Syökö jotkut ihmiset herkkuja (karkki, suklaa, pulla, sipsit, keksit yms.) joka viikko tai jopa joka päivä??
Itse syön herkkuja vain jouluna ja syntymäpäivänä
Kommentit (46)
Lihavat ihmiset syö, eli 80% suomalaisista.
En syö joka viikko. Kun syön niin syön vähän. Esim. suklaapatukka.
Mä syön joka päivä enkä ole lihava.
Kun on 8,2 miljardia ihmistä ja kysytään, että "Tekeekö jotkut--?" niin vastaus on aina kyllä.
Lapsuudenkodissani syötiin pullaa joka päivä kahvin kanssa ja kukaan ei ollut lihava. Pullat olivat itse tehtyjä ja pieniä.
Minä syön keksin tai pari joka päivä kun juon kahvia.
Joka viikonloppu syön myös sipsiä ja suklaata. Karkkia menee harvemmin.
En ole koskaan ollut ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkodissani syötiin pullaa joka päivä kahvin kanssa ja kukaan ei ollut lihava. Pullat olivat itse tehtyjä ja pieniä.
Pullamössösukupolvi?
Syön jotain herkkua ehkä kerran pari viikossa, mutta tuota sinun mainitsemaasi moskaa en ikinä.
Syön joka päivä ja useimpina päivinä monta kertaa. Välillä kyllä elän herkuttomasti kuukausiakin, joko tahdon vastaisesti itsekurilla tai spontaanisti, kun ei vaan tee mieli herkkuja. Olen kai sitten tuurisyöppö?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ylipainoisia on 59,5 prosenttia ja lihavia 26,8 prosenttia yli 16-vuotiaista.
Kyllä, kukaan ei jätä sinulle, ap, yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lihota voi muutenkin kuin suklaalla, karkilla, sipseillä ja jäätelöllä.
Mä söin ennen joka päivä jotain herkkuja, en ollu lihava. Tammikuussa lopetin kaikki herkut, olen pelkästään sillä laihtunut 5kg vaikka en olis edes halunnut. Olo on kyllä paljon virkeämpi.
En laske syömisiäni koska en ole ylilihava.
Joskus syön kaksi berliininmunkkia yhteen menoon joskus en.
Syön lakritsan silloin kun huvittaa ja jäätelönkin ostan ihan tosta vaan jos tekee mieli.
En ole syömishäiriöinen. Suhtautumiseni ruokaan on normaali.
Lapsuuden kodissa päivä alkoi pullalla ja kahvilla. Sitten 9-10 välillä oli kunnon lounas. 12 aikaan päiväkahvit pullan kera. 16.00 kunnon ruoka. Ja illalla noin 20.00 kaakao/tee ja pulla. Lauantaisin oli aina karkkia tarjolla ja lauantaisin illalla saunan päälle sai ottaa pienen pullon limpsaa tai jäätelötuutin.
Meillä oli aina komerossa karkkia, keksejä ym. Kukaan perheestä ei ollut lihava. Itse olin vielä 20v iässä 160cm/48 kg.
Toki kun asuttiin maatilalla niin tekemistä oli niin paljon että harvoin istuttiin paikallaan vaan enimmäkseen tehtiin töitä tai kotitöitä joten kulutuskin oli isoa kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ylipainoisia on 59,5 prosenttia ja lihavia 26,8 prosenttia yli 16-vuotiaista.
Sama asia, läskejä kaikki kuitenkin.
Ööööööööööh