaaina. Jos kuitenkin muutoin on pysynyt ns, täyspäisenä ja omata läheisä ihmssuhteita, itselläni niitä on aina ollut niin naisten kuin meisten kanssa, - Onneksi. Erialsiet läheiset koen itse rikkautena.
Täysin en ole voinut välttyä itsesyytöksiltä ja arvostelulta. Edelleen olen varmasti itse suurin kriitikkoni ja arvostlijani mutta olen myös yrittänyt opetella tekemään valintoja ja päätöksiä sekä tekoja ja toimia, josita itse nautin ja josita saan iloa. (Kuulostimpa varmasti vähän itse riittosielta).
Yritän jaksaa huolehtia itsestäni niin fyysiesti kuin henksiesti, koska luultavsti saan tulla itseni kanssa toimeen loppikäni riippumatta siitä löydänkö ja saanko vielä mahd. joskus parisuhteessa elämiseen...
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ' asiamies' taas ole riehumassa? Ei sitten ole vieläkään sitä naista.
Ei ole, ainoa joka riehuu on naisasianainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran tiedät totuuden
No ihan vaikka sinun kiusaksesi. Minusta on myös hauskaa välillä haastaa näitä trollipoikia, jotka puhuvat itseään pussiin sen minkä ehtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei pidä paikkaansa. Olet jo itsekin moneen kertaan täällä kumonnut väitteesi kertomalla mm. minulle, että olen täysin parisuhdekelvoton yksilö. Mitenkäs se on mahdollista, jos kuitenkin nainen saa suhteen vaikka olisi miten viallinen? <
No ihan vaikka sinun kiusaksesi. Minusta on myös hauskaa välillä haastaa näitä trollipoikia, jotka puhuvat itseään pussiin sen minkä ehtivät.
Olet selvästi onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Hälytyskellot soi.
Hänestä toki voisi tulla uskollinen kumppani, mutta todennäköisempää ettei pysty sitoutumaan.
Kannattaa ottaa puoliso, jolla on ollut monta kumppania. Se on varmuus sitoutumisesta, tai miten se nyt menikään?
Sittenhän tässäkin keskustelussa moni nainen joka väittää ettei kukaan mies ole lähestynyt puhuu täyttä soopaa? Vai onko se niin ettei niitä miehiä edes nähdä miehinä ja silloin voi hyvällä omallatunnolla sanoa ettei kukaan mies ole ikinä lähestynyt?
No montaako naista olet tänään lähestynyt muuten kuin räyhäämällä vauvapalstalla? Jos vastaus on nollaa, ihan turhaan vingut naisille siitä, että olet yksin. Ei sitä muutkaan miehet istu kotona odottamassa, että nainen tulee hakemaan, vaan he ottavat yhteyttä jos kiinnostaa.
Aloituksen kysymyksen miehiä ei huoli kukaan. Kaupungissa asuva nainen on liian tasokas vapaana oleville miehille. Sellainen ajatus heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuitko kollektiivisesti skippaamaan kaikki viestit, jossa naiset haukkuvat miehiä tosi törkeillä sanoilla?
Aika kulunutta Aino