Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord pakottaa käyttämään puhelimeen ladattavaa sovellusta jotta saa paketin haettua

Vierailija
30.07.2025 |

Lähiboxin pakettiin ei saakaan koodia, jolla paketin voi noutaa vaan puhelimeen on ladattava sovellus! Miten typerä keksintö voi olla. Joka paikkaan tarvitaan sovellus. Voikohan kohta kaupastakaan ostaa mitään, ellet laita kaikenmaailman sovelluksia, joilla sitten seurataan mitä ostat. Varmaan kohta tulee sovellukset myös yksittäisiä tuotteita varten. Hitto, että raivostuttaa. Älypuhelimet on huonoin keksintö ikinä! 

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ikävä ylläri omalle äidille, sillä ei oo älypuhelinta eikä täten siis voi ite hakea.... mun piti hakea se siis

Miten sellaista alkeellista elämää elävä ihminen jolla ei ole edes älypuhelinta tilaa muka paketteja nettikaupasta?? Ei sellainen myöskään tietokonetta käytä. 

No tietokoneellakin voi tilata. Tilattiin uusi kone Verkkokaupasta. Muutaman päivän päästä tuli tekstiviesti jossa postiautomaatin koodi. Ei turhaa appien latailua.

Vierailija
82/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei postipaketin hakemiseen pitäisi tarvita mitään äppejä. Tekstiviesti-ilmoituksen pitäisi riittää. Tympeää että perusasioihinkin pitäisi olla digidigi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää valitko kuljettajasi Postnordia. Yksinkertaista!

No aina sitä ei voi itse päättää.

Vierailija
84/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulle tuli se koodi lopulta tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun en käynyt sitä alkuun hakemassa! Ja todella en lataa yhtään ylimääräistä appia.

Vierailija
85/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla aiemmin ehdotti, että paketin voi tilata myös kotiinkuljetuksella. Kun on kysymys Post Nordista, ei kannata. Kuskit eivät viitsi tuoda pikkupakettia ovellesi, vaan vievät sen automaattiin tai noutopisteeseen. Asiakkaalle tulee viesti "kuljettaja yritti tuoda pakettia kotiisi, vastaanottajaa ei tavoitettu".  Olen istunut koko päivän kotona odottamassa pakettia, ovikello ei soinut.

Heh, joitain vuosia sitten mulle tuli sama viesti kolme kertaa. Joka päivä istuin sisällä.

Vierailija
86/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ikävä ylläri omalle äidille, sillä ei oo älypuhelinta eikä täten siis voi ite hakea.... mun piti hakea se siis

Ilmoitus tasa-arvovaltuutetulle tälläisestä toimesta ja he voivat tutkia toteutuuko tasa-arvo palvelun käyttäjien välillä. Arvaan että joutuvat poistamaan moisen pakon, jos henkilö ei saa itse noudettua tilaamansa pakettia. Kaikilla ei ole läheisiä jotka voivat auttaa.

Vierailija
87/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitus tasa-arvovaltuutetulle tälläisestä toimesta ja he voivat tutkia toteutuuko tasa-arvo palvelun käyttäjien välillä. Arvaan että joutuvat poistamaan moisen pakon, jos henkilö ei saa itse noudettua tilaamansa pakettia. Kaikilla ei ole läheisiä jotka voivat auttaa.

Tasa-arvovaltuutetulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, se valvoo miesten ja naisten tasa-arvoa.

Vierailija
88/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saadaan maksaa kännykkäliittymistä 200 euroa kuussa, kun puhelimesta ollaan tehty sellainen yhteiskuntaan osaamisen edellytys, että ei voi kuin maksaa tai itkeä ja maksaa. Nämä viimeaikaiset hinnankorotukset ovat vasta pientä alkusoittoa. Ja kilpailuviranomaiset syövät operaattoreiden kädestä.

Vierailija
89/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne avaa kyllä luukun soitat siinä lokeron kyljessä olevaan numeroon. 

Vierailija
90/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo sovelluspaska nyt leviä joka hommaan. Onko siellä automaatilla langaton ilmainen netti koska ei kaikilla ole nettiä puhelimessaan?

Vierailija
91/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paljos se mahtaa maksaa? 2 euroa minuutti ja veloitetaan täydet minuutit?

Vierailija
92/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sovellukset ovat tietojen keruuta varten. Myös täynnä viruksia, kun halvalla on tehty. Hitaita. Vi....aa, kun jouku kassalla räplää puhelinta. No onneksi kuljen julkisilla, niin matkan aikana voi poistella äppejä ja muuta puhelimen muistin täyttävää sontaa. Jos joku firma mainostaa "Lataa kätevä äppi", en käytä sen palveluita kuin äärimmäisessä hädässä.

Vierailija
93/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tässä kohta pakettinsa toimituttaa kun kaikki yhtä perseestä.

Vierailija
94/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo sovelluspaska nyt leviä joka hommaan. Onko siellä automaatilla langaton ilmainen netti koska ei kaikilla ole nettiä puhelimessaan?

Bluetooth-yhteys.

Vierailija
95/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tässä ole sinällään uutta, että nyt tarvitaan puhelimen sovelluksia asioiden hoitamiseen. Koko ajan ovat yhteiskunnan perustoiminnot teknistyneet. Isoisän nuoruudessa palkka tuli ihan oikeassa tilipussissa käteisenä kouraan. Yritäpä nykyään tulla toimeen ilman pankkitiliä tai minkäänlaista pankki- tai maksukorttia. 

Tässä nyt ei vaan ole mitään järkevää syytä miksi automaatilla pitäisi alkaa näpläämään jonkun sovelluksen kanssa, muuta kuin että äpit on cuul juttu.

Vierailija
96/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bluetooth-yhteys.

Eli äppi ei vaadi nettiyhteyttä jotta sen luukun saa auki? Sitten sen voi jopa sietää.

Vierailija
97/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvovaltuutetulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, se valvoo miesten ja naisten tasa-arvoa.

Siksi asia meneekin Yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakuntaan

Vierailija
98/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hinta on 9,99e per minuutti.

Vierailija
99/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tässä ole sinällään uutta, että nyt tarvitaan puhelimen sovelluksia asioiden hoitamiseen. Koko ajan ovat yhteiskunnan perustoiminnot teknistyneet. Isoisän nuoruudessa palkka tuli ihan oikeassa tilipussissa käteisenä kouraan. Yritäpä nykyään tulla toimeen ilman pankkitiliä tai minkäänlaista pankki- tai maksukorttia. 

Tässä nyt ei vaan ole mitään järkevää syytä miksi automaatilla pitäisi alkaa näpläämään jonkun sovelluksen kanssa, muuta kuin että äpit on cuul juttu.

Häh, lataat sen äpin kotona etukäteen, et vasta automaatilla, tää postnordin homma oli paljon nopeampi kuin mitkään koodien näpyttelyt.

Vierailija
100/132 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla aiemmin ehdotti, että paketin voi tilata myös kotiinkuljetuksella. Kun on kysymys Post Nordista, ei kannata. Kuskit eivät viitsi tuoda pikkupakettia ovellesi, vaan vievät sen automaattiin tai noutopisteeseen. Asiakkaalle tulee viesti "kuljettaja yritti tuoda pakettia kotiisi, vastaanottajaa ei tavoitettu".  Olen istunut koko päivän kotona odottamassa pakettia, ovikello ei soinut.

Heh, joitain vuosia sitten mulle tuli sama viesti kolme kertaa. Joka päivä istuin sisällä.

Olin koko päivän kotona odottamassa lähetystä ja tuli ilmoitus että en ollut paikalla ja lähetys on siirretty paikkaan, joka on kauempana kuin liike. Valitin ja osa lähetyksestä sitten tuotiin, valitin uudestaan ja puuttuva osa tuli, siinä piti olla hyvityksenä lahjakortti, ei ollut. Sitten tuli vielä kaksi kertaa ilmoitus, mistä lähetys on noudettavissa. Ihan outoja paikkoja, evätkä lähelläkään kotiani. Jos olisi ollut auto käytettävissä, olisin todennäköisesti saanut kaksi televisiota ja sen lahjakortinkin, ei muuttoruljanssissa jaksanut miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi