Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipahan kokemus kaupassa, uskomatonta!!

Vierailija
31.07.2025 |

Tänään kävin kaupassa, jossa oli kunnon ruuhka. Menin kassa jonoon ja edessäni oli vanha pariskunta. Kun he alkoivat pakata tavaroitaan, niin pariskunnan nainen käänsi kärryn ympäri niin, että se tukki tien. 

Eli kukaan muu (minä ja takanani olijat) emme päässeet missään vaiheessa latomaan omia ostoksia me hihnalle. Vain pariskunnan mies pystyi (hitaasti, erittäin hitaasti) laittamaan kassa hihnalle tavaraa. Ja koko ajan se mummo piti kärryistä kiinni ja mulkoili minua ja muita takana olijoita.

Ja mummo piti ne kärryt piikittain tiellä tasan silloinkin kun pariskunnan omat ostokset maksettiin ja mies pakkasi niitä, vasta kun mies alkoi kantaa kauppakasseja, mummo lähti kärryjen kanssa perään. Oikeasti. 

Seinäkellosta näin, että tähän meni 15 min kun nuo tukkivat koko kassan. Vain yksi avoin kassa, eikä itsepalvelukassoja ollenkaan. 

Onko kukaan koskaan törmännyt vastaavaan, mikä tälläiseen edes voi olla syynä? 

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin keksitty provo! :D

Vierailija
122/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap, että muutamien vuosien perästä sinäkin hidastelet kassalla. Ja loukkaannut verisesti, jos joku ilkeää huomauttaa, että tukit muilta jonon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä Gazan lapsia ja sen jälkeen ongelmasi merkitystä.

Mietippäs Sudanin lapsia ja sen jälkeen Gazan ongelmien merkitystä

Vierailija
124/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse puuttuisi muulla kuin vaan tönisin toisen ostokset sivuun jos noin kauan saisi odottaa.

Vierailija
125/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse puuttuisi muulla kuin vaan tönisin toisen ostokset sivuun jos noin kauan saisi odottaa.

Sun kannattaa tilata kotiin.

Pääsee kaikki helpommalla, sinä ja kanssaihmiset.

Jos min kassalla tekisit niin, niin saisit vaihtaa toiseen jonoon, viimeiseksi. TAI kutsuisin vartijan vahtimaan sut ulos. Ei ihmisiä kohdella päälle menemällä.

Vierailija
126/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en ole nähnyt, mutta minua ärsyttää, kun seuraava asiakas on tullut viereen kiinni kyyläämään maksutilanteessa. Ei tunnu turvalliselta maksaa, kun joku tuntematon yrittää pin koodia urkkia.

Sanot, että voitko siirtyä kauemmaksi. Hoidan juuri maksuani.

Ja suojaat toisella kädellä ne numerot. Ihan perusjuttuja.

Vierailija
127/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit  samantien poistua pihalle ilman ostoksia.

Eikä tarttis toiste tulla.

Vierailija
128/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saattaisin olla tuollainen vanhmpana. Muut pitäköön hajuraon ja vuoronsa kullakin. Jos täytyy päästä kassojen läpi ilman ostoksia niin sitten kauniisti pyydetään tietä. Muussa tapauksessa ei ole mitään syytä päästä kassalle ennen vuoroaan vaikka siinä menisi puoli päivää.

Vierailija
129/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pientä ihmistä harmittaa, kun maailma ei pyöri omien tarpeiden ympärillä. Hitto, pitääkö muutkin ottaa huomioon?

Vierailija
130/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi olla niin keskittynyt siihen kaupareissuun, että ei huomaa muita. Mutta kyllä vähän olisin tuupannut ja pahoitellut. No ei kukaan tahallaan sellaista tee, itsekin olen jo vanhempi ihminen, niin voihan sitä kaikkea huomaamatta sattua.

Vierailija
131/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt sitten oli uskomaton kokemus, mummo poikittain?

Vierailija
132/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelit 15 minuuttia siinä, etkä avannut suutasi ja ohittanut mummoa! Enemmän minä vielä ihmettelen, kuinka idiootti sinä olet!

Vierailija
133/154 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa pitää sanoa että "siirrä ne kärryt v*ttuun siitä että muutkin pääsee". Munaton suomalainen tossu ei osaa avata suutansa.

mykkyys tuttua suomalaisille

Vierailija
134/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelit 15 minuuttia siinä, etkä avannut suutasi ja ohittanut mummoa! Enemmän minä vielä ihmettelen, kuinka idiootti sinä olet!

Olisiko se taas ollut hyvä että hän olisi avannut suunsa ja huutanut mummolle?

Vierailija
135/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pientä ihmistä harmittaa, kun maailma ei pyöri omien tarpeiden ympärillä. Hitto, pitääkö muutkin ottaa huomioon?

miten mummo otti muut huomioon? Siis ne kaikki useat jonottajat jotka joutui 15 minuuttia katsoo hänen sirkusta?

Vierailija
136/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisit  samantien poistua pihalle ilman ostoksia.

Eikä tarttis toiste tulla.

Näin. 60 vuotta boomerit rakentaneet itselleen etuoikeuksia jos niihin puuttuu heitetään pihalle.

Vierailija
137/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ap, että muutamien vuosien perästä sinäkin hidastelet kassalla. Ja loukkaannut verisesti, jos joku ilkeää huomauttaa, että tukit muilta jonon.

Tai sitten hän ei ole yhtä mulkku kuin boomerit.

Vierailija
138/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Et sitten ajatellut avata suutasi ja sanoa "anteeksi, mutta pääsisinkö ohi tästä?"

Ei toimi.

Vierailija
139/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin riuskasti vetäissyt kärryt tieltä. Mummo olis mennyt mukana jos ei ois hellittänyt. Vihaan naisia, etenkin vi tun mummoja, koska ne on ehtiny vuosikymmeniä olla vit tumaisia akkoja.

Hmn. Siinä on saattanut olla ihan sellainen kiltti mummeli, joka ei vain huomannut sitä APtä.

Ja sinäkö olisit sieltä tullut ja kaatanut kumoon, ihan sen takia, että sinulla on traumat jostakin muista akoista?

Mietin nyt vähäsen

tuliko muka aloituksessa sellainen vaikutelma. No ei tullut.

Vierailija
140/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtäisin itse sen kärryn pois siitä sanomatta sanaakaan ja laittaisin omat  ostokset hihnalle.

Minä siirtäisin myös, mutta sanoisin "siirrän tätä vähän pois tieltä", ystävällisen hymyn kera. Ei ole tarvetta alkaa kiukkuamaan kenellekään ja ääneti rempomaan toisten kärryjä.

Ja mummo olisi katsonut sua totisena ja pitänyt kärrystä kiinni. Mitä sitten olisit tehnyt? Hymyillyt kovemmin?