Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord pakottaa käyttämään puhelimeen ladattavaa sovellusta jotta saa paketin haettua

Vierailija
30.07.2025 |

Lähiboxin pakettiin ei saakaan koodia, jolla paketin voi noutaa vaan puhelimeen on ladattava sovellus! Miten typerä keksintö voi olla. Joka paikkaan tarvitaan sovellus. Voikohan kohta kaupastakaan ostaa mitään, ellet laita kaikenmaailman sovelluksia, joilla sitten seurataan mitä ostat. Varmaan kohta tulee sovellukset myös yksittäisiä tuotteita varten. Hitto, että raivostuttaa. Älypuhelimet on huonoin keksintö ikinä! 

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihan asiallinen ketju saatiin pilattua toisten haukkumisella ja nimittelyllä?

Vierailija
42/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valitko kuljettajasi Postnordia. Yksinkertaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä on niin vaikeaa? Itse ainakin käytän sovelluksia, ovat turvallisempiakin kun muistaa päivittää. Nopeasti tulee tiedot ja voi seurata paketin kulkua. Matkahuollollakin kätevä pistesysteemi kun nopeasti hakee paketin, tienaa euron alennuksen lähetyskuluihin käytettäväksi. Minulla on jo yli kymmenen euron edestä pisteitä.

Tiedätkö mitä tietoja appi kerää? Luitko tietosuojasovelluksen alustasta mihin rekisteröidyit ennen kuin latasit appin? Niinmpä 99% ihmisistä ei lue ja ne jotka lukee ei käytä.

Lisäksi mitä ajattelit tehdä kun puhelin hajoaa?

Super suloista miten jotkut kuvittelee, että ne omat tiedot on jotenkin turvassa, kun ei käytä sovelluksia, yms. 

Vierailija
44/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi näppäinpuhelin, jonka nettiyhteyttä en ole avannut, koska olen huomannut, miten älypuhelin + some laskee ihmisten elämänlaatua. Pitää karttaa Postnordia.

Vierailija
45/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digidigidigidigidigi

Milloin aletaan puhumaan siitä mustasta aamusta kun netti on alhaalla ja meidän yhteiskunnan tulee toimia 24 tunnin sisällä. Mitä luulette onnistuuko?

Jos Internet lakkaisi kokonaan toimimasta koko maailmassa niin pakettien nouto olisi pienin ongelma. Käytännössä koko yhteiskunta luhistuisi koska mikään ei toimi. Sähköverkkokin varmaan kaatuisi koska osa sen hallinnasta tehdään Internetin yli. Puhelinverkko ehkä jotenkuten toimisi, epäilen että ei kovin montaa päivää. Yritysten toiminta ei onnistuisi koska kaikilla firmoilla on nykyään ainakin osa bisneksestä pilvessä.

Eli olet oikeassa, meillä on nykyään digi tai ei yhtikäs mitään. Onneksi jenkit tekivät Internetin perusprotokollista aikoinaan ydinsodan kestäviä.

Vierailija
46/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihan asiallinen ketju saatiin pilattua toisten haukkumisella ja nimittelyllä?

Yksi ihminen pilaa koko ketjun. Joku mt-potilas vailla lääkkeitä. 

Vierailija
47/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post Nordin asiakaspalvelukin on ihan peestä. Puhelu maksaa 0,98€/min, etkä saa mitään apua. Minulle kävi lähiboxin kanssa niin, että luukku ei auennut apilla, vaikka päivitin appiin uuden versionkin. Soitin 15min puhelun asiakaspalveluun, joka vaan jaaritteli, että hän ei voi tehdä mitään, lokero aukeaa apilla. Kysyin voiko paketin viedä johonkin toiseen koodilla toimivaan automaattiin tai lähellä olevaan noutopisteeseen.  Ei onnistunut. Sitten raivostuin ja korotin ääneni tehostettuna muutamalla kirosanalla, se auttoi ja asiakaspalvelija yhdisti minut tekniseen tukeen, joka sai paketin siirrettyä noutopisteeseen. Ei mitään palvelua- asiakaspalvelu maksoi 15 €.

Vierailija
48/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko tilas talvella jotain pesuaineita ja kosmetiikkaa Postin ulkoboksiin. Oli kova pakkanen niin ne tuotteet jäätyivät pilalle siellä ulkoboksissa.

Vierailija
49/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tilaa noutopisteeseen jos kerran on noin vaikeaa?

Koska olen aivan vitunmoinen imbesilli eikä elämässäni ole muuta sisältöä kuin tyhjästä valittaminen. 

- ap

Etpä hokannut etten käytä muotoa ap vaan Ap, joten imbesilliksi nimittely lienee sinun puolelta hiukan turhaa. -Ap

Vierailija
50/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi näppäinpuhelin, jonka nettiyhteyttä en ole avannut, koska olen huomannut, miten älypuhelin + some laskee ihmisten elämänlaatua. Pitää karttaa Postnordia.

