Mitä tekisit jos sinkkuna tulisit raskaaksi varatulle miehelle?
Mulla on kyllä pillerit, mutta nyt on pelko, että ne ovat pettäneet. Olen kyllä ottanut jokaisen pillerin ajallaan, mutta silti pelottaa. Jos olen raskaana, niin en pysty tekemään aborttia.
Toivon mukaan on vain väärä hälytys. Raskaustestin pystyn hakemaan huomenna aamulla.
Kommentit (25)
Harjoittelitteko ensin jauhopussin huolehtimisesta, ennen vauvan syntymää. Siis hoitoa ja vastuuta?
Miehiltä pitää kieltää siemensyöksy muissa tilanteissa kun hedelmöitykseen spermaa kerättäessä
Miehet voisivat myös elää siittoloissa, joissa heiltä koneellisesti pumpattaisiin tuo valkea elämän eliksiiri talteen. Pisaraakaan ei saa mennä hukkaan!!!
Voi viddu. En sekaannu varattuihin. Enkä harrasta yhdenillanjuttuja.
Miksi sitä lasta ei voisi ajatella onnena, eikä heti miettiä vain kuluja, vaivaa ja aborttia.
Jos omat varasi ei riitä, saat yhteiskunnalta tukea lapsesi elättämiseen.
Ehkä sun ensisijaisesti kannattaisi miettiä, mitä sinä tekisit. No, lopettaisin pikaisesti suhteen varattuun, olisin raskaana tahi en.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelitteko ensin jauhopussin huolehtimisesta, ennen vauvan syntymää. Siis hoitoa ja vastuuta?
Mitä sä sekoilet?
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä lasta ei voisi ajatella onnena, eikä heti miettiä vain kuluja, vaivaa ja aborttia.
Jos omat varasi ei riitä, saat yhteiskunnalta tukea lapsesi elättämiseen.
Missä mä mistään kuluista kirjoitin? En yhtään missään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu. En sekaannu varattuihin. Enkä harrasta yhdenillanjuttuja.
No voi että. Älä sitten sekaannu. Miten yhden illan jutut tähän liittyi millään tavalla? Ei mullakaan niitä ole vaan mulla on suhde varatun kanssa.
ap
laskee mikä on se aika jolloin parhaiten hedelmöittyy ja ei muutak un jalat haralleen useempaan otteeseen
Vierailija kirjoitti:
laskee mikä on se aika jolloin parhaiten hedelmöittyy ja ei muutak un jalat haralleen useempaan otteeseen
Oletko sä vähän yksinkertainen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä korkeampaa viisautta edustaa paneskelusi varatun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taitaa se olla. Nimittäin jos on se sama joka kopioi tän ketjun vastauksia aloituksiksi. Ja kyllä muutenkin.
Halpamainen yritys varastaa mies itselleen. Häpeä. Se jättää sut ja äpärän jos raskaana oot
Vierailija kirjoitti:
Halpamainen yritys varastaa mies itselleen. Häpeä. Se jättää sut ja äpärän jos raskaana oot
Oletko oikeasti noin helvetin tyhmä???? Mulla on ehkäisy jonka pelkään nyt pettäneen! En todellakaan halua olla raskaana varatulle miehelle vit un ääliö!! Itse olet epäsikiöäpärä.
ap
Jos olisin raskaana, ilmoittaisin ensimmäiseksi miehen vaimolle, jotta hän voisi tehdä omat johtopäätöksensä. Jos en olisi raskaana, olisin hiljaa ja lopettaisin suhteen varattuun miehen välittömästi. Se voi olla hauskaa ja jännittävää aluksi, mutta nyt on kyllä totinen paikka. Ennemmin tai myöhemmin joudut tekemisiin miehen perheen kanssa. Ei kukaan mies ole niin fiksu, että pystyy suojelemaan sinua vaimoltaan
Jos noin kävisi, pitäisin tietysti lapsen. Mies tunnustaisi lapsen joko hyvällä tai oikeusteitse ja maksaisi elatusmaksut, kunnes lapsi on täysi-ikäinen. Mikä tässä on vaikeaa?
Se on tyypillistä ja erinomaista myös kehittyvän lapsen kannalta. Ole vain hehkuva onnellinen odottaja ja tuleva äiti. Kaikkea hyvää sinulle.