Postnord pakottaa käyttämään puhelimeen ladattavaa sovellusta jotta saa paketin haettua
Lähiboxin pakettiin ei saakaan koodia, jolla paketin voi noutaa vaan puhelimeen on ladattava sovellus! Miten typerä keksintö voi olla. Joka paikkaan tarvitaan sovellus. Voikohan kohta kaupastakaan ostaa mitään, ellet laita kaikenmaailman sovelluksia, joilla sitten seurataan mitä ostat. Varmaan kohta tulee sovellukset myös yksittäisiä tuotteita varten. Hitto, että raivostuttaa. Älypuhelimet on huonoin keksintö ikinä!
Kommentit (132)
Minä tein niin että ilmoitin lähettäjälle ettei nyt onnistu. siirsivät paketin nouto pisteelle. Nykyään joudun sitten hakee paketit palvelukassalta.
Tämä on sitä tasa-arvoa ja yhdenvertaista asiakas kohtelua.
Oli ikävä ylläri omalle äidille, sillä ei oo älypuhelinta eikä täten siis voi ite hakea.... mun piti hakea se siis
Digidigidigidigidigi
Milloin aletaan puhumaan siitä mustasta aamusta kun netti on alhaalla ja meidän yhteiskunnan tulee toimia 24 tunnin sisällä. Mitä luulette onnistuuko?
Valitse toimituspisteeksi joku muu kuin lähiboksi. Yleensä vaihtoehtoja kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Valitse toimituspisteeksi joku muu kuin lähiboksi. Yleensä vaihtoehtoja kyllä on.
Minulla tulee sellainen 3 kilometrin lenkki suuntaansa. lähikaupassa on nämä boksit ja lähikauppaan 100m🤦 mutta tämä on sitä yhdenvertaista asiakaspalvelua.
Mikset tilaa noutopisteeseen jos kerran on noin vaikeaa?
Postnordin sovellus on todella kätevä. Mutta jos se on vastenmielinen käyttää, silloin täytyy tosiaan valita joku muu tapa hankkia tavaroita.
Joo, Matkahuollon paketissa oli ensimmäistä kertaa sama homma. En omista älypuhelinta, mutta onneksi miehellä on sellainen niin saatiin paketti ulos. Tuli kyllä ihan yllättäen appivaatimus, sellaista ei ole ennen ollut.
Nyt äkkiä lataamaan ennen kauppareissua kahvi sovellus, leipä sovellus, juusto sovellus.. sillä ilman näitä on turha luulla, että voit vaan ostaa ne. Voi p..Poistat sitten vaan ne mitä et enää tartte. Joopajoo! -Ap
No mikä siinä on niin vaikeaa? Itse ainakin käytän sovelluksia, ovat turvallisempiakin kun muistaa päivittää. Nopeasti tulee tiedot ja voi seurata paketin kulkua. Matkahuollollakin kätevä pistesysteemi kun nopeasti hakee paketin, tienaa euron alennuksen lähetyskuluihin käytettäväksi. Minulla on jo yli kymmenen euron edestä pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tilaa noutopisteeseen jos kerran on noin vaikeaa?
No enpä tällaista tiennyt etukäteen urpo. -Ap
Toi appivaatimus oli äidillekkin uusi, luuli niitä samanlaiseksi ku postin automaatit
Vierailija kirjoitti:
Oli ikävä ylläri omalle äidille, sillä ei oo älypuhelinta eikä täten siis voi ite hakea.... mun piti hakea se siis
Millä tavoin itse sait tiedon saapuneesta paketista? Oliisit antanut koodin äidille.
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeaa? Itse ainakin käytän sovelluksia, ovat turvallisempiakin kun muistaa päivittää. Nopeasti tulee tiedot ja voi seurata paketin kulkua. Matkahuollollakin kätevä pistesysteemi kun nopeasti hakee paketin, tienaa euron alennuksen lähetyskuluihin käytettäväksi. Minulla on jo yli kymmenen euron edestä pisteitä.
Tiedätkö mitä tietoja appi kerää? Luitko tietosuojasovelluksen alustasta mihin rekisteröidyit ennen kuin latasit appin? Niinmpä 99% ihmisistä ei lue ja ne jotka lukee ei käytä.
Lisäksi mitä ajattelit tehdä kun puhelin hajoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin itse sait tiedon saapuneesta paketista? Oliisit antanut koodin äidille.
Eiköhän paketin vastaanottaja saanut ilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla. Ei siinä mitään koodia ole.
Postnord on ihan paska. Katsokaspa sen saamia arvosteluja. Arvostelujen keskiarvo 1 kun asteikko 1-5. Suomen postilla helpompi systeemi. Lokeron numero ja avauskoodi tulee tekstiviestinä. Se on helppo. Silti tietävät milloin paketti on haettu.
Postnord on ihan paska. Katsokaapa sen saamia arvosteluja. Arvostelujen keskiarvo 1 kun asteikko 1-5. Suomen postilla helpompi systeemi. Lokeron numero ja avauskoodi tulee tekstiviestinä. Se on helppo. Silti tietävät milloin paketti on haettu.
on tää nykyaika niin kätevää
kaiken saat tehdä itsepalveluna maksua vastaan
Turhaan otat pulttia, sen sovelluksen voi poistaa heti kun paketti on haettu.