Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi antaa miehelle lupa ryypätä työpaikan bileissä, mutta ahdistaa

Vierailija
30.07.2025 |

Meillä on ollut iso luottamusongelma. Mies on aiemmissa työpaikoissa sekoillut naistyökavereiden kanssa. Ei kai sänkyyn saakka, mutta kovan flirtin myötä naisille on tullut käsitys että on valmis mihin vaan. Mies on lyönyt jarrut pohjaan vasta, kun nämä naisten käsitykset on tulleet ilmi tai mun "silmille".

Nykytyöpaikassa hän ei voi sekoilla työajalla ja sanoo muutenkin tajunneensa mitä on mulle tehnyt. Ja lopettaneensa kaiken "yliystävällisyyden", suhtautuu kuulemma viileän asiallisesti nyt kaikkiin naisiin.

Ei ole merkkejä mistään muusta eli ehkä asiat tosiaan on ok, eikä mitään säätöä kenenkään kanssa enää ole.

Nyt sitten tulossa työpaikan bileet. Mies on pari viime kertaa käynyt näissä selvinpäin ja tullut kotiin yöksi, omasta halustaan ettei mun tarvitse huolehtia. Niin aikoo tehdä nytkin.

Syytän välillä itteäni mustasukkaisuudesta. Haluaisin ettei mies juo ja tulee yöksi kotiin, mutta sit tunnen että mun pitäisi nyt sanoa hänelle että tottakai voi juoda ja jäädä yöksi. Että "olisin hyvä vaimo". Luulen nimittäin että jos noin sanoisin, mies tosiaan menisi ja joisi, pitäisi hauskaa. Toivoa sopii että normaaleissa rajoissa.

Mutta samaan aikaan en haluaisi sanoa noin. Auttakaa nyt. Olenko hiljaa?

Ei ole provo.

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on ilmeisesti ihan täysi-ikäinen? Ei aikuinen ihminen mitään "lupia" ryyppäämiseen tarvitse.

T.  34 vuotta onnellisesti aviossa

Avioliitossa ei tehdä autonomisia päätöksiä. Sinkkuna tehdään.

Ei avioliitto ole vankila missä toinen määrää mitä toinen tekee.

Niinpä. Täyspäisten aikuisten avioliitossa tai parisuhteessa yleensä on tietenkin omakin elämä. Siis normaalissa parisuhteessa. 

Vierailija
22/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten noloa. Sulle nauraa siellä miehen työpaikalla aidanseipäätkin. Kun kiltti vaimoke kotona nielee purematta sarjapettäjän yhtäkkiseen parannukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikassa nykypäivänä on ryyppäjäisbileet? Ja vielä loma-aikana

Vierailija
24/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa?

Vierailija
25/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikassa on ryyppyjuhlia? Muistan 80-90 luvulla olleen mutta ei kai nykyään enää!

Vierailija
26/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi bileisiin pitää jäädä yöksi? Jos firman juhlat eivät ole jossain laivalla tai satojen kilometrien päässä, niin tottakai yöksi tullaan kotiin oli sitten selvinpäin tai ei.

Ovat tunnin matkan päässä työpaikalta ja 2,5 tunnin matkan päässä kotoa. Nämä on aina jossain syrjässä, ja väki jää sinne yöksi. Ap

Vierailija
27/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miehesi tarvitsisi sinun lupaasi?!

Hän yleensä kysyy mitä mieltä olen. Nyt on jo muutaman kerran ollut kysymättä, ei juo koska tietää että saatan hermoilla. Eli jos olen sitä mieltä että hän voi juoda, se todellakin pitää hänelle sanoa. Ap

Vierailija
28/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä et ole hyvä vaimo. Turha kai sitä yrittää muuksi värittää yhdellä "luvalla" juopotella firman bileissä.

Vierailija
29/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ei ole muodissa. Mitä isompi känni, sitä vähemmän saa daameja.

Vierailija
30/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sinä et ole hyvä vaimo. Turha kai sitä yrittää muuksi värittää yhdellä "luvalla" juopotella firman bileissä.

Onko aapeen mies hyvä aviomies?

Vierailija
31/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen etuoikeus on käydä vieraissa milloin häntä huvittaa,  joten tyhjää kaakatusta yrittää määrillä häntä.

Huomioi naisena oma paikkasi ja palvelee miestäsi,  siivoa ja hoida lapsia.

Vierailija
32/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit kertoa miehelle, mitä sä toivot. Mies sitten tekee itse valinnan, kuinka toimii, jonka jälkeen sä teet omat johtopäätelmäsi.

Et voi pakottaa, etkä vaatia, mutta vout kertoa, miltä joku asia sussa tuntuu, tai mitä tunteita, ja miksi, se sussa herättää. Voitte tietenkin myös keskustella yhdessä eri vaihtoehdoista. 

Vierailija
33/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi on monta kertaa kertonut sinulle, kuka hän on, ja sinä vain et halua kuunnella. Luuletko, että kontrollointi korjaa miehesi luonteen?

Vierailija
34/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun minä kerron nyt tytölle miten tämä tehdään. Mies menee ryyppäämään, ja sinä teet hänelle voikkuleipää kun hän tulee krapulaisena kotiin. 

Vierailija
35/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole ollut luottamuksesi arvoinen, sekoillut kaikenlaista, on inhimillistä kokea epävarmuutta nytkin. Luottamus ansaitaan teoilla.  Sinun tunteesi ovat arvokkaampia kuin miehen yhden työpaikan bileet. MIksi sinun pitäisi nyt yhtäkkiä muuttaa suuntaa, jos mies on lopultakin tajunnut kuka on tärkein ihminen hänen elämässään? Hän kunnioittaa rajojasi, joten vaikutat sekolta jos kannustatkin häntä taas juhlimaan aamuun asti ja sekoilemaan naisten kanssa- sillä siitähän on kyse.