Se vähän riippuu mitä elämältä haluaa. Kun haluaa vapautta, nykyteknologia vapauttaa sitä aikaa keskittyä itselleen tärkeisiin asioihin. Näin kesällä saa esim tilattua ruuat kotiin, dronella. 

- rouva saaristosta

Vierailija
51/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole älypuhelinta. Pakkohan se koodi on jotenkin muutakin kautta saada? Tai sitten on kyllä huono palvelu, miksi nykyään oletetaan että kaikilla on älypuhelimet.

No se on sitten tilattava johonkin noutopisteeseen näemmä. Mullakaan ei autoa ja muut noutopisteet kaukana. Lähellä ainoastaan pari kauppaa ja kioski. -Ap

Varmaan parempi mennä suoraan junaradalle makaamaan kun on niin vaikeaa tuo sun elämä. 

Sinun elämäsi tässä enemmän vaikeaa kuulostaa olevan, kun tuollaista ehdottelet tuntemattomille ihmisille netissä.Ja ihan vaan koska toiset eivät pidä turhista sovellusten lataamisista. -Ap

Vierailija
52/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla aiemmin ehdotti, että paketin voi tilata myös kotiinkuljetuksella. Kun on kysymys Post Nordista, ei kannata. Kuskit eivät viitsi tuoda pikkupakettia ovellesi, vaan vievät sen automaattiin tai noutopisteeseen. Asiakkaalle tulee viesti "kuljettaja yritti tuoda pakettia kotiisi, vastaanottajaa ei tavoitettu".  Olen istunut koko päivän kotona odottamassa pakettia, ovikello ei soinut.

Vierailija
53/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n idioottimaisilla kysymyksillä. 

Vierailija
54/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu mitä elämältä haluaa. Kun haluaa vapautta, nykyteknologia vapauttaa sitä aikaa keskittyä itselleen tärkeisiin asioihin. Näin kesällä saa esim tilattua ruuat kotiin, dronella. 

- rouva saaristosta

Ehkä olet yksi niitä harvoja, jotka pystyy säilyttämään vapautensa, vaikka omistavat älypuhelimen. Useimmat eivät näytä siihen kykenevän.

Vierailija
55/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihminen pilaa koko ketjun. Joku mt-potilas vailla lääkkeitä. 

Ap, nimittäin. 

Vierailija
56/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille appillekin vielä kaiken kukkuraksi sallittava kaikki urkinta (kuten pääsy osoitekirjaan, valokuviin ja ihan kaikkiin puhelimen tiedostoihin jne.) tai se ei toimi ollenkaan? Jos ei ole, Postnordilla on vielä paljon kehitettävää vittumaisuuden maksimoinnissa.

Vierailija
57/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa käyttää palvelua, käyttää sitä niillä keinoin ja välinein kuin palvelun tuottaja määrittelee. Jos ei halua, ei käytä. 

Semmoinen elämän ohjenuora tähän väliin. 

Vierailija
58/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tuli yksi trolli suoltamaan herjausta joka kommenttiin. Poistoon noi.

Vierailija
59/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä on niin vaikeaa? Itse ainakin käytän sovelluksia, ovat turvallisempiakin kun muistaa päivittää. Nopeasti tulee tiedot ja voi seurata paketin kulkua. Matkahuollollakin kätevä pistesysteemi kun nopeasti hakee paketin, tienaa euron alennuksen lähetyskuluihin käytettäväksi. Minulla on jo yli kymmenen euron edestä pisteitä.

Tiedätkö mitä tietoja appi kerää? Luitko tietosuojasovelluksen alustasta mihin rekisteröidyit ennen kuin latasit appin? Niinmpä 99% ihmisistä ei lue ja ne jotka lukee ei käytä.

Lisäksi mitä ajattelit tehdä kun puhelin hajoaa?

Super suloista miten jotkut kuvittelee, että ne omat tiedot on jotenkin turvassa, kun ei käytä sovelluksia, yms. 

Et taida ymmärtää mitään sopimuksista?

Vierailija
60/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy asiallisen kysymyksen, miksi pitää vastata noin ääliömäisesti, "mene makaamaan junaradalle". Tälläkin palstalla pitäisi olla jonkinnäköiset käyttäytymissäännöt. Sinä, joka käytät tällaisia vastauksia useissa kejuissa täysin tuntemattomille ihmisille, mene itseesi, miltä sinusta tuntuisi, jos sinulle puhuttaisiin noin. Olet joku säälittävä idiootti, joka ei pysty normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Sinulle pitäisi laittaa elinikäinen esto tälle palstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä