Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ KesäHeinät viikkoon 14 ¤¤¤

02.04.2007 |

[color=FF3030][size=3][color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä:,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä:23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä:38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä:34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä:30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä:, monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä:27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä:27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_ , [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[/quote]

[/quote]

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans saitte mut pohtimaan vaatteita, taidanpas ostaa muutaman bodyn tänään kun niitä taitaa olla vähiten. Pitää käydä noi jo saadut vaatteet läpi, että mitä siellä on, mutta kun lajittelin pinoihin niin ainaskin potkareita, paitoja, bodyja, puolipotkareita, housuja.. Kaikkia n. 5 kpl, mutta kokoja en muista, varmaan vähän isompia, jopa 70 cm jotkut. Niin voisi pikkuvaraston laittaa semmosta 56-luokkaa :) Muita tuleekin pakkauksessa ja sukulaisilta..

Tänään munkin maha on näyttänyt ohjukselta, vaikka ei se niin iso ole.. On vaan tullut suoraan eteenpäin. Kaikki tädit sanoo heti että " ai poikaa odotat" , vaikka itse en usko että sukupuoli määrää masun muotoa.. Enemmän varmaan vaikuttaa ruumiinrakenne ja vauvan sijainti.

Huhhuh, ihan kamalaa oli odottaa ulkona 25 min bussia, meinasin ehkä kuolla kylmään :( Vaikka vaatetta olikin!! Käytin kissaa tikinpoistossa lääkärillä, meni hienosti. Hänen kanssa sitten värjöteltiin pysäkillä..

Hitsi kun taas tuli tyhjyys päähän, olitte kirjotelleet vaikka mitä ja taas ei voi muistaa!! Pitäs toisessa ikkunassa olla keskustelu auki niin vois luntata aina..

Pitää lähtee keskustaan vielä näkemään kaveria, mukavaa piristystä ja kahvilassa on aina jotain hyvää :D Opintotukipäivä, voisinpas hemmotella itseäni jollain makealla x) Mistin sanoin; ettei vaan paino pääse tippumaan :D Se olisikin aika vahinko..

-pals 27+5

P.S. Ollaanko me jo 8. kuulla???? Kun eikös 8. ole vkot 28-31, sit 9. 32-35 ja 10. 36-40?? Eiku laskin jotenkin väärin, mutta sinne päin.. Valaiskaa tyhmää.

Vierailija
22/35 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekin kaikenlaista ehtinyt pohtimaan täällä päivän mittaan. Tosta vaunujen pyöräasiasta mulla ei oo hajuakaan. Kaupassa ostaessanikaan en ole ymmärtänyt niistä pyöristä mitään edes kysyä. Just kattelin, että mulla on ainakin sellaset fillarin venttiilit noissa kieseissä, että ilmapyörät on. Kai nää uudet vimpaimet on ihan hyviä kaikki, ainakin toivon niin :)

Vaateasioista ja hankinnoista. Mulla on mopo keulinu siitä asti kun ekat 12 viikkoa tuli täyteen. Melkein nolottaa, mutta kaapista löytyy pelkästään 56-68 cm bodeja 27 kpl. Eli mua ei saa päästää kauppojen lähellekään ennen kesää.

Nää sukulaisten kommentit sukupuolesta ym asioista on kyl niin parhaita. Meillä anoppi kommentoi, että on se hyvä, kun on ensimmäinen tyttö, niin on sitten lapsenvahtina ja apulaisena kun seuraavia tulee. Ja tällaiset mun korvaan suorastaan sovinistiset kommentit kyl kanssa sapettaa. Ihan kun vaan ajattelen itseeni ja omaa miestäni, ja jos meille olis molemmille vaikka 10-vuotiaana annettu pienempi muksu hoidettavaks, niin mies olis kyllä pärjännyt siinä hommassa paremmin. Olikohan taas sekavaa selitystä?

Jotain piti vielä pohtia, mutta kun ei muista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Ukkohallasta palattu ja pikaisesti viestit luettu. Oli ihan mukava loma. Valitettavasti miehen sisko ja sen mies saivat siellä ollessamme oksennustaudin. No mehän sitten viihdytettiin niiden lapsia pulkkamäessä, sisällä pelaillessa ja kylpylässä käymällä. Oli se mäenlasku kova sana kun asuvat itse Englannissa eikä paljoa lumesta tietoa¿ Ja se saunamaailma oli aikas rentouttava. Siellä oli sellanen luolasauna, jossa oli iso ikkuna hyvällä näköalalla. Ja siellä soi rentouttava musiikki. Ja ulkona sellanen palju, joka myös piti testata. Miehen siskon viisvuotias poika tokaisi siellä paljussa, että haluaa jäädä asumaan sinne! Eilen pyrytti vielä lunta koko päivän.

Kiva oli lukea ultrauutisia! Voi että kun itekkin pääsis¿ Mutta toisaalta nyt ollaan jo niin pitkällä, että ehkäpä maltan kuin maltankin odottaa lapsen sukupuolen suhteen sinne kesään saakka. Vaikka toisaalta se on tosi vaikeaa vaateostoksilla, sillä vaatteet ovat vaan nykyään NIIN suunnattuja joko tytöille tai pojille. En oo vielä paljoa vaatteita ostellut, joitain bodyja, yökkärin, housut ja sellaset ihanat samettilappuhaalarit. Ja sit on jonkin verran muilta saatuja.

Mulla on sellanen olo, että meidän vauva ei voi olla kovin iso syntyessään, joten oon sitten uskaltanut ostaa niitä melko pieniäkin vaatekokoja¿ Koska haluan, että sille ei oo aluksi kaikki liian isoja. Ite oon ollut sen 47cm pitkä ja 2800g syntyessäni. Ja mies ei kovin paljoa isompi. Eikä muutenkaan olla pitkiä tai mitään. Ja mun maha. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa. Välillä tuntuu, että no nythän se on pompsahtanut, mutta sitten taas parin päivän päästä huomaa sen olevan ihan yhtä pieni edelleen. Kyllä se mua vähän huolestuttaakin, mutta onneksi on se lääkärineuvola ensi viikolla. Oon kuitenkin yrittänyt syödä monipuolisesti ja melko paljonkin on tullut syötyä, jopa herkuteltua. Miehen sisko se jaksoi mökkireissun päivitellä mun olematonta mahaa. On siinä pieni pallo, mutta hyvin pieni. Että ei tämäkään ääripää mikään mieltä ylentävä ole! Onneksi oma pikkuinen on hyvin eloisa. Ja onhan tässä se hyvä puoli, että selkä on pysynyt nyt melko hyvässä kunnossa ja muutenkaan maha ei oo tiellä erilaisissa jutuissa.

Ai niin, ainakin mökkireissun ajan sain nukuttua hyvin, miten muut unettomat? Ja näin lomallahan on hyvä kun voi ottaa päiväuniakin, toisin töissä. Sisko, isä ja äiti ovat kovasti sanoneet mulle, että jos unettomuus jatkuu nyt kun työt taas jatkuu ens viikolla, niin sitten pitää ottaa saikkua. Mulla vaan on sellanen työmoraali, etten kehtaa jäädä kovin helposti saikulle. Mutta tottahan se on, että jos nukuttua ei saa, niin saikkua on pakko ottaa. Noh, toivottavasti nukkumatti tulee taas ajallaan¿ Huomenna miehen toinen sisko perheineen tulee meille, joten voi olla etten ihan niin paljoa notku linjoilla. Heipparallaa!

-Veruska- 27+5 & Sirriäinen

Ps. Pals, mäkään en oikein tiedä miten kuukaudet pitäis laskea¿

Vierailija
24/35 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin jo pääsiäisen viettoon ja lomailen nyt viikon, ihanaa ja jos vaikka sais kaikkea hyödyllistä kotosalla aikaiseksi. Laitoin jo illalla herneitä likoomaan ja keittelen soppaa, kun joku hormonimyrsky päätti, että hernekeittoa ON saatava :) No, mulla on ollut tää retrokotiruokahimo oikeestaan koko raskauden ajan. Pullataikinat aattelin laittaa kans tehden nyt aamupäivästä ja tehdä pakastimeen kunnon setin niin piisaa siipalle kahveepullaa töihinkin.

Millaisias pääsiäissuunnitelmia teillä muilla on? Me lähdetään lauantaina liikenteeseen ja ollaan mun vanhemmilla yötä ja äidin isä tulee sinne myös. Sunnuntaina ajellaan katsomaan isäni vanhempia ja maanantaina miehen vanhempia, isovanhempia sillä ei eläkään. Mutta vaikka koko suvun revohka asustelee 100 km säteellä, niin kyllä saa kaahata pääsiäisenä paikasta toiseen. Ja miten sen kaiken syömisen jaksaa...

Tässä sitä vaan naputellaan ja johan se soppa kiehui hellalle, mutta palaillaan!

Vierailija
25/35 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kans toi palsin esittämä kysymys, että mitkä viikot ja mikäs kuukausi on menossa, kun en minäkään tajua tota systeemiä.

Jotta jos joku tietää, niin valistatko meittiä?

Vierailija
26/35 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tulee vauva-vihkosen mukaan raskaus lasketaan seuraavasti...

eli kuukautisten viimeisestä alkamispäivästä aloitetaan ja seuraavat neljä viikkoa siitä eteenpäin on eka raskauskuukausi...viikot 0-4

2. kk viikot 5-8, 3. kk viikot 9-12, 4.kk viikot 13-16, 5.kk viikot 17-20,

6.kk viikot 21-24, 7kk viikot 25-28, 8kk viikot 29-32, 9kk viikot 33-36 ja 10kk viikot 37-40.

englantilaisen babycenter.com sivustojen mukaan lasku on erilainen ja lasketaan 9kk mukaan.

Mukavaa pääsiäistä kaikille :)

Vierailija
27/35 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

kiva aina välillä seurata aktiivisten kesäheinien keskustelua ja kuulumusia, vaikka en itse niin ahkera kirjoittaja olekaan. Voisiko joku tekniikan ihmelapsi lisätä kohdalleni iän, joka siis 34 ja monesko: kolmas, aikaisemmat tyttö -01, poika 03 ;). Muutkin ovat ahkerasti tätä tietoa tarjoilleet ja multa unohtunut laittaa....

Miten jaksaa vielä kolme kuukautta, kun selkä kroonisesti kipeä ja sellainen lyllerrys päällä, että tuntuu viimeisten viikkojen oleva käsillä?

Vierailija
28/35 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä sata ja yksi asiaa tekemättä, illalla ollaan lähdössä pääsiäisen viettoon mun vanhemmille, maalle.

Sukupuolesta: noi sukupuolisidonnaiset kommentoinnit suuntaan ja toiseen ottaa kyllä kupoliin! Ihan niinku tosiaan sen esikoistytön tartteis olla sitten lapsenvahtina jo joskus 4-vuotiaana! Tai että lapsilukunne on sitten täysi, kun esikoinen on poika.. Mä haluaisin kyllä ihan ihmisen tästä lapsestani, enkä vain miestä! Ja oli mulla ihan tarkotuksena, että jos tyttö olis tullut, että oltas menty kalastamaan jne. juttuja, joita nyt ehkä joku vois pitää ns. poikien juttuina. Ite oon maalla puuhannut yhtä jos toistakin aikanaan!

Eli kyllä me ihan innolla tätä pikkuista poikaammekin odotamme, jos nyt ed. viesteistä tuli jollekin paha mieli/epäilys asiasta. Mutta saihan sitä toivoa ja sitten hieman pettyäkin. Muttei meillä ole tietty pikkuiselle tarkoitus sanoa koskaan, että menit sitten olemaan poika vaikka tyttö piti tulla!

Tarttee palata kotihommiin... Oikein ihanaa ja munarikasta ;) pääsiäistä kaikille!!!

Kuutar rv28+2

Vierailija
29/35 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto etusivulle ja hyvän pääsiäisen toivotukset kaikille!