Vierailija
36/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei koskaan petä kännissä. Miehesi on niin komeakin ettei petä koskaan. Vain rumat miehet pettää joten ole nyt onnellinen kun olet saanut komean ja uskollisen miehen.

Vierailija
37/183 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa siltä että teillä on sama tilanne kuin meillä. Mun miehellä kans laskee kynnys tehdä tyhmyyksiä alkoholin vaikutuksen alaisena. Seksiä ei kuitenkaan ole toisen naisen kanssa harrastanut, mutta antanut toisen ymmärtää että olisi siihen valmis. Harkitsin vakavasti avioeroa, mutta lasten takia suostuin siihen, että yritetään vielä, mutta ehtoni oli se että hän ei enää juo alkoholia muuten kuin etukäteen sovittaessa ja työkavereiden kanssa ei ikinä. Jotkut täällä haukkuu mua varmasti huonoksi vaimoksi, mutta nämä ovat meidän säännöt. Hän tajuaa, että hänen teoilla on seuraukset aivan kuten ap sinunkin mies tuntuu tietävän. Olen sanonut miehelleni että spontaani alkoholin nauttiminen ei tule enää ikinä kuulumaan hänen elämäänsä ainakaan niin kauan kuin minä olen kuvioissa. Mieluummin elän yksin kuin sen ihmisen kanssa, joka se on, kun se ottaa. Hänen valintansa, haluaako elää näiden ehtojen kanssa vai ei. Minä sitten teen päätökset sen mukaan. 

Vierailija
38/183 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole ollut luottamuksesi arvoinen, sekoillut kaikenlaista, on inhimillistä kokea epävarmuutta nytkin. Luottamus ansaitaan teoilla.  Sinun tunteesi ovat arvokkaampia kuin miehen yhden työpaikan bileet. MIksi sinun pitäisi nyt yhtäkkiä muuttaa suuntaa, jos mies on lopultakin tajunnut kuka on tärkein ihminen hänen elämässään? Hän kunnioittaa rajojasi, joten vaikutat sekolta jos kannustatkin häntä taas juhlimaan aamuun asti ja sekoilemaan naisten kanssa- sillä siitähän on kyse.

Kuten tästäkin ketjusta näkee niin "olet huono vaimo jos et luota ja anna mennä". Vaikka luottamuksen rikkoutuminen ei johdu minusta niin ei tämä mukavaa minullekaan ole.

Mutta kiitos sanoistasi. Näinhän se on. Ja minä en ole koskaan häntä kieltänyt menemästä minnekään. En kertaakaan. Parina kertana kysyi tuntuuko minusta ikävältä jos hän menee/jää/juo, ja olen rehellisesti sanonut että kyllä se varmasti sillä hetkellä tuntuu kun on siellä. Hän on sitten heti todennut että ei mene, tai vain käy ja tulee kotiin.

Viime kertoina ei enää ole kysynytkään, mutta ei ole jäänyt sinne juomaan. Ollut vain ns pakollisen osuuden ja tullut kotiin. Samoin aikoo tehdä nyt, senkin vain ilmoitti. 

Ehkä unohdan eilisen olotilani ja olen vaan tyytyväinen. Kun sen tiedän, että minä en syyllinen tähän ongelmaan ole. Ap

Vierailija
39/183 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa siltä että teillä on sama tilanne kuin meillä. Mun miehellä kans laskee kynnys tehdä tyhmyyksiä alkoholin vaikutuksen alaisena. Seksiä ei kuitenkaan ole toisen naisen kanssa harrastanut, mutta antanut toisen ymmärtää että olisi siihen valmis. Harkitsin vakavasti avioeroa, mutta lasten takia suostuin siihen, että yritetään vielä, mutta ehtoni oli se että hän ei enää juo alkoholia muuten kuin etukäteen sovittaessa ja työkavereiden kanssa ei ikinä. Jotkut täällä haukkuu mua varmasti huonoksi vaimoksi, mutta nämä ovat meidän säännöt. Hän tajuaa, että hänen teoilla on seuraukset aivan kuten ap sinunkin mies tuntuu tietävän. Olen sanonut miehelleni että spontaani alkoholin nauttiminen ei tule enää ikinä kuulumaan hänen elämäänsä ainakaan niin kauan kuin minä olen kuvioissa. Mieluummin elän yksin kuin sen ihmisen kanssa, joka se on, kun se ottaa. Hänen valintansa, haluaako elää näiden ehtojen kanssa vai ei. Minä sitten teen

Hyvä kun olet ollut rehellinen. Mieskin ilmeisen ok asian suhteen? Joka suhteessahan nämä on erilaisia asioita ja sopimuksia.

Itse en ole koskaan kieltänyt juomasta/menemästä, mutta en ole valehdellut kun on kysynyt miltä minusta tuntuu. Ja on jättänyt sitten ryyppybileet väliin. Ap

Vierailija
40/183 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että sinä pyrit ottamaan vastuuta asiasta, mistä sinun ei tarvitse ottaa. Jos mies tietää omat rajansa ja haluaa toimia teille sopivalla tavalla, ei sinun tarvitse siihen puuttua. Olisit tyytyväinen tilanteeseen. Ei sinun tarvitse olla mitään muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän