Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:-) KULTAINEN 60-LUKU, viikko 14 (-:

02.04.2007 |

Huomenta,

pino auki :)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinialle piti toivottaa jaksuja!! Onkos se hematooma (vai mikä se oli) mikä sulla on vuotanut?? Toivottavasti saat ultrassa lisää tietoa, ja näethän hopen :) Eikös ne liikkeet olekin vasta sellaisia sipaisuja noilla viikoilla, vaikka onkin uudelleensynnyttäjä?? Rauhallinen Toivo sulla siellä kasvamassa :))

Mä meen ny..

Vierailija
42/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäydyinpä katsomaan... ei täällä kuumeilu puolella ole tullut käytyä kun kurkkimassa ketä täällä vielä mukana on. mahtaakohan kukaan mua ees muistaa.

mutta otan nyt valtuudet kertoa että Emmi viettää nyt pääsisäistä pikkuprinsessan kanssa. Varmasti ensi viikolla tulee kertomaan teillekin kuulumisia kunhan kotiutuu ja tokenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikainen toivotus tännekin! emmin tipu siis saatu maailmaan, hienoa, onnittelut sinne koko perheelle, jäämme odottamaan kuulumisia!

isotikruakaan en ole varmaankaan onnistellut plussasta ja hyviä näkymiä ultraan, ja ikävä kyllä vm:lle tsemppitoivotukset, kiva että mieliala hyvä ja luottavaisin mielin tulevaisuuteen!

ja kaikille muille " enemmän tai vähemmän edistyneille" tilanteen mukaan tsemppia.

täällä vietetään pääsiäistä tädin ja muiden sukulaisten kera, tuntuu että vanhana noita-akkana aina päädyn terkkuja tänne kirjoittamaan täti olalla istuen...

mutta josko saataisiin aurinkoa tähän pääsiäiseen, tuuli on kyllä hirmuinen eikä enää plussa-asteet päätä huimaa, mutta eihan lunta ei enää tarvitsisi tulla.

kohta voisi työpöytäänsä siivoilla ja suunnata kaupan jonoihin...

Vierailija
44/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käytyä jumppaamassa ja kohta suuntaan minäkin ruokakauppaan. Mies toivoi huomiseksi pääsiäishenkisesti hampurilaisia.

Levinia, jaksamista toivottelen. Mulla on syyskuussa syntynyt neitsyt-tyttönen ja on se aika rauhallista sorttia ollut aina verrattuna meidän kalapoikaan.

Minealle pahoittelut, mutta eihän se täti ole vielä kuitenkaan tullut?

Kaikille mukavaa pääsiäistä!

Vierailija
45/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikko takana ja kylpyläloma edessä, mikäs sen parempaa!

Minealle ensiksi lohtuhalaukset. Melkein tiedän tunteen: minä en reilun vuoden tosiyrityksen aikana päässyt testaamaan kuin kerran ja silloinkin kroppa oli sekaisin clomikuurin jälkeen..Pettymykset pettymysten perään on kuitenkin liiankin tuttua.

Levinialle myös jaksamisia. Muistanette, miten minä itkin täällä Ernestin liikkumattomuutta. Esikoinen liikkui selkeästi rv14 ja tämä innoistui kunnolla vasta rv19. Tukalia viikkoja nuo 14-19!! Nyt Ernesti liikkuu jo hienosti päivittäin. Ottaa muuten aivoon, kun ihmiset kyselee, että joko se vaivaa ja painaa ja eikös ole inhottavaa, kun se potkii sinne ja tänne. Kissanpaskat, nautin täysin rinnoin joka ikisesta muljahduksesta, minkä tunnen!!

Ani se jaksaa siivota. Kunpa mäkin. Tää kämppä on järkyttävässä kunnossa ja mennyt viikossa! Niin huonoksi ei ole sentään mennyt, ettenkö huomaisi asiaa..Kaikenkukkuraksi innokas kompostointini on mennyt vituralleen, kun koko piha käyrää kuin kaatopaikka. Eihän se talvipakkasella haissut, eikä ollut kuiviketta laittaa pussikerrosten väliin ja nyt sen tietää koko tienoo. Prkl.

Pietu varmaan viihtyisi meidän pihassa..Tervetuloa vaan ilmaselle norjankurssille!!

Mulle on muuten ihan itsestäänselvyys, että Ernesti on poika. Saa nähdä kuinka tunteen käy loppupelissä.

Miehen sisaren vauva on sitten abortoitu:-( En vieläkään tiedä lopullista syytä, enkä usko että mieskään ihan ymmärtää. Jostain sairaudesta/vammaisuudestahan siinä on täytynyt olla kyse. Heidän esikoinen/ainokainen on jollakin tapaa myös vammainen, mutta mies ei tiedä tai osaa selostaa, mikä hänen diagnoosinsa on. Ulkoisesti ihan ok lapsi ja älyllisesti terävä, mutta jotain häikkää kuitenkin. Sisar on kuitenkin jo vähän paremmassa kunnossa ainakin henkisesti. Ei kuitenkaan tullut Ernestille melkein samanikäistä serkkua:-(

Saatan illalla pyörähtää koneella, mutta jos en jaksa kirjoitella, niin oikein munarikasta pääsiäistä kaikille!!

