Kyllästynyt someen.
Monta vuotta käyttänyt siihen, että päivittäin plärään facebookia ja instagramia, nykyään ennen kaikkea instaa. Alkuvuosina päivittelin silloin tällöin jotain, mutta nykyään hyvin harvoin. Käytän aivan liikaa siihen että selailen muiden elämiä. En halua enää jakaa elämääni, ei tullut mieleenkään päivittää mitään kesälomareissuilta. Päätin luopua someista ja elää ihan vaan oikeaa elämää jakamatta siitä jotain kiilloteltua ja siloteltua arkea muille ja tuhlaamatta aikaa muiden kyttäämiseen.
Onko muita, joille tullut samanlainen fiilis ja ovat luopuneet somen käytöstä.
Kommentit (24)
En ole koskaan ollut somessa ja olen tyytyväinen, etten lähtenyt siihen sirkukseen mukaan. Ei kiinnosta pätkän vertaa kenenkään aamiaiset tai muut jonninjoutavat päivitykset. Minuun voi ottaa yhteyttä soittamalla, tekstarilla tai kirjeellä, en käytä myöskään pikaviestimiä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut Facessam, Instassa enkä missään noista. Älypuhelinta en ole omistanut koskaan. Asun Helsingin kantakaupungissa.
54vee
Okei joillain on oikee elämä!
Kiitos. Läppärillä katselen välillä Youtubea ja joskus luen Vauvaa, siinä minun sometteluni. Typoja tulee tämän ikäisenä jo ihan kunnon näppikselläkin. Älypuhelinta en halua koskaan, inhoan sitä laitteena, huono käytettävyys. Läppäri on paljon parempi. Ei ole tarvetta olla netissä kun astun ovesta ulos, ei ole koskaan ollut. En kanna mukana edes älytöntä, se pysyy kotona. Olen Kekkosen Suomesta :)
Olen huomannut tällaista somen vähentämistä olevan liikkeellä. Tai sitten instagram ei ole enää niin suosittu. Tai sitten omat päivitykseni eivät ole enää kiinnostavia.
Sosiaalinen media on oikeasti todella tylsää. Ihan jo sen vuoksi en juurikaan sitä käytä, enkä ymmärrä mitä massat siinä oikein näkevät.