JOS joutuisit tilanteeseen että tarvitsisit äkkiä muutaman satkun, mistä sen hankkisit (työttömänä).
Mulla on tää tilanne, ja vaikka luottotiedot puhtaat niin en saa lainaa mistään onnettomien tulojen takia. Eikä ole ketään keneltä voisi lainata.
Kommentit (91)
Ja millä opilla voit maksaa vipin takaisin jos jo nyt olet persauki???????????
SÄÄSTÄ se jos voit. Eli et voi.
Mä saan käteen 150€/30min sillä maailman vanhimmalla tavalla. Osan kanssa ei edes tartte tehdä mitään muuta kuin katsella.
Sanni16kerava
panttilainaamo eli korut, desing esineet ja vaikka muumimukit käy sinne. voit saada esineet takaisin rahaa vastaan tai sit jättää ne sinne ja pitää rahat.soittimet käy ja kallis electroniikka (ehjä)
moni sormus (kulta) voi olla 200e arvoinen jne.
taulut voi olla satasten arvoisia myös.
Varmaan pankkitililtä ottaisin. Työttömyys ei ole synonyymi tyhmyydelle.
Nyt on mustikkaa metsä täynnä, ja ylihuomenna pitäis helteidenkin helpottaa.
50€ / puhdistettu ämpärillinen, onnistuisiko muutama tuollainen?
Jos olet nainen etkä täryjyrän kokoinen niin on helppoja keinoja saada ihan haluamansa määrä rahaa. Niihin liittyy kyllä kaikkiin hanurisi mutta hyvin toimivia ja nopeita keinoja ovat tarvittaessa eikä se nyt niin paha ole lopulta, siihen se on tarkoitettukin.
Jos olet mies, niin hyviä laillisia keinoja on huomattavasti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule sellaista tilannetta johon en olisi jo varautunut.
Ihanaa että Jeesukseen uskovia löytyy muitakin <3 Ei ole huolta vaikka kuolisi nyt, koska ollaan varauduttu :)
Aha. Viime kesänä keräsin pulloja 100 euroa kk. Hellettä vielä piisaa. Joten 4 reissua lähialueellesi päivässä tuo 3-20 päivässä. Riippuen missä asut ja kauppojen määrä.
Vanhojen kamojen myynti. Riippuu mitä kaappiin on kertynyt. 0-1000.
Marjanpoiminta. Huono vuosi, hinta korkea. Ammattilaiselle helppo tonni. Ämätöörille eksyminen ja nestehukka.
Pelaa pitkävetoja. Häviät joko 2000 tai voitat satasen.
Kysy äidiltä.
Aukaise kaikki henkilöstövuokrafirman haut. Korjaa haku ja cv. Tai kävele kaikkiin toimistoihin heti aamulla ja kerro tarvitsevasi päiväksi pariksi töitä. Teet mitä tahansa. Siitä se ura urheaa, eikä tarvitse vauvalta enää kysyä.
Mulla ainakin olis yks muumimuki jonka vois myydä arvo ehkä 400e. Ja Arabian seinälautanen, arvo 60e. Älyttömästi käyttämättömiä hienoja vaatteita. Joskus niitäkin shoppailin enkä ehtinyt käyttää ku kiloja tuli. Testattu vaan,eikä siis vaatekaapista ole muuten poistunut,eikä varmaan kertaakaan pesty edes.
Tarjoudun kaverin lapsille viikonloppuna lapsenvahdiksi 50€/ pe ilta- la aamupäivä
Teen näitä keikkoja pari kuukaudessa, olen kuulemma paljon halvempi kuin mml
Jos ei olisi lapsia, laittaisin Facebookiin ilmoituksen että poimin mustikoita. Lähtisin metsään poimimaan jos tulisi tilauksia.
Voisin myös käydä tavarani läpi ja koittaa myydä rahanarvoiset. Esimerkiksi vanha tietokoneeni (vic-20) meni Torissa heti kaupaksi.
Ois rahapussissa jokunen tonni ylimääräistä ollut jo pidempään lojumassa, joku nuori nainen voisi tulla tyhjentämään bägit.
Ei mitenkään. Ja varsinkin jos ei ole ketään joka voisi auttaa. Tietysti voi keksiä aina keinoja, koiranulkoilutus tai hoito. Tai jotain vippaskonsteja jossa ei silti huijaa tai riko lakia. Myyjäiset ja jonkin myynti. Torimyynti, joskus oli torikirppis, jos jaksaa seisoja ja kehtaa olla - se voi vaatia suojan jos paahtaa. Bisneksen kehittely. Kirjan kuvat ja tekstit. Korttien teko ja joku painaa postikortteja. Kädentaitotuotteet. Standup illassa komiikkashow, saa olla aika hyvä.
Ainakin Tori.fi monet ilmoittavat myyvänsä kanttarelleja 50 euroa ämpäri. Jos lähelläsi on sienimaastoja, niin kauppa kyllä käy. Voi myydä tuoreena, kuivattuna tai pakastettuna.
Minä ainakin olen vanhuksena niitä ostanut, kun en enää 89-vuotiaana raahaudu metsiin.
Jos sulla on omistusasunto, niin ota käänteinen asuntolaina. Ei pikaiseen rahantarpeeseen auta, mutta sillä saat rahaa vuosikymmeniksi.
OF tulille ja heviä hanuriin. Eikä tarvitse edes osata soittaa.