Vierailija
46/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista olenko tämän vuoden puolella kirjoitellut ollenkaan. Säännöllisen epäsäännöllisesti kuitenkin olen lukemassa käynyt, niin että tiedän plussia ropisseen paljon ja vauvojakin jo syntyneen. Paljon onnea kaikille yhteisesti, mutta erityisesti kuitenkin Pietulle plussasta ja Emmille vauvasta.

Minut saa poistaa listasta; saatan silti silloin tällöin kirjoitella, mutta kuumeilija en enää ole. Tällä hetkellä on nimittäin niin onnellisesti, että tänään tuli rv 17 täyteen ja toivon, että kaikki on kunnossa ja syyskuussa ehdottomasti viimeinen lapsukaisemme syntyy. Matkassa on ollut paljon epävarmuustekijöitä ja senkään vuoksi en pahemmin ole palstaillut, en suurperhepuolella enkä täällä. Odotuspuolelle en ole mennyt lainkaan.

Toivotan teille kaikille oikein antoisaa pääsiäisen aikaa ja lämpenevää kevättä!

Vierailija
47/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia

syystoive

Pietu

Isotikru

Vierailija
48/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin esittelyjä ja pahoittelen, jos meni pieleen! Ilmoitelkaa, niin laitetaan takas!!

Vierailija
49/71 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lohtuhaleista! Miten tässä pärjäisikään ilman teitä.

Pikaisesti tulin vain ilmoittamaan että toivo elää edelleen. Negatestin ja itkujen jälkeen alkoi iltapäivästä tuntua että ei tässä taidakaan vielä olla syytä heittää kirvestä kaivoon. Kohdunnapukka on tosiaan edelleen napakka, eikä täti ole vielä ilmaantunut.

Hätäinen testaaja, tunnustan!

Jos näin hyvin tilanne jatkuu, testaan toisen kerran lauantaina. Laskeskelin että arvioidusta ovulaatiosta on nyt 11 päivää jotakuinkin eli vähän aikaiseen olin testitikun kanssa liikkeellä...

Kaikille mukavaa pääsiäisenaikaa, käyn kyllä informeerassa jos jotain ilmenee, muutoin menee nämä vapaat kyllä raksalla aika tiiviisti.

Olette ihania!

-minea-

Vierailija
50/71 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minealle pikaisesti tulin toivottamaan plussaa!!! Upeaa, piina jatkukoon positiivisin tuloksin!!

Senniina: Minun esittelyyni voisi lisätä tuon viimeisen keskenmenon. Siis km 03/07 vkolla 5.

Niinkuin hehkutin, että mukavaa elää ilman kp:tä, niin kummasti tuo kipuilu tuolla alavatsassa antaa vinkkiä. Ja mies ei aamulla jaksanut, höh, yleensä se olen ollut minä joka ei jaksa... Ehkä sitten illalla..

wemppa

Vierailija
51/71 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina67 - 06.04. 10:05 vastaa tähän viestiin (1/1)

Tervehdys kaikille - Riina67 esittäytyy

Hei, kiva löysin tämän.

Olen myös hakeutumassa siunattuun olotilaan, siis esiharkintavaiheessa, ja tälläinen kuuskytlukulaisten palsta onkin mainio tämän kaiken epäröinnin keskellä.

Tiedättehän keskustelut siitä milloin ollaan " liian vanhoja" tähänkin hommaan...pah, sanon minä, sekä äitini että anoppini ovat tehneet muksuja näissä vuosissa.

Minulla on kolme lasta, ja huom. on niitä keskenmenojakin ollut.

Nyt olen taas maistellut työelämää ja havainnut, että kyllä se vauva-aika on kaikessa työn touhussakin ehkä sitä ihmisen parasta aikaa.

Eli jos saisin iltatähden, olisin minä ( ja mieskin ja sisarukset) varmasti onnellisia. Ja toki tiedän, että monta mutkaa on edessä jos loppuun asti päästään. Mielläni vaihdan ajatuksia kanssani ja lähetän lämpöisiä toiveita että asiat menisivät itse kullakin mahdollisimman hyvin siten kuten toivoo...:)

Vierailija
52/71 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minealle kaikki ulokkeet on pystyssä :)) Kyllä sinä taisit liian aikaisin testata, eli toivoa on vielä!! Raksalla varmasti riittää hommaa näin pitkänä vapaana, mutta jospa ehtisit välillä meitä infoomaan ;))

Wemppa: voi kuinka tiedän tuon tunteen, eli ukon krapsuttelun ilman tulosta ;)) Taisi meilläkin sen takia mennä tää kierto persiilleen, mutta yritäppä illalla uudelleen, josko se mies siitä inostuisi ;))

Riinalle tervetuloa, täällä meitä on sellainen sekalainen seurakunta :))

Saarasanterille kiitos Emmi-infosta :) Tuskin maltan odottaa tiinuskan ja äitiliinin kuulumisia!!