Vierailija
30/35 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pudottu jo kolmannelle sivulle. Onks tosiaan kaikki kadonnut jo jonnekin pääsiäisenviettoon? Täällä vissiin hengailen keskenäni. Me lähdetään sukulaiskierrokselle vasta huomenna.

Tänään ollaan miehen kanssa tehty pihahommia ja on kyllä aika kankeeta jo tällä vartalolla :)

Pensaitten leikkuu ja haravointi vielä menee, mut sitten kaikkien kasojen keräily maasta aiheuttaa puhinaa ja punaista naamaa. Silti on vaan pakko pungertaa.

No, josko tänne linjoille joku muukin vielä pääsiäisenä eksyis....

Vierailija
31/35 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pysytään. Me ei olla suunniteltu lähtevämme mihinkään koko pääsiäisenä. Ja hyvä, ettei suunniteltu, kuopuksen flunssa kun vaan ei ota mennäkseen ohi. Eilen jo käytettiin neitiä terveyskeskuksessa, kun oli koko päivän ihan ventti ja silmäluomet roikkui puolitangossa. Nukkuikin kolmen tunnin päikkärit, vaikka yleensä ei enää edes juurikaan nuku. Tänään on onneksi ollut hitusen virkeämpi, mutta kuumetta on edelleen, ellei lääkettä oteta. Mutta mehän otetaan :)

Oma olo on ihan ähkynen, kun koko ajan tulee puputettua jotain ja sitten taas ulkona ei kauheesti olla oltu, kun tuo neiti on kipeä. Tai siis muut on tietysti, mutta kun välillä vaan äiti kelpaa, niin mihinkäs tästä menisi.

Tuli muuten tuosta vauvan vaatekeskustelusta mieleeni, että oletteko te muut käyttäneet tuota huutista minkä verran? Minä vasta viime vuonna tutustuin paikkaan kunnolla, mutta olen kyllä tehnyt hyviäkin löytöjä sieltä. Ihmiset kun myyvät paljon ihan uuttakin kamaa. Ja ainakin noita pieniä vauvan vaatteita näkyy olevan kosolti tarjolla.

Mutta nyt ei muuta kuin hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille ja paljon suklaamunia :)

Misti ja masu rv 27+0

Vierailija
32/35 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... täältä maalinhajun keskeltä. Nyt alkaa pojan huone olla vaaleansinapinkeltainen. Mies on hoitanut huoneen maalauksen ja minä olen päivän lakannut hoitopöytää. Että voikin sattua selkään tollainen kurottelu lattialla. Mutta hienot niistä tulee!

Saatiin eilen pinnasänky (ostin huuto.netistä), joten nyt ei puutu enää kun patja ja tyyny vauvalta. Niin ja lakanoita. Ja pitäisi joku rahi vielä saada keinutuolin eteen, tekisi selälle parempaa kun saisi jalkoja vähän ylös.

Vaatteita en aio hamstrata enempää, jos ei vastaan tule jotain tosi ihanaa, ostetaan sitten kun vaavi syntyy. Yöpukuja ei kyllä ole, tai siis en oikein tiedä että mitä eroa on yöpuvulla ja normaalilla vaatteella, valistakaa joku fiksumpi ensikertalaista.

Hieman huolissani olen tuon lakan haistelusta koko päivän ajalta. Mutta ainakin vielä Julle myörii mahassa niin lujaa, että ei kait sitä hirveesti ole haitannut. Vähän supistelee välillä, mutta loppuillan nyt lepään.

Nii joo ja risteily meni hyvin, onneksi oltiin alkuviikosta eikä nyt kovien tuulien aikaan. Hytti oli jumalainen ja jaksoin vanhassa kaupungissakin kävellä monta tuntia ennenkuin jalat sanoi itsensä irti. Join aamupalalla lasin kuohuviiniä molempina aamuina, oli sen vaan NIIN hyvää. Ja illallisilla lasin valkoviiniä, eli sai Jullekin jo ekat alkoholiannoksensa.

Ihani ultrakuulumisia teillä. Ja kiva saada tyttöjä lisää kehiin. Kävin tosi pikaisesti lukemassa joten kommentit jää nyt vähiin, mutta hienoja kuulumisia silti.

Kaikille oikein hyvää pääsiäistä, mä lähden tästä saunaan!

-Ellu ja Julle 27+1-

Vierailija
33/35 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pääsiäisen vietossa ollaan isin luona Järvenpäässä.. Tänään onkin ollut vaikka mitä kivaa, kuten munan etsintää :D Ja upeet ruuat, isi teki lammasta jota rakastan ehkä eniten, nam. On vaan sairaanloisen ähky ja ku torstai-illasta lähtien kannellu pikkusiskopuolta 3v, niin on jo napannut pari kertaa ikävästi masusta tänään supistusten aikaan. Pitää ottaa rennosti tästä eteenpäin. Mukavaa kun on saanut leikkiä ja selittää vaikka mitä, kuten miksi mennään sairaalaan synnyttämään :D

Masupoika on pitänyt tosi kovaa liikuntaa koko viikon, mikä on kiva.. Tietää ainakin että toinen on reippaana vaikka mamma ei niin jaksasikaan. On ollut noita alaselän hermokipuja oikeestaan koko ajan, saa nähä mitä tulee nosteluista töissä kun juilii aika ikävästi välillä. Muuten olen ollut aivan " vaivaton" , kamalan pirtee mieli ja mukavaa on ollut herkkujen ja perheen kesken.

Pitää kotona vaihtaa järjestystä ens viikolla, kun meillä on makkari ja " työhuone" eli siis huone, joka täynnä laatikoita ja roinaa, vaihdetaan niiden paikkoja. Nykyinen makkari on kodikas mutta niin kapean mallinen, että kun parisänky on perällä, niin sinne pitää kömpiä eikä viereen jää edes kävelytilaa. Kätsympi muuttaa siis neliömäisempään huoneeseen, niin saa vaikka kehdon sitten oman sängyn viereen, ja alkaahan toi vessaan känyäminenkin olla aika hankalaa: Ensin pitää paikallaan nousta seisomaan sängyllä, sitten harpata koira ja miehen yli varovasti kun mun jalkopäässä on kirjahylly :D Tota kun jonkun kerran yössä jumppaa, niin johan on.. Ja alkaa jo pelottaa se sängyltä alas hyppääminen :D

Selkähän tässä kipeytyy kirjotellessa, palailkaahan siskot linjoille ja hyviä loppupyhiä!!<3

-pals 28+1

Vierailija
34/35 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan hieman meitä...

Lastenhuone alkaa olla valmis hiljalleen. Verhotangot vielä kiinni ja hoitopöytään vetimet (löysin ihanat metalliset kukkaset) ja sitten ei kun kamat paikalleen.

Eilen kävin ostamassa 5cm vaahtomuovinpalan josta tein kehtoon patjan, äiti lupasi ommella päälle hupun joka kestää kosteutta. Ostin samalla pari lakanaakin.

Eli loppusuoralla. Muuten otetaan rauhallisesti tänään, en edes ruokaa meinaa tehdä vaan pitää hakea jotain take awayta tai käydä ulkona. Huomenna tulee kaverit syömään, ajattelin tehdä tämän reseptin mukaan lihapullia http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=297

Hyvät pääsiäisen jatkot jos joku käy täällä lueskelemassa (aika rauhalliselta kyllä vaikuttaa) =)

Vierailija
35/35 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku oli toi ElluP:n ohje. Täällä kanssa syöty tänään erikoisen hyvin, käyty Porvoossa kuolaamassa vanhaa kaupunkia ja katottiin velipuolen kaa toi ansa viritetty äsken.. Nyt väsy. Voisi nukkumaan. Pieni ollut taas tosi aktiivinen ja kaikki on nähneet tai tunteneet potkuja tänään :)

Toivottavasti joku osaava jaksaa huomenna tehdä uuden pinon, se on taas uus viikkokin.. Hullua!!

-pals 28+2