Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö jotkut ihmiset herkkuja (karkki, suklaa, pulla, sipsit, keksit yms.) joka viikko tai jopa joka päivä??

Vierailija
30.07.2025 |

Itse syön herkkuja vain jouluna ja syntymäpäivänä

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suohon

Vierailija
22/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena osalla vatsa kestää. Myöhemmin vähemmän. Naisilla on enemmän makeanhimoa kuin miehillä, riippuu miehestä. Koska hormonit ja makuhermot. Moni ottaisi terveellisemmän vaihtoehdon jos olisi kaupassa valikoimissa tai on. Homeista hedelmää tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön vain syntymäpäivänäsi.

Vierailija
24/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin syön. Ja olen hieman liian laiha.

Vierailija
25/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi joka viikko, saati päivä, vaikka jostain syystä haluaisinkin (en tosin halua).

Aivan paska olo (siis fyysisesti) seuraavana aamuna, jos on vaikka illalla vetänyt leffaa katsoessa sipsipussin ja salmaripussin naamariin.

Pyrin suhtautumaan tuollaisiin herkkuihin kuten viinaan: joskus ok huvitella, mutta ei myrkkyä säännöllisesti.

Vierailija
26/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön pullan tai kaksi keksiä joka päivä, kun ravintoterapeutti antoi luvan.

Lihava

Vierailija
27/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä päästään vajaalta jankkaajalta joka on muka kaupan kassalla töissä ja kyttää ihmisten ostoksia.

Vierailija
28/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa ihmiset syöneet joka aamu keksin kahvin kanssa silloinkin kun lihavuus ei ollut ongelma yhteiskunnassa

Vierailija
29/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee syötyä viikoittain, joskus jopa päivittäin pitkiäkin aikoja karkkeja, sipsejä ja sun muuta ja kaljaa kittailen kanssa välillä aika reippaasti. Olen kuitenkin hoikka/sopusuhtainen, mutta pitkä muutenkin joten pysyn hoikempana helpommin.

Vierailija
30/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kahvipöydässä käytännössä aina jotain noista ja lukuunottamatta yhtä anorektikkoa ja ihmisten dieettikuukausia niin kaikki ottavat kahvin kanssa keksin/pullan/karkin jne. Meillä on töissä ihan normaalipainoista porukkaa. Syön itse joka viikko karkkia tai jäätelöä, sipseistä en välitä ja en jaksa leipoa joten mitään pullaa tms ei ole kuin synttäreillä. Lääkäri kirjoitti nyt heinäkuussa yleiskuvaukseeni hoikka, joten en ilmeisestikään ole paisunut läskikasaksi tästä huolimatta näin 46-vuotiaana. Harrastan tosin urheilua ja kulutan paljon. 

Vierailija
31/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööööööööh

Nöööööööööh 

Vierailija
32/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että jotkut jopa polttaa tupakkaa, juo viinaa, käyttää huumeita.

Vierailija
33/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne jotka ei syö niin juo siitäkin edestä, viiniä, olutta ja myöhemmässä vaiheessa mitä tahansa. sitten ne kehuskelee sillä etteivät pidä herkuista. 

Vierailija
34/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkodissani syötiin pullaa joka päivä kahvin kanssa ja kukaan ei ollut lihava. Pullat olivat itse tehtyjä ja pieniä.

Pullamössösukupolvi?

Ei vaan ennen sotia syntynyt sukupolvi.

Vierailija
35/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ihmiset syö, eli 80% suomalaisista.

Bmi 19,0 ja syön jotain herkkua joka päivä melkein. N33

Vierailija
36/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ihmiset syö, eli 80% suomalaisista.

Mutkat suoriksi vaan - mä syön herkkuja joka päivä, en ole ylipainoinen. Ja eiköhän tuo 80 prossaakin nyt ole hieman liioiteltu? 

Vierailija
37/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka päivä jotain herkkua, eli muffinssin, piirakkapalan, pullan, keksin, jäätelöä, suklaata tai karkkia. Mutta perusruokavalio on terveellinen ja annoskoot kohtuullisia, myös herkuissa. Syön tosiaan vaikka yhden keksin tai yhden mokkapalan, en pellillistä.

Olen aina ollut normaalipainoinen tai jopa hoikka, pituutta on 170 cm ja paino vaihdellut välillä 60-65 kg. Ikää on nyt 43v ja olen nainen. 

Vierailija
38/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻🥩🧺

Vierailija
39/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laske syömisiäni koska en ole ylilihava. 

Joskus syön kaksi berliininmunkkia yhteen menoon joskus en.

Syön lakritsan silloin kun huvittaa ja jäätelönkin ostan ihan tosta vaan jos tekee mieli.

En ole syömishäiriöinen. Suhtautumiseni ruokaan on normaali.

No tämä tosiaan. Mäkin syön mitä huvittaa, suklaata, linssinaksuja, pizzaa, ei mulla ole hajuakaan paljonko missään on kaloreita. Jos paino nousee pari kiloa, syön hetken aikaa vähemmän, se siitä. 

Vierailija
40/46 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä hoitamaton mielenterveyspotilas aloituksineen...