Trattikselle tätipahoittelut :( Pääsiäinenhän on perinteisesti " kärsimysjuhla" , joten täti istuu siihen kuin nenä päähän.

Tuulitiille onnea plussasta!!!

Nyt katsomaan mitä pikkulikka huutaa.

Päivänjatkoja :)

ANI

Vierailija
53/71 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Riina!! Mukavaa saada uusia kuumeilijoita tähän kultaisten porukkaan!

Ani: Arvaas mitä, ei varmaan tarvitse illalla yrittää, kun onnistuin jo päivällä. Syötiin kahden paikkeilla ja pikkulikat katselivat telkkaria... sanoin miehelle, että saisinkos houkuteltua sut päiväunille. Ja minä ihan oikeesti ajattelin nukkua... mutta mutta... pääsiäseen kuuluu vakiomäärä munia, tänään sain osani.

Nyt katsellaan idolsia, pitää lopetella...

wemppa

Vierailija
54/71 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi, tervetuloa Riina mukaan tähän ah niin mahtavaan sakkiin!

Kiitos Saarasanterille että välitit Emmin suloiset uutiset, täällä odotan malttamattomana Emmiä kertomaan tarkemmin.

Voi Wemppa miten sopivasti kävi iltapäivän huilihetkessä;)

Trattis, mukava että kävit " piipahtamassa" vaikka olikin täti olkapäillä :/

Toivottavasti muiden sukulaisten kanssa on kivempaa.

Ommoo nappoo tulin tosiaan päivittämään. Taas pelonsekainen päivä takana, vessassa olen ravannut useammin kuin olisi tarpeellista edes. Tarkistamassa. Vieläkään ei mitään tätiin viittaavaa. Meinaa ihan toivo taas nostaa päätään;) Jos aamulla herätessä vielä " tilanne päällä" , teen testin. Nyt kp 32 lopuillaan.

Peukkujahan tässä porukassa pidetään ihan pyytämättä;)

-minea-

Vierailija
55/71 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää... toivon sydämestäni, että pääset aamulla testaamaan plussan!!!

Kohta kuullaan Idolsin tulokset.

wemppa

Vierailija
56/71 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopsaan tulin kertomaan Minealle, ettet ole ainoa hätähousu :) Mulla on aamupäivisin ollut niin ällö olo että testasin aamulla ja negahan se oli. Koopeet on tänään 26/28-29 ja dpo 11-12. Onko teillä kokemusta siitä että Aconin r-testissä olisi ns. viivan paikka? Mun mielestä sellainen testiini tuli.

Minealle kovasti peukutusta nyt plussalle!!!

Wempalla ollut mukavat ruokatirsat ;))) Mies on näköjään mukana peleissä ihan mukavasti :)) Mun munakiintiö ei ole vielä auennut (ja mä puhun nyt suklaisista sellaisista), mutta pelkkä ajatus suklaasta tökkii nyt...

Anoppilaan ollaan tänään menossa ja huomenna kotiudutaan. Maanantaina pitäisi tätsyn tulla ja jos tuttua hedaria ei maanantaiaamuna ole kertomassa hänen ylhäisyytensä tulosta, niin sitten testaan uudelleen.

Nyt menen, hyviä pääsiäisen loppupyhiä kaikille :)

ANI

Vierailija
57/71 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea... uutisia odotellaan..!!

Ani: Ei ole kokemusta tuosta testistä. Voi kun se viivan paikka olisikin haamuplussa...!!

wemppa

Vierailija
58/71 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan !

Tulin toivottamaan kaikille hyvät pääsiäiset !

Tervetuloa kaikki uudet mukaan tähän porukkaan !

Onnea plussanneille !!!!!!!!!!!!! Ja paljon tarrasukkia !!!!

Oma napa: 2.ivf / 1pas testasin viime viikolla taas negan, voi helv...ti !

Miten tää lisääntyminen on näin vaikeaa ??????????

Tietääkö joku milloin määrätään metformiinia ? Millaisia oireita ? Ja miksi ?

Sehän on sokeritautilääke, mutta olen lukenut että sitä käytetään lapsettomuushoidoissa.

t:mami

Vierailija
59/71 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa se olisi kai eka konkreetti toimi.

Uteliaana tiedustelenkin, kun olette tuon tehneet, onko mennyt kauan yrittämisessä (näissä kultaisissa vuosissa)?

Vierailija
60/71 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani ja Minea, kylläpä on teillä molemmilla jännät paikat, toivottavasti molempien piinailu päättyy positiivisesti! Mullakaan ei valitettavasti ole Aconeista kokemusta, mutta ei kai niissä mitään viivanpaikkaa pitäisi olla?

Trattikselle pahoittelut tädistä :(

Riina, tervetuloa joukkoon. Mä otin kierukan pois viime toukokuussa ja nyt toivon, että ensimmäinen inssi tuottaisi toivotun lopputuloksen, kun luomusti ei enää näytä onnistuvan. Sen sijaan 35-vuotiaana tulin raskaaksi heti ensimmäisellä kierrolla kierukan poiston jälkeen.