:-) KULTAINEN 60-LUKU, viikko 14 (-:
Kommentit (71)
Voi Minea... jospa nyt sitten jo varovaisesti onnittelisin... Haamuhan on kuitenkin sama kuin plussa!! Mutta jos itse otat vielä rauhallisesti, suurempia tuulettamatta, niin en sitten hehkuta minäkään enempää. Mutta kunhan kolmas testi tuo paksut viivat, niin hurrataan sitten!!
Ani: Mikäs sinun tilanteesi on??
Tänne ei mitään ihmeellistä. Kuvittelin alavatsakipujen olevan merkki ovisajasta, mutta koska kipuilut jatkuvat jo ties monennettako päivää, ei kyse varmaan ollutkaan oviksesta...? En tiedä, mutta munia on tasaisesti syöty nyt jtp tahtiin, ja jos tänäänkin herkutellaan, niin sama tahti jatkuu. Hyvältä maistuu, oli sitten ovis tai ei.
mukavaa päivää kaikille. On aika hiljaista. Oletteko kaikki reissussa vai munia kuorimassa...?
wemppa
.. varovaiset onnittelut Minealle, piinasiskolleni :)
Oma piina päättyi: täti tuli tänään ja vuolaana tulikin :(. Kierto vain 26 pvää, oviksesta 12 pvää.. kait... en tiedä olen niin hämmentynyt.
Nyt pitää mennä. Palailen paremmalla ajalla omalta koneelta.
ANI
Mä niin kovasti toivoin sulle sitä viivanpaikkaa haamuksi!!
wemppa
Täällä sitä siis ollaan ihanat kultaiset kaverit ! Nyt meitä ole enää kaksi vaan kolme. Raskas synnytys oli ja pitkä, lapsivedet menivät silloin 2.4 ja tyttö syntyi vasta 4.4 klo. 9.37 ja kokoa oli vähän: 3200g ja 46cm, sellainen iiiihana pieni pippurinen tyttö mustalla tuuhealla tukalla, aivan syötävän suloinen on. Ja ilman epiduraaleja synnytettiin, olipa elämäni kokemus. Eilen päästiin jo kotiin, koska alkoivat antamaan willebrandt lääkettä jo ennen synnytystä ja eilen sain viimeisen annoksen, SPR antoi ohjeeksi, että sairaalassa pitäisi olla vähintään keskiviikkoon ja saada lääkitystä, mutta kätilöopiston lääkärit vaatimuksestani päätyivät eri ratkaisuun toki ensin tutkittuaan mut ja arvoni hyvin tarkkaan. Kaikki oli hyvin.
Nyt en kirjoita paljoa, koska täytyy mennä nukkumaan, tyttö hieman valvotti viime yönä, mutta nukkuikin hyvin sitten 4.30-9.15. Nyt päivällä on viihtynyt tissillä jo moneen kertaan.
Tämä oli siis onnellisen emmin pääsiäismuna ! kirjoitan synnäritarinaa ensiviikolla t. emmi ja ihana tiinuska 4pv- JA KAIKILLE PLUSSIA JA HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ !!!!
Onnittelut Emmi69 olet saanut ihanan vauvan!!!
Itse olen uusi täällä ja mietin että josko enää näissä vuosissa edes onnaa, mutta tulihan sullekin pikkutyttö!!Hienoa!
Toki olet pari vuotta nuorempi.
Saako kysyä kauan te teitte tätä uutta ihmistä?
Ja Emmille kotiintulotoivotus PIKKUTiinuskan kera: onnea isalle ja aidille molemmille!* halaus!
Nyt sitten alan vahtimaan ens viikon pinoa etta kuullaan koko kertomus synnytyksesta; yrita levata ja syo ja juo hyvin niin kaikki menee loistavasti jatkossakin ja Tiinuskakin kasvaa...
- levinia ja hope rv 17+1 -
ps. Pahoittelut anille tatosesta ja minealle plussaonnittelut (toivottavasti en hirveesti taas dementiassani sotkenu nikkeja?!)
Mikä helv... mun konetta vaivaa kun aamulla en taaskaan saanut yhteyttä nettiin.
No, olisin vaan tullut ilmoittamaan viivojen vahvistuneen, kerkesin jo riemuita mutta kolmisen tuntia sitten alkoi niagaravuoto! Olen nyt tosi sekaisin ja hämmentynyt. Tuntuu että samantien kun aloin uskoa että onni on käynyt niin se vetäistiin saman tien pois. Nyyh. Vuoto on niin runsasta ettei epäilystäkään tästä takaiskusta. En nyt jaksa enempää omaa onnetonta napaa kommentoida.
Voi Ani, ollaan sitten samoissa tunnelmissa. Pahoittelut sinulle ja lohtuhalit sinulle.
Ihanaa Emmi että kävit ilostuttamassa meitä suloislla uutisilla! Tähän synkkään mielentilaan tarvitaan jotain ilonaiheita ja onnistumisia.
Nyt en jaksa millään enempää.
-minea-
ANI ja MINEA; halitus maximus!!! Että asioiden pitää mennä aina vaikeamman kautta ja elämän pitää melkein antaa ja sitten vetää matto jalkojen alta.
EMMI; Ei se Tiinuska mikään iso typy ollutkaan :) Hyvä niin. Jaksamista ja ihanaa vauva-arkea.
Täällä ei ihmeitä, lapsilla pientä turnaus-väsymystä (yliväsymystä) ja lastenhuoneessa helvetti irrallaan, kun isompi nukkuisi ja pienempi sählää ilmeisesti isomman sängyssä tms. muuten valvottaa. *ääh* Ei muuta kuin kämppä pimeäksi ja hiljaiseksi ja mekastajat tiukkaan otteeseen kainaloon ja nukkumaan!
Minea: Voi ei...olen tosi pahoillani!! Halaus sulle!!
Emmille paljon onnea!!!
wemppa
Yritin aamulla ennen raksalle lähtöä mutta yhteydet oli poikki. Että harmitti. No, nyt on kotiuduttu ja saunottu ja pääsinpäs mielipuuhaani.
Testasin aamulla ja jännäksi vetää, kyllä vähän siltä näytti että kaksi viivaa hyvällä tahdolla löytyi kun oikein tihrusti. Toinen viiva vaan oli tooooosi haalee, eli en ihan vielä tuulettaisi. Se voi olla nääs myös se kuuluisa viivanpaikkakin. Isäntä kyllä on jo ihan varma asiasta, minä uskon vasta sitten kun saan vahvat viivat. Yöllä piti käydä vessassa pariin otteeseen, voihan se olla että oli hailakat näytteetkin...
Tärkeintä on että tätiä ei ole vielä kuulunut, rinnat aristaa tosi paljon ja pakko tunnustaa että tihkuttavat! Se on ollut mulla yleensä varma merkki. Mutta en hehkuta tämän enempää, ennen kuin saan varmistuksen asiaan. Voihan tässä olla joku hormoonihäiriökin kyseessä! Mutta yksi testi on vielä jäljellä ja pakkohan se on parin päivän päästä vielä testata, että saataisiin tähän asiaan joku tolkku;)
Voi Ani, peukutan että sun viivanpaikkasi olis plussa. Sittenhän meitä olis kaks tällaista kummallista haamuilijaa.
-minea-