¤¤¤¤ Kolibrien uusi (ja energinen) viikko¤¤¤
Uskaltaudun aloittamaan uutta pinoa, sillä vanha venyy ja paukkuu ja sen kanssa selatessa menee aina tovi. Uusi viikko edessä ja paljon ajatuksia mielessä...
Meillä on siis ennestään kaksi murua (tyttö 02/01 ja poik 12/04). Olen viihtynyt kotona loistavasti ja nyt suunnitteilla olisi se kolmonen, mutta.. Kuten monien viesteistä olen huomannut, myös muita askarruttaa juuri tuo kolmonen- Mikähän siinä on, että tämän kolmannen tuloa järkeilee niin kovasti??? Minulla on takana kaksi todella raskasta alkuraskautta (oksennusta 10 viikkoa yötä päivää), ja vaikka olen jo päättänyt, että ryhdyn rohkeasti projektiin tulevaa pelkäämättä, ajatukset aina vaan palaavat empimisvaiheeseen. Kieliikö tämä eipäs-juupas-mietintä epävarmuudesta tai juuri tuon pahanolon pelosta?
Olen yrittänyt siis järkeillä tilannetta ja luulen yhden syyn löytyvän siitä, että itse olen kasvanut kulttuurissa, jossa kolme lasta on jo monta lasta ja kaksi lasta se normaali määrä. Mikäli meille kolmonen tupsahtaisi, rikkoisin samalla perhepiirin lapsilukutottumuksen. Lisäksi meidän kuopus on ollut kovin sairastelevainen ja olen varma, että ihmiset kauhistuisivat pelkästä ajatuksesta. Kuulen jo heidän sanovan, että eikö kahdessa ole jo aivan tarpeeksi???
Kuulostaako sekavalta tai jopa itsekkäältä?? Ollaan miehen kanssa tultu siihen tulokseen, ettei murehtiminen auta ja tämähän on toki meidän päätös. On myös hassua järkeillä etukäteen, sillä voihan olla, että kolmonen antaa odottaa itseään jonkun tovin!
Mitä tämä on? Sitäkö kuuluisaa naisen logiikkaa???!!
Sansku kp 15/35(24)
Kommentit (18)
.. mutta mahtaako kolibreilla olla käytössä aktiivinen keskusteluyhteisö?
Sama
Minä se vielä piinailen...nyt kp 37/28-35.
Ei mitään(?) raskausoireita, mutta ei mitään tätiin viittaavaakaan!
Testi on jo ostettu, mutta en uskalla vielä testata, tai jos kohta...
Onhan meillä kolibreilla tuo... yhteisö...http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=109&sortby=2&alphastart=K
Sinne vaan ilmoittautumaan jos tahtoo mukaan...
Ollaan nyt oltu kaikki siellä melko aktiivisia!
Itsellä testi on aina aikaisemmin kulunut heti, kun se on ollut käsissä!!
MolempiaPeukkujaPystyssäPidellen Sansku
Viikonloppu meni niin vauhdikkaasti, että koneelle en ehtinyt ollenkaan!
Mulla on ollut alavatsa kipuja jo kolmatta viikkoo. Nyt ei enään niin usein mutta välillä vihlasee vieläkin. Täytyy varmaan varata nyt se aika kierukan poistoon, jos se aiheuttaa ne kivut kun sillä on ikää se 5v ja 4kk.
Olin kyllä muutama viikko sitten aivan varma, että oon raskaana, mutta oli testin jälkeen pakko tunnustaa, että oonkin vaan lihonu pelkästä syömisestä..
Mutta kyllä se kolmas vaavi mietityttää aina vaan enemmän ja kaikilla kavereilla (jotka miettii/odottaa) samat ajatukset.
Meillä projektin aloittamisaika (huhtikuu) lähestyy ja se ilmeisesti laitaa ajatukset kulkemaan oikeen tosissaan.
No niin siinä taas omat löpinät..
Taitaa olla kolibreilla nyt hiljaista. No, ei sitä aina koneelle ehdi. Itse en ole juurikaan nyt kirjotellu koko palstalle, olen seurannut taustalla, mut nyyt alkaa jänskättämään sen verran että piti tulla kohtalotovereita kattomaan ja vähä kirjottelemaan. Itsellä on nyt 36/33-42 menossa. Nyt ei oo tullu tavallista ennen menkkoja vatsan turvotusta (heh..liekö toiveajattelua), alavatsalla tuntuu kummalle. Mut oon yrittäny olla mahd. ajattelematta asiaa.. jos se nyt on edes mahdollista. Olis kuitenkin pitkästä aikaa kiva nähä ne kaks punasta viivaa testissä!!!Perjantaina alkoi kamalan inhottava flunssan tapainen olo, kolme päivää särki päähän ja niskoihin ja sitten tuli sellainen hieman flunssainen ja kuumeinen olo, mutta ei niinku sellanen ihan oikee flunssa olo...Tulis nyt vaan kunnolla.Mutta eiku TSEMPPIÄ KAIKILLE MEILLE! Plussatuulia!
Sannikka
Vaan eipä ole vielä tätikään tullut kylään!
Aika ihme juttu! Oireita ei ole suuntaan tai toiseen!
Tsemppiä vaan piinailijoille!
Mikä sun kp on? en oo lukenu sun aiempia, mulla ois kans nyt alkamisen aika mutta negaahan se vielä näytti...tosin mulla on niin pitkä ja vaihteleva kierto...Mutta pidetään vielä lippu korkeella!!!!
...mutta yhteisössä turistaan kaikkea maan ja taivaan väliltä ja vilkkaasti!
Minulla on nyt sellainen ajankohta kierrossa meneillään, ettei ole juuri mitään kerrottavaa. Aloitin tänään Clomit ja sen jälkeen alan odottelemaan oviksen saapumista.
Kyllähän sitä välillä miettii, että on tässä ihan hullu kun sitä kolmatta vielä hinkuu, mutta olen ajatellut sen niin, että jos nyt ei tee, 10 vuoden kuluttua harmittelee sitä, ettei tullut tehtyä...
T. Kanelisokeri kp5/28-30
Minäkin täällä taustailen... Meillä on 2 poikaa, 2- ja 4-vuotiaat. Emme yritä tällä hetkellä kolmatta, mutta ajatus pyörii kyllä mielessä. Jos kolmannen vielä haluamme, haluaisin hänet tähän samaan " konkurssiin" (olemme nyt 3-kymppisiä). Elikkä yritys pitäisi aloittaa viimeistään vuoden-parin sisällä...
Kolmannen haluamiseen ei ole mitään järkisyytä. Emme ole rikkaita, asuntokin on liian pieni (varsinkin kolmelle lapselle), nämä kaksi olemassaolevaakin valvottavat vielä, työelämässäkin olisi hyvä olla joskus jne. jne. Mutta SILTI minusta tuntuu, että perheeseemme mahtuisi vielä yksi pieni. Vauvat ovat niin ihania ja rakkautta kyllä riittäisi. Haluaisin kovasti nähdä, minkälainen kaveri meille vielä tulisi. Toisaalta sekin pelottaa, jos vauvalla olisikin joku vamma tai sairaus - kolmen pienen kanssa oleminen kun ei tosiaan ole mitään lepolomaa. Että varsin on sekavat mietteet täälläkin :)
Mun kp on nyt 39/28-35.
Mullakin kierto aina ollut epäsäännöllisen säännöllinen.
PCO:ta epäilen, mutta en ole vielä käynyt gynellä asian takia!
Katsotaan...ja piinaillaan!
joo, mäkin oon jo ehtiny miettimään sitä PCO:ta, jotenki tuntuu että mun kierroilla ei oo selllasta " oikeaa terää" siis tehotonta. Sit jostai luin vielä että jos o n ylipainoo niin se on yksi merkki siitä...tiedä häntä, mutta tässä tilassa osaa kyllä joka asiasta ottaa tosin...Piinaillaan...
Onko kaikki kaikonneet yhteisöön, kun täällä on niin hiljaista?!
Täällä on ainakin täti vierailulla ja ihan kipee olo.. Heräsin aamulla järkyttävään päänsärkyyn ja paleluun.. Päivän mittaan onneks olo parani hieman. Menis nyt nää muutama kuukausi nopeesti, niin pääsisi aloittamaan odotuksen yritystä.. Nyt on odotuksen-yrityksen-odotusta..
Olen nähnyt aivan outoja uniakin odotuksesta ja testeistä ja kaikesta siihen liittyvästä, kun asia pyörii mielessä jatkuvasti..
Mites muitten tilanteet? Onko muita jotka vasta odottelevat parempaa hetkeä projektin aloitukselle?
Toi täti on aivan kaamea vieras. Itse oon ainakin ihan kuoleman kielissä, vaikka synnytystuskat onkin tuttuja. Silti voin sanoa, että noi täti-kolotukset vetää kyllä ihan vertoja supistuksille!!!
Meillä on kp 20/35 (42?) käynnissä ja yritys koko ajan päällä. Mulla on melko kimurantti tämä kierto, eikä varsinaisia ovis-oireita oo, joten täytyy siis yrittää KOKO ajan! :) Ei haittaa yhtään!
PlussaTuuli Yirttäjille ja piinailijoille- ois mukava kuulla uusia PlussaUutisia!
Sansku
tunteita täällä.. Kovasti haluaisin sen kolmannen lapsen, on niin kova vauvakuume, että ihan sattuu! Mutta mies ei nyt sitten olekaan ihan samaa mieltä. Välillä tuo on, että tehdään heti se kolmas, välillä taas tuumaa, että eiköhän nämä meidän lapset ole tässä. Lisäksi tulee niinkin typerä " rajoitus" kuin auton vaihto. Meillä ei mene farmariin 3 istuinta taakse, eikä 2 istuinta ja yhtä aikuista millään. Meillä on keskellä pelkkä lannevyö, eikä siihen saa varmaan laittaa mitään istuinta. Täällä siis suren, ja eniten tuota autojuttua. Mies kun ei luvannut taas uutta autoa ja uutta vauvaa. Tuntuu typerältä, että koko projektissa suurimmaksi esteeksi nousee niinkin arkipäiväinen asia kuin auto!
kävin jättämässä jäsenhakemuksen tuonne yhteisöön, kauankohan menee hyväksymiseen?
Minäkin olen tässä hiljaiseloa viettänyt jonkin aikaa. Reilu kuukausi sitten oli siis se alkuraskauden km (toinen sellainen elokuun jälkeen). Nyt on ollut kiirettä sekä kotona että töissä, joten ei ole ehtinyt paljon kirjoittelemaan.
Minäkin laitoin juuri jäsenhakemuksen tuonne MSN-yhteisöön. Toivon, että ehtisin aktiivisesti jatkossa osallistua! Guinness nimi olikin jo varattu, kirjauduin guinnes2 -nicillä.
Täytyy silti täälläkin välillä käydä...
Lauantaina tuli täti :(
Uusi yritys siis tästä kierrosta!
Guinness sinut olikin jo yhteisöön hyväksytty, joten tervetuloa. Nyt vaan esittelyä tekemään ja sitten kirjoittelemaan kuulumisia!
Nyt ei taas muuta kerrottavaa...
2xx kp2/mikä lie?
Mitä sitten jos ajatukset on väärin päin, jos numerotkin vaihtaa paikkaa???? Siis- otetaan uusiks
Sansku kp 15/35 (42?)