Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:-) KULTAINEN 60-LUKU, viikko 14 (-:

02.04.2007 |

Huomenta,

pino auki :)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin justiin jauhelihasössöllä täytetyn munakasrullan uuniin juustoraastetta sulattelemaan. Täytyy tuurata Emmiä :)

Wemppa, toivottavasti tauti ei saa yliotetta ja pilaa sun lomaviikkoa. Mä pidän kanssa nyt koko viikon lomaa, olis vaan vielä runsaasti ylimääräistä rahaa niin lomailu olis vielä antoisampaa.

Pietu, ihan kuin sä kertoisit tarinaa mun esikoisen odotuksesta paitsi, että mä olin silloin 25! Toi vesijuttu on kummallinen, muuten sitä tulee kitattua ihan ilolla, mutta raskaana on pitänyt suorastaan väkisin juoda. Äitini taas voi erinomaisesti odottaessaan 42-vuotiaana mun pikkusiskoa.

Kiitoksia kaikille kannustuksesta, toivon niin kovasti itsekin, että inssin tulos on positiivinen, mutta ootellaan. Hyrysysyn kanssa on samat luge-harrastukset aamuin illoin.

Nyt syömään.

Vierailija
22/71 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon itsekin, että tauti jää tälle tasolle. Ei vaadi vielä sängyssäoloa. Ja sitä rahaa toivoisin tännekin, nimittäin ylimääräistä. Olisi kivaa lähteä kuopuksen kanssa vaikka shoppailemaan... nyt pääasiassa ollaan kotona ja heitellään halkoja pinoon. Tosin tänään ei tehty sitäkään, kun en ole jaksanut mitään..

Alkaa jo jännittämään sunkin puolesta. En yleensä odota synttäripäivääni kun ikää ollut riittävästi jo jonkin aikaa, mutta jospa toisit mulle silloin kivan lahjan... plussauutisen..

wemppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin pirun hidasta tämä sivujen latautuminen¿.

Emmille onnea matkaan, vaikka ei tätä nyt luekaan. Jokohan tosiaan on Tiina Tipuliini putkahtanut maailmaan?

Ankkis kiva kulla että inssi taisi mennä nappiin! Nyt sitten peukkuja pitämään että tuottaa tulosta!

Ja minea ja Anikin piinailee. Ja taisi piinailla hyrysysykin. Joten tässähän on kovasti jännät paikat.

Pahus kun pääsiäinen menee reissussa niin vasta pääsiäisen jälkeen sitten taas kuulee uutisia.

Ja Wempasta kiva kuulla että mieli parempi ja saitte päätöksiäkin tehtyä. On tämä palsta ollut tosiaan iso henkireikä näissä vauvakuumejutuissa kuten sanoit.

Ja tämä kultaisten porukka ennen kaikkea niin fiksua ja filmaattista - jutut on aina kyllä niin mainioita ja tuki mahtavaa. Eikä ole pikkupissisten juttuja vaan kypsien ihmisten " antaa kaikkien kukkien kukkia" mentaliteetilla avoimia näkökantoja.

Elsamarjalle tsemppiä työkuvioissa. Itse olen tällä hetkellä täysin kypsä ja päiviä vain lasken että pääsen pois vähäksi aikaa. Sitten voi mammalomalla miettiä näitä asioita joskus ensi vuonna uudestaan, ehkä hyvä sauma yrittää sitten hakeutua muualle.

Toivottavasti isotikru sai sen lähetteen ultraan.

Ja pietulle jaksuja ja parempaa vointia. Minullahan oli myös tuo paha oli yleensä iltaisin eikä oikein mikään tuntunut maistuvan, kaikki raikas vain kuten mandariinit.

Ja samaten Senniinalle vointeja - toivotaan että neuvolakuulumiset OK?

Täällä siis jo rv 30+1, huimaa. Pinkerton taitaakin olla seuraavana toimitusjonossa¿

Vierailija
24/71 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jup, rakeita tulee taivaalta kovaln tuulen kanssa.

Wemppa; tuulta purjeisiin! :) Minä olen sellainen tohisija, että kuukauden parin odottelu ihan ilman painavia syitä tuntuisi varmaan kamalalta.... Minä kuvittelen aina, että jos ei nyt heti tee jotain jonkin asian eteen, niin viikossa kahdessa ainekset asian tekemiseen heikkenevät radikaalisti..... Joten minusta ei olisi varmasti kahden (mahdollisen) ovulaation " ohi päästämiseen" ..... kun eihän siitä kolmannesta tietäisi. Just joo, hätähousu-logiikkaa.

Ankkis oli ollut inssissä, tsemiä positiiviselle lopputulokselle!

*heh* Te raskauden alkumetriläiset..... Onneksi se heikotus on ohi :) Saatte kaiken sympatiani ja laihan lohdutuksen, että kyllä se loppu ja sitten tulee iso masu ja ankka-vaaperrus.

Dementia ikkuna avaamatta, nyt katosi muut mielestä.

Mutta loppuun omaa jorinaa, kun lueskelin Taaperot ja leikki-ikäiset -osiota. Siellä äiti pyysyi apua jaksamiseen, ruokailut hulinaa jne. Ihan hyvä, että uskaltaa kirjoittaa, että tekisi mieli tirvaista ja joskus pelkää, loppuuko jaksu ja kämmen heilahtaa. Ihan hyvä siis että noista asioista, peloista ja hermoista voi kirjoittaa ja purkautua. Siinä ei mitään. Sitten hän jatkoi, että jos heittää esineen seinään. Ja siitä ne mallin lapset saavat. Minä aloin ihan miettiä, että miten se menee... Lapsien tempperamentista puhutaan paljon ja ihmisten eroavaisuuksista, mutta mihin se tempperamentti (esim. tulta ja tappuraa) häviää pienten lasten äideiltä? Minä olen luullut itseäni rauhalliseksi, mutta olen kiukussa (jollaista en ennen lapsia tuntenut/kokenut) lyönyt /paukuttanut nyrkillä seinää, paiskonut joskus tavaroita ja polttanut päreeni. Totta maar koetan selvittää lapsille, että tavaroita ei saa heittää, mutta äiti kiukustui aivan kamalasti. Ja minusta tavaroiden paiskominen ei nyt niin suuri synti ole, ne ovat _vain_ tavaroita ja jos se kiukkuhuippu katoaa, kun potkaisee jotain esinettä, niin melkein sen parempi. Minä haluaisin rikkoa itse asiassa lautasia, kun joskus kiukuttaa sekä puolison että lasten keittiö/ruokapöytä -avuliaisuus ja siivous (kaikki jää siihen), mutta en raski, kun lautasiinkin menee jokunen euro. Minä vain joskus haluaisin tämäyttää ne kaikki likaiset astiat rikki ja sanoa, että en minäkään jaksa niitä siivota, kun ei muutkaan. Imuri meillä on jo rikkinäinen, kun olen kiukkuani siihenkin pölytoosaan purkanut. Tai ei imuri itse mutta suulakkeet on vähän saaneet huutia.... Niin, siis, miksi ei saa tuhota omaa omaisuutta kiukussa (tai mikä siinä on niin pahaa)? Kun siitä kuitenkin seuraa läksy, tavara rikki ja omista rahoista pois sen uuden osto.....

Vierailija
25/71 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä PiinaMinea taas nostaa päätään ;) En ole edes koneelle kerennyt kun on työpäivän jälkeen raksahommat kutsuneet. Alkaa olla loppusuoralla se projekti mutta mukavaa hommaa vielä piisaa ihan kiitettävästi. Tapetoinut olen ja maalannut, paklannut ja muuta mukavaa. Työt kyllä rajoittaa nyt hieman sisäistä rakentajareiskaa...

Emmi on kerennyt lähteä tällä välin! Virtuaalivilkutukset sinne vaikka et varmaan hetkeen pääse näitä lukemaan. Toivottavasti jo nyt olet saanut Tiinuskaan jo tutustua.

Ani, piinaahan tämä on tosiaan. Tänään koopeet jo 29, normaalisti olisi tätin tulopäivä, mutta kun ovis oli myöhäisempään niin testaan varmaan vasta kiirastorstai-aamuna jos nyt aihetta siihen ilmenee.

Olisi mahtavaa kun päästäisiin yhdessä odotustaipaleelle ja mahd. pian!

Hymyssä suin (anteeksi!) luen alkuraskauden oireiden kanssa painiskelijoiden kuulumisia. Tässä vaiheessa kun vasta plussasta haaveilee, niin kaikki oireet ottaisi ilolla vastaan. Mutta tiedänhän minä että onhan siinä arjen pyörittämisessä haastetta kun oikein väsyttää ja etoo. Jaksamisrutistus Pietulle ja Isotikrulle (((.)))

Hyrysysylle ja Ankkikselle peukutuksia!

Mitäköhän tässä muuta olikaan... Noh, ainakin lapsille on mentävä taikomaan jotain syömistä. Jatkettava myöhemmin.

-minea-

Vierailija
26/71 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäpä näitä neuvolakuulumisia nyt tulee, tosiaan aamusella kävin siellä ja ilman mutinoita lääkäri kirjoitti mulle lähetteen sairaalalle alkuraskauden ultraan ja kappas vaan neuvolan tätönen sitten iltapäivästä soitti ja sanoi ettei tuolla sairaalalla tehdäkkään alkuraskauden ultria vaan lähete oli pitänyt tehdä ostopalvelulähetteenä tuonne yksityiselle lääkäriasemalle. Mulle se passaa oikein hyvin ja ajankin tilasin ja sain 26.4 ( rv 10 tuolloin )

Nyt ei auta kun odotella tuota aikaa !!

Kummallisesti aikajoin iskee kamala paniikkikohtaus, että entäs jos tuolla alakerrassa ei kukaan asusta kun oireet on hävinneet mutta kappas vaan aina iltaa kohden ne oireet kummasti palaavat takaisin !!

Tänäkin iltana olin niin kuolemanväsynyt kun oltiin syöty ja kauppaan piti lähteä että sai kaiken tahdonvoiman käyttää, että pääsi liikkeelle.. öllötysolo on kummajuttu, toisina päivinä ja iltoina on ihan ok olo ja toisina tuntuu, että saa just ruveta norjaa puhumaan ( onneksi en ole vielä aloittanut kielikurssia ja jos vaan suinkin mahdollista jätän ilomielin väliin !! )

Esikoisen (poika) alkuraskaudesta muistan aivan tolkuttoman väsymyksen, jatkuvan pissalla ramppaamisen ja kakkosen(tyttö)

alkuraskaudesta muistan että kuvotusta oli jnk. verran, huimausta mutta ei väsymystä ja kuopusten alkuraskaudessa oli rinnat olivat käsittämättömän kipeät ja ihan verenpurkaumilla ja kuvotusta oli 24-h vrk.ssa, jatkuvaa päänsärkyä, ei oksentamista ja armoton väsymys !!

Nyt en osaa ainakaan oireiden perusteella suoraan veikkailla mitään !!

(oireita on ollut kuten olette huomanneet käsittämättömästä energiapiikista toiseen äärilaitaan käsittämättömään väsymykseen !! )

Dementianappulaa jäi painamatta joten en muista mitä piti kommentoida mutta huomenna taas, nyt on ihan pakko lähtee treffeille

nukkumatin kaa ( se on nykyään mun bestis ja isäntä tänään jo huomauttikin kun ei koskaan enään pelailla ; -( mutta sanoisinkos nyt että se homma on ihan evkk.touhua just näillä fiiliksillä !!! )

Halit kaikille !

Isotikru zzzzzzzzzzzzzzzzz-.......

Vierailija
27/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ristissä täällä kirjoittelen... tuli valvottua liian myöhään ja kun mies aamulla kellon soitua rapsutteli selkääni ja innosti mukaan peleihin, niin pitihän sitä olla sähäkkänä mukana....

Sonjaemma: Sulla ihan mielettömät viikkolukemat. Pitää mulla kiirettä ostaa se lippu tuohon kyytiin. Mutta kuten yllä kirjoitin, ainakin yritys on käynnissä.

PiinaMinea: Peukutan sinullekin!! Hienolla mallilla jo raksahommat!! Nyt vielä se plussa kiirastorstaina!!

Pinkerton: Mulla ei ole tuollasia rikkomisfantasioita, mutta kun sulla tuntuu olevan, niin antaa mennä vaan. Nehän on VAAN astioita ja jos joskus tuntuu siltä, että helpottaa pieni räiskähdys, niin siitä vaan. Kuten sanoit, omiasi ovat. Meillä tosin olisi paljon astioita (perittyjä tai muuten vaan saatu), joita kukaan ei käytä.... voisit tulla hakemaan niitä ensihätään.

Meillä mies kiroilee joskus (?) kovastikin. Lapsille on sanottu, ettei saa kiroilla. Eivätkä vielä ainakaan meidän vanhempien kuullen ole kiroilleet. Sama kai se on tavaroiden viskomisen kanssa. Jos joskus lentää kippo seinään, niin pitää kai vaan selittää, että ei näin saisi tehdä. Kun hermot menee, niin ne menee. Parempi muki rikottuna kuin kämmenen jälki poskessa.

Niin ja tuo hätähousu-logiikka on paras mahdollinen logiikka. Muutenhan sitä menee aika hukkaan!! Sen vuoksi ei odotettu yhtään. Aiempien km:jen jälkeen on kiltisti odotettu ja mitä se hyödytti. Kesken meni seuraavat kuitenkin...

Isotikru: Ihanaa, sait ajan ultraan. Eikä siihen enää ole kovin kauan, kyllä aika nopeasti menee. Ja nyt lopetat sinäkin ne epäilykset ja panikoinnit. Kaikki on kunnossa!!

Pitää vissiin ryhdistäytä ja laittaa lapsille aamupalaa, kun kerrankin olen kotona...

wemppa

Vierailija
28/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppa; joo, minusta on tainnut tulla vähän tavaroiden hajottaja isona :/ Tai siis lapsena olin kiltti tyttö, joka ei (oman muistin mukaan) paljoa räyhännyt äidille, kun ei kerran meillä saanut huutaa. Muistan ihailleeni elokuvia, joiss ihmiset oli kiukkuisia ja rikkoi tavaroita ja uskalsi näyttää " olen vihainen" . Minä en uskaltanut, joten kai minä nyt otan sitä takaisin. Minulla on pitkään ollut pelko, että kun toinen suuttuu niin hän ei enää sitten rakasta minua (ja hylkää minut) ja siksi olen karttanut avointa riitaa kuin ruttoa.... Minä olen kyllä sitten kaikilla muilla tavoin ollut vaikea esim. teini-iässä ja myöhemmin; epäsuoraa kapinointia ja sääntöjen rikkomissta, mutta ei suoraa konfrontaatiota.

Täytyy vain itse muistaa, että antaa lastensa tuulettaa tunteitaan eikä hyssytellä ja kieltää niiltä vihaa ja kiukkua. Ja ilokseni olen huomannut, että en pelkää riidellä lasteni kanssa vaan me kyllä joskus tappelemme kunnolla. *voi lapsia* Äiti, noin 40 v., kasvamassa nyt vasta isoksi ja henkisesti " vahvaksi" riitelemään. Mitä opimme? Ei kilttejä tyttöjä enää tähän maailmaan!

Lapset heräsi....

Vierailija
29/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä; niin lasten kuin aikuistenkin on saatava ja myös osattava näyttää tunteensa. Oli ne sitten kielteisiä tai myönteisiä.

Mua huvitti kun laitoit " lapset heräsi" .... mietin, että mitähän se Pinkerton nyt heitti sienään... joo, vitsi!!

Pitää mennä saattamaan ekaluokkaista...

wemppa

Vierailija
30/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta on niin että nurkat paukkuu *hhrrr* Onneksi en ihan kaikkia talvikamppeita vielä laittanut pois, kun aavistin tämän tulevan.

Pinkerton: Etpä taida olla yksin tuon " angstisi" kanssa. Täällä toinen ns. kiltti tyttö, jonka lapsuuden kodissa ei ääntä korotettu eikä saanut kiukutella. Murrosikä tuli vasta 19 vuotiaana, kun muutin pois kotoa. Vieläkään en osaa riidella kunnolla, tai siis en " saa riidellä" , koska silloin tunnen olevani se hankala akka, ainakin miehen mielestä. On tämä elämä, varsinkin 40 vee naisen, joskus kovaa.. vauvakuume vaivaa eikä kiukutellakaan saisi :) Pari kertaa olen nakannut astian seinään raivopäissäni ja olen ollut hämilläni siitä.. vaikkakin samalla tosi helpottunut. ELi älä huoli, täällä toinen sielunsisko :))

Wempalla on ollut krapsutusherätys ;))) Nepä onkin niitä mukavimpia ne ;)) On varmasti tavallaan helpottavaa krapsutella ja pelailla ilman hajuakaan siitä mikä on kp :)) Silleen ne yllärit helpoimmin tuleekin. Toivottavasti olosi on jo parempi :)) Ja kiitos piinispunkun tarjuamisesta, kaadoin eilen valkkaria lasiin ja kun maistoin niin kaadoin pois. Ei maistunut ollenkaan, ja normaalisti en lasiin sylje.. Nyt vaan taisi olla väärän väristä juomaa :))

Minea: kiva nähdä piinakaveria *vilkuttaa*. Raksahommat näköjään alkavat olla hyvällä mallilla, HYVÄ! Sitten vielä plussa testiin niin voit alkaa tapiseerata sitä vauvankin huonetta :)) Tuskin malta odottaa miten sun käy.. peukutan sormet jäykkänä bd bd bd bd

Nyt taitaa meikkiksen ennustajan taidot olla vähän hukassa, sen verran tuo Isotee sotki mun pasmoja :) Sulla on näköjään ollut jos jonkinmoista oiretta sekä poikaa että tyttöä odottaessa, että nyt en sano mitään ettei mene ihan metsähallituksen puolelle :)) Hyvä että sait ultran ja vielä yksityiselle puolelle, VAU. Tuo 26.4. tulee nopeemmin kuin luuletkaan. :)

Sonjaemmallakin lähti viimeinen kymppi kehiin :) AIka menee kuin siivillä täällä kultaisten kerhossa!! Hyvää pääsiäisreissua teille jos en enää muista toivottaa (lahopää kun olen)!!

Pietu: voimia työhön ja kotiin. Ei ole kyllä mukavan kuuloista tuo sinun jokailtainen huono olo. Siellä massussa taitaa olla kasvamassa sitkeä sissi kun noin tiukasti pitää mammaa otteessaan :) Neuvolan dopplerilla, sellaisella uudemmalla versiolla, saattaa sydänäänet kuuluakin jo 9+ viikolla. Kaikki on hyvin, älä huoli :))

Omassa olossa ei kummempaa, eilen oli vähän menkkamaista juilintaa, mutta niinhän on ennenkin ollut. Simahdin eilen klo 21 mutta se johtui varmaan siitä koska olin yöllä ollut valveilla 02.30-04.30.

Tulkaahan pinolle siskot, palailen vielä :))

ANI

Vierailija
31/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärineuvolassa. Arvot ja pissanäyte kohdillaan. Hemppaa ei edes mitattu, kun se on ollut niin hyvä koko ajan eikä olotilassa ole muutoksia. Sf-mittakin hienosti käyrillä 27cm (rv28 tasan). Saikulle en nyt vielä jäänyt, mutta katellaan päivä kerrallaan. Unettomuus vaivaa edelleen ja jos se pitkään jatkuu, niin sitten jään töistä pois. Mutta mitäs tässä muuta kun ootellaan viikkojen karttumista:-)

Vierailija
32/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset keväisestä Tukholmasta!

Nyt iski matkan jälkeinen väsymys, vielä eilen jaksoin onneksi purkaa matkatavarat ja pestä pyykkiä. Onneksi on tulossa pitkä viikonloppu!

Emmi pääsi vihdoinkin Tiinuskaa hakemaan, onpa ihanaa!!! Varmaan se kullannuppu on jo syntynyt ja siellä sitä tutustutaan toisiinsa. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.

Viime viikon pino on jäänyt lukematta, toivottavasti en ole jäänyt paitsi uusista plussauutisista! Vai nythän niitä vissiin piinailijoita alkaa taas olla kehissä.

Pietulla ainakin on ollut pahoinvointia - ajattelin ja heti alkuun, että sulle on poika tulossa! Itsellä ja tää raskaus on ollut ihan erilainen kuin poikia odottaessa. En tiedä onko iästä johtuvaa vai onko kahden naisen hormoonit! Pojilta oli koko raskauden ajan joihinkin ruokiin etova kuvotus. Tästä oli alkuun rajumpi pahoinvointi, mutta kun siitä pääsi eroon, on kaikki maistunut (ja se näkyy!!!) jopa kahvi (pojilta en voinut kahviin koskeakaan ja hajukin etoi).

Tikru, tuttu tunne tuo kun hetken on hyvä olo niin heti iskee paniikki, ettei masussa olekaan mitään. Kun yökytys tai väsymys iskee niin heti helpottaa!

Wemppa on lomalla, hyvää lomaa vaikkei ilmat nyt suosikaan! Sen takia sairaudet iskee lomalla, että ihminen älyäisi levätä koska on loma! Jos et nyt sairastaisi niin painaisit hullun lailla kotihommia ja lepääminen jäisi!!! Uskon, että lapset nauttii kun olet kotona, kun meillä noille teineillekin on niin tärkeetä, että äiti on kotona kun tulevat koulusta. Mietin muuten samaa itse noista km:ista kuten kirjoitit, että kun muut puhuu flunssista ja muista rempoista, että itselle ne km:t oli yhtä yleisiä kuin muille flunssat (3/1,5 v) ja niihin " tottui" . Ja ihan kuin viimeisimmästäkin olisin päässyt " helpoimmin" yli vaikka silloin tiesin, että oli oikeasti vauva tulossa eikä tuulimuna. Jostain syystä olisin ollut valmis yrittämään heti, mutta mies vähän jarrutteli kai sekin pelkäsi, ettei psyyke kestä jos taas menee kesken.

Mutta nyt on kaikki hyvin ja kyllä se Wemppa vielä sullekin pikkuinen suodaan!

Sonjaemma on jo yli 30 viikon, jes! Perästä tullaan.

Eikä Senniinallakaan ole paljoa enää tuohon 30 ylitykseen. Harmillista tuo unettomuus. Itse ja tuolla reissussa nukuin huonosti, päivät kun olivat täynnä toimintaa, niin huukokin alkoi yöllä möllätä ja nouseva kuu valvottaa mua aina. Ehkä huukostakin on tulossa kuuhullu, koska nyt viime yönä ei yöllä möyrynnyt yhtään, nukuttiin kuin pienet porsaat, tai ehkä se oli siinä kun päästiin takaisin omaan sänkyyn nukkumaan.

Aamulla käytiin pitkällä lenkillä, oli ihanaa päästä raittiiseen ulkoilmaan pitkästä aikaa! Nyt tekisi mieli päikkäreille, mutta pitänee vielä pari tarjousta vääntää...

Hyvää päivän jatkoa!

-valdevina 24 ja risat

Vierailija
33/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani: totta turiset, pelaaminen on paljon mukavampaa spontaanisti ilman tietoa siitä mikä kp on menossa. Voi kun se olisi aina näin. Ja hyvä tässä on myös se, että ei voi sitten piinailla. Mieti kun kävisikin niin, että odottelisi niitä ekoja menkkoja km:n jälkeen, nehän voi tulla 4 - 8 vkon kuluttua. Odottelisi sen 8 vkoa ja tekisi testin ja olisikin raskaana jo ties kuinka monennella viikolla.

Toivottavasti menkkamainen juilinta tarkoittaisi alkanutta raskautta!!

Senniinalla hyvät neuvolakuulumiset! Tuo unettomuus on harmittava asia. ja todellakin, jää sairaslomalle jos se jatkuu. Kun ihminen kuitenkin jaksaa vain rajallisen määrän huonosti nukuttuja öitä. Ja sulla on vielä se pikkuihminenkin kuluttamassa voimavarojasi kasvamalla kovaa vauhtia sisälläsi.

Valdevina: mulle on ennenkin käynyt näin, olen just ajatellut, että Valde ei ole pitkään aikaan kirjoitellut ja sitten kun tuleen pinoon, niin olet käynytkin kirjoittelemassa. Kiitos lomatoivotuksista, olokin on tänään parempi kuin eilen. Ilmat ei tosiaan tällä viikolla ole niin upeita kuin tässä on jo ollut, mutta loma on aina lomaa. Niin, sullakin on noita km:ja ollut... Mutta nyt menet sinäkin jo komeilla viikkolukemilla.

Täällä paistoi vielä tunti sitten komeasti aurinko, nyt on harmaata ja synkempää. Kohta varmaan sataa lunta. Mutta ei se mitään, tää loma onkin viimevuoden lomaa, ja tarkoitettu ns. talvilomaksi.

Wemppa

Vierailija
34/71 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että te rakkaat kultaiset tiedätte miten voi olla nää piinapäivät pitkiä! Joka vessareissu on pelonsekainen kun tuntuu että menkat tulee just mutta toistaiseksi vielä olen päässyt huokaisemaan helpotuksesta ja toivoa siis vielä on. Huomenna herätessä testaan ellei sitten yön aikana täti hyökkää.

Olen taas päästänyt itseni toiveikkaaseen tilaan vaikka kuinka yritän vähätellä oireita ettei taas kerran putoaisi korkealta ja kovaa. Ja AINA kun olen tänne käynyt ilmoittamassa että toivoa on niin se on viimeistään ollut täti-kutsu viime aikoina:( eli uhmaan täällä nyt taas kohtaloa...

Eihän mun pitänyt edes piinailla kun mielestäni ei ihan täydellinen ajoitus ollut, ukko väsähti juuri kun mun mielestä olis pitänyt jaksaa.

Voi VM mikä aamuherätys;) Tiedä vaikka juuri tuo spontaani kiertopäivistä tietämätön nautiskelu toisi salakavalasti yllätystuloksen!

Mukavat neuvolakuulumiset Senniinalla, hieno juttu. Tosi hyvä että hemoglobiini pysyy hyvänä, auttaa jaksamaan. Päivä kerrallaan kuten totesit.

Nyt on niin pää tyhjä kyllä tästä omasta navasta ja sen jännittävästä tilanteesta että anteeksi kun en muista mitä muuta tässä piti...

Nytkin minä höppänä kävin vessassa tarkistamassa tilanteen, ennen kuin uskallan tämän toiveikkaan sepustukseni päästää teidän luettavaksi. Arch!

-minea-

Vierailija
35/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi kyllä itku kun testin tein. Enkö taas alkanut uskoa että on tärpännyt. Ja paskat.

Ensi kierto menee miehen työreissun takia hukkaan eli fiilikset on nyt kyllä tosi maassa.

Mutta, ajattelin vaan tulla ilmoittamaan... Nyt töihin.

-minea-

Vierailija
36/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan toivottelemaan kaikille oikein hyvää ja munarikasta pääsiäistä.

Tänään lähdetään reissuun tuonne Pohjois-Pohjanmaalle ja maanantaina kotiudutaan !!

Minealle negapahoittelut ja älä vielä heitä kirvestä kaivoon, niin kauan kun täti poissa on toivoa ...

Olette ajatuksissani !!

Isotikru

Vierailija
37/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallista matkaa Isotikru!!

Minea: voi harmi... tunteesi ovat niin tuttuja... Ensin piinalu huipussaan ja sitten nega testissä.. Ja vielä päälle tuo " seuraavan kerran menetys" . Muistan elävästi viime kesän kun mies oli paljon reissussa ja aina " just siihen aikaan" ... Halaukset sulle! Ja kuten Isotikru sanoi, ei toivo ole kokonaan mennyt ennenkuin menkat alkaa.

Olen lähdössä labraan, mulla on lähete verikokeeseen, sen raskaushormonin tarkistamista varten. Ja tässä aamupäivällä saan vieraan, joten ohjelmaa riittää.

Hyvää pääsiäsitä kaikille.

wemppa

Vierailija
38/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea pahoittelut negasta. Ymmärrän että sapettaa kun katsoo seuraavaa kiertoa ja mies reissussa,tuttu tunne. Mutta ainahan saattaa matkoihin muutoksia tulla,toivotaan niin. Onneksi teillä on muutto edessä. Voi kun saisi olla kärpäsenä katossa katsomassa teidän taloa. Minulla kun tuo rakentaminen on " verissä" .

Ani,sinun oireesi kuulostaa kaikelta muulta kuin ei piinalta. Jospa ajoitus olikin kohdallaan,toivotaan niin.

Isotikru pääsee kohta ultraan. Odottavan aika vain tuntuu tässä vaiheessa pitkältä. Onneksi sinäkään et ole tarvinnut kielikouluun mennä. Toisaalta onko sen parempaa tämä jokailtainen etominen kuin oksentaminen,en sitten tiedä.

Wempan herätys oli ihana. Toivotaan että plussa tulee ilman kp:n laskemisia. Ja toivotaan myös että veriarvot ovat kohdallaan. Minä nyt heitän sulle vastavuorona tuon disperiinin kun itse sain km:n jälkeen sen vinkin. Mietin vain koska sen uskaltaisi lopettaa kokonaan....

Ankkis,täältä paljon peukkuja sulle tulevaan piinaviikkoon.

Valdevina,ihana settä sulla raskaus etenee noin hyvin että jaksat vielä reissata. Jep, ikää kun tulee alkaa raskaudet olla erilaisia kun kymmenen vuotta sitten,ainakin mulla.

Sonjaemma porskuttaa jo viimeisillä kymmenillä.

Levinia,mitä kuuluu sulle ja hopelle?

Pinkerton,heittele ihan vapaasti astioita seinään,niitä saa uusia. Pakko niitä höyryjä on ulos päästää.

Eilen oli tosi paha päivä. Aamulla vedin yhden palaverin ja se meni hyvin,niinkuin aamut ovat menneet. Iltapäivällä vedin toisen ja jestas että tein töitä etomisen ja väsymyksen kanssa. Iltakuudelta olo olikin sitten sellainen että vaakatasossa vain oli oltava. Töiden jälkeen kävin ruokaostoksilla ja mihin suuntaan katosi niin kaikki ruuat etoi. Sinne jäi ruuat kaupan hyllylle. Tänään sitten ruokatunnilla paremmalla onnella kauppaan uudelleen. Tänään lähdetään ajamaan mökille pääsiäisen viettoon ja iha kiva olisi jos olisi jotain murkinaa mukana. Toisaalta kahden km:n jälkeen on iloinen että etoo,se on kai merkki että masussa jotain tapahtuu. Toisaalta kaksi onnistunutta raskautta ilman mitään ylimääräistä ihmetyttää edelleen.

Nyt on pakko tehdä töitä kun vielä on hyvä olo.

Hyvää Pääsiäistä teille kaikille ja munarikasta sellaista;) Palajan takaisin maanantai-iltana ja toivottavavsti kuullaan siihen mennessä tiinuskan kuulumisia....

-pietu-

Vierailija
39/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Pietukin se jaksaa mua huudella, niin ihan pikaiseen nyt jotain ' elonmerkkeja' ..

Oon yrittany kayda ainakin joka kolmas pv lukemassa tatakin puolta, kun teilla kultasilla tuo runosuoni sykkii niin kiivaasti ettei pysy karryilla jos pidempaan on poissa!

Ultraan oon menossa tanaan, raahaan miehenkin mukaani kun taas pelottaa uutiset sieltapain! Edelleen tiputtelee ja tuhruttelee ja kun valilla oikein vertakin tulee, niin ei tassa raskaudessa paljon hurrata! Ja liikkeitakaan en oo tuntenu kun joitain sipaisuja silloin talloin, niin pelko persuuksissa taalla ollaan joka paiva! Plaah!

Kylla vatsa kasvaa, mutta haluisin jo tuntea jotain ' konkreettista' liikkeita oikein kunnolla jne! Mutta taitaa syyskuun vauva olla myos rauhallista sorttia noin luonteeltaan?

Emmille onnittelut tytosta, kun Tiinuska varmaan on jo muallimmassa?!

Voikaa kaikki hyvin ja tulen myohemmin takaisin jollei nyt netti hirveesti ala tokkia!

- Levinia ja Hope rv 16+5 -

Vierailija
40/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette arvaa tytöt mitä olen tekemässä... Vihjeeksi varmaan riittää että sitä samaa mitä joka torstai aina :) Noh, siivoon tietty! On muuten niin maan perusteellisen hyvätuulinen ilma matoille ja peitoille olla ulkona. KÄy niin bofori, ettei mattoja tarvii ees tampata kun pölyt lentää taivaan tuuliin :) Sain pikkulikan just nukkumaan ja tulin tietysti teitä moikkaan :)

Minea: voi sinua ((((halaa)))), Tiedän tuon tunteen. Olen sanonutkin että pienempi pettymys on tädin tulo kuin negatuloksen näkeminen. MUTTA, kuten sanoit, että kiertosi voi olla pidempi myöhäisen oviksen takia, eli mikäs koopee sulla tänään oli?? Jospa testasit liian aikaisin :)))

Wemppa: Toivottavasti et joutunut " talviloman" viettoon :) Hitsin kylmä täällä lounaassakin on, muttei sentään ole taivaalta mitään alas tullut. Pidän peukkuja että labravastaukset ovat hyviä!! Mä olen sulle kyllä hiukan kateellinen tuosta asiasta, ettei voi tässä kierrossa piinailla.. ainakaan niin, miten me sen yleensä teemme (eli sata lasissa) :) Ideaali tilanne sinänsä että voi pelailla ja epä-piinailla ilman että pelkää oman pään sekoavan tai tekevän muuten tepposensa muka-oireiden kanssa. Mutta se tilanne mikä sut tähän ajoi, ei ole ollenkaan ideaali eikä mukava. Kovasti toivon ja pidän peukkuja että tämä olisi se teidän kierto :))))

Senniinalla oli hyvät neuvolakuulumiset :) Hyvä hemppatulos auttaa tosiaan jaksamaan hiukan paremmin vaikka tietysti väsyttääkin. Ernestille pääsiäissilitykset :))

Valdevinan työmatka on siis kunnialla ohi. Hyvin taisit jaksaa vaikka unottomuus vaivasikin. Onko sulle viela tulossa työmatkoja huukon kanssa?? On se ihanaa kun saa nukkua omassa sängyssä, varsinkin kun on koisinu ensin jossain muualla :) Huukollekin pääsiäissilitys :)

Voi Pietu, kurjaa tuo sinun paha olosi. Toivottavasti sait ruokaostokset tehtyä eikä tarvi tyhjin korin lähteä mökille. Ei kait sulle autossa istuminen tee huonoa?? Olikos sulla ensi viikolla se neuvola?? Koita jaksaa, ja sinunkin massulle pääsiäissilitys :))

Isotikrulle vilkutan hyvää matkaa :))

Eikö siellä Kättärillä ole tietokoneita, että Emmi pääsis nopsaan meitä infoomaan :) Mä haluaisin jo tietää tiinuskasta!!

Nyt menen lattiat luuttaan ennenkuin ukko tulee kotio pomppiin mun tielleni. Hyvää Pääsiäistä kaikille!!!

ANI (koopeet 24/28-